olipahan treffit!
Eilen päiväseltään sovittiin treffit kaupungille. Tarkoitus käydä muutamassa pubissa ja mennä syömään.
Mies tuli treffeille(klo14) jo valmiiksi pienessä sievässä. Pubeissa joi kolme siinä missä minä yhden ja shotit päälle. Tilasin miehelle taksin johon ei edes kahden miehen voimin saatu, ihan jalaton. Taksi soitti sitten poliisin.
Itse hain sitten pizzan ja lähdin kotiin pettyneenä. Nyt mies on soitellut 6 kertaa. Vastaisitko? Itse en aikonut. Voisitko antaa anteeksi tuollaista käytöstä?
Kommentit (9)
Jos jännitti niin kovasti ja ei uskaltanut selvinpäin.
Sori AP mut tämä on sun taso 😀 juopot.
Jos sun ulkonäkö oli niin pettymys, et joi suruunsa?
Oliko ekat treffit😂😂 Kippis ja kulaus🍻
Alkkis-exäni kertoilee välillä treffeistään ja ne menee aina tuolla kaavalla. Ottaa pari rohkaisevaa ja kun on alkuun päässyt ei pysty vastustaa lisädrinksuja, joten joko päätyy olemaan umpikännissä jo treffien päätteeksi tai ainakin juo sitten kotiin päästyään niin paljon lisää, että pilaa koko jutun lähettämällä naiselle älyttömiä känniviestejä 😂.
Oli ekat ns. Viralliset treffit. Ollaan tavattu aiemmin pari kertaa kavereiden kautta joten en todellakaan uskonut hänestä tuollaista.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Sori AP mut tämä on sun taso 😀 juopot.
Sun taso vaikuttaa olevan idi ootit.
Jännitti eikä osaa käyttää alkoholia. Veti liian monta rohkaisuryyppyä. Ei jatkoon.
Voisin toki antaa anteeksi, mutta tuollaista juopporetkua en elämääni ottaisi.