Kuka uskaltaa?
Mensan testi
Kommentit (12)
Tämä testi ei sitten määrittele muuta kun loogista päättelykykyä, joten kaikki muu älykkyys ja viisaus, joita on lukemattomia eri lajeja täytyy testata muulla tavoin.
On myös useita, joilla on korkea äo, mutta ovat täysin kykenemättömiä sosiaallisissa kanssakäymisissä.
Niin, nykyään tunneälyä pidetään merkityksellisemmäksi elämässä pärjäämiseen, töissä ja vapaa-ajalla.
Joillakin voi olla suurikin kynnys testauttaa älykkyyttään Mensan testillä.
Vierailija kirjoitti:
Itse sain 102, joka on korkeampi kuin 55,3 väestöstä - eli keskimääräistä älykkäämpi olen testin mukaan, hieman hoppuilin, joten jäi vielä 10 minuttia aikaa jäljelle.
Mites teillä?
Sama tulos, vaikka heitin arpomalla puolet. En jaksanut tuijottaa niitä kuvioita kuin 10 minuuttia.
Vain itsekeskeisiä ihmisiä kiinnostaa muiden tulokset/ulkonäkö/asiat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse sain 102, joka on korkeampi kuin 55,3 väestöstä - eli keskimääräistä älykkäämpi olen testin mukaan, hieman hoppuilin, joten jäi vielä 10 minuttia aikaa jäljelle.
Mites teillä?
Sama tulos, vaikka heitin arpomalla puolet. En jaksanut tuijottaa niitä kuvioita kuin 10 minuuttia.
Eli huijasit - ei niitä pidä arpoa vaan päätellä, mikä kuvio on oikea.
Vierailija kirjoitti:
Vain itsekeskeisiä ihmisiä kiinnostaa muiden tulokset/ulkonäkö/asiat.
Höh, saitko huonon tuloksen ja nyt kiukkuat? ;-)
Tee uudestaan, josko tulisi parempi tulos.
Mites teillä?