Haittaako miehet jos naisenne käyttäisi korkoja joissa olisi sinua pidempi?
Mietin että kokevatko miehet olonsa epävarmoiksi jos pidän kenkiä joissa 7 cm korko. Oma mies minua 5 cm pidempi.
Kommentit (18)
Eipä oikeestaan haittaisi, kun ei siinä nyt mitään ihmeellistä ole että korkojen kanssa yli 180cm nainen voi olla miehen kanssa saman mittainen tai jopa vähän pitempi.
Vierailija kirjoitti:
Se on vähän niin, että haittaa, jos naista haittaa.
Muuten ei haittaisi?
Minua ei haittaa. Naisethan ne on, joilla on itsetunto-ongelmia näiden juttujen kanssa (kun ei sitten näytetä pariskuntana yhtä hyvältä kuin nainen mielestään ansaitsisi).
t. mies 173 cm
Vierailija kirjoitti:
Minua ei haittaa. Naisethan ne on, joilla on itsetunto-ongelmia näiden juttujen kanssa (kun ei sitten näytetä pariskuntana yhtä hyvältä kuin nainen mielestään ansaitsisi).
t. mies 173 cm
Minua ei haittaisi yhtään jos mieheni olisi minua lyhyempi. Hän on silmissäni todella miehekäs ja äärimmäisen rakas, eikä muiden mielipiteillä merkitystä. Kysymys kuuluukin että haittaako miehiä.
-ap
Vierailija kirjoitti:
t. mies 173 cm
Löytyyhän noita pariskuntia julkkiksistakin. Varmasti olisi löytäneet itseänsä pidemmän miehen, mutta kyllä parinvalinnassa painaa ihan muut tekijät.
https://www.harpersbazaar.com/celebrity/latest/news/g3302/tall-women-da…
Pisinkin naisystäväni on ollut 10 senttiä minua lyhyempi. Nykyinen saisi käyttää 30 senttisiä korkoja, että olisi saman mittainen kuin minä. Ja kyllä, minulla on omat mieltymykseni pieniä ja siroja naisia kohtaan, mutta ei sillä mitään tekemistä epävarmuuden kanssa ole vaan viehättävyyden.
Eikä tämä tarkoita, että minun mielipiteeni olisi yhtään sen parempi kuin toisin ajattelevien. Että terveisiä vaan alapeukuttajille.
Itse olen 15cm pidempi kuin mieheni (olen 189cm) rikä hän ainakaan myönnä että haittaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuten ei haittaisi?
No ei mulle muuten mitään väliä. Ainut missä merkitsee on seksi. Jos kokoero on iso, niin voi olla rajoittava tekijä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. mies 173 cm
Löytyyhän noita pariskuntia julkkiksistakin. Varmasti olisi löytäneet itseänsä pidemmän miehen, mutta kyllä parinvalinnassa painaa ihan muut tekijät.
https://www.harpersbazaar.com/celebrity/latest/news/g3302/tall-women-da…
No hieman eri juttu, kun puhutaan presidenteistä ja George Clooneyn kaltaisista näyttelijöistä. Noita meriittejä kun ei ihan taviksilta löydy.
Joitain miehiä haittaa, joitain taas ei.
Parinkin tuttavaperheen mies on vaimoaan 10 cm lyhyempi ilman korkokenkiäkin, ei näytä haittaavan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuten ei haittaisi?
No ei mulle muuten mitään väliä. Ainut missä merkitsee on seksi. Jos kokoero on iso, niin voi olla rajoittava tekijä.
No ei ole rajoittava tekijä kokoero seksissä ainakaan pituuden takia! Jos mies tai nainen on +150 kg, niin se haittaa jo ja eipähän niin ison ihmisen vatsan alta enää mitään tarvittavaa löydy kaivelemallakaan.
Olen 158 cm pitkä ja mieheni 32 cm pitempi, hyvin onnistuu seksi.
Eipä haittaisi, mutta olen kyllä saanut nettideittien profiileista sen kuvan, että erittäin montaa naista se kyllä haittaa. Todella monella lukee näin esim: "170cm+korot, olethan siis minua reilusti pidempi".
Minua ei ainakaan haittaisi. Veikkaan että se on naisille suurempi ongelma kuin miehille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuten ei haittaisi?
No ei ole rajoittava tekijä kokoero seksissä ainakaan pituuden takia! Jos mies tai nainen on +150 kg, niin se haittaa jo ja eipähän niin ison ihmisen vatsan alta enää mitään tarvittavaa löydy kaivelemallakaan.
Olen 158 cm pitkä ja mieheni 32 cm pitempi, hyvin onnistuu seksi.
No huomattava ylipaino on kyllä isimopi haittatekijä, siinä olet oikeassa. Eikä naisen pieni koko niinkään rajoita, mutta jos naisella on huomattavasti pidemmät raajat, niin kyllä se vähän ongelmia tuottaa tietyissä asennoissa.
Ei ole itseäni haitannut. Muutamaa entistä tyttöystävää on haitannut.