Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni sanoi: " Maailma on kauniita naisia täynnä"

Vierailija
05.05.2006 |

Näin viime yönä unta, jossa mieheni petti minua. Heräsin kyynelissä. Olin unessa niin raivoissani hänelle, että koin yhteisen elämän loppuneen siihen.

Aamulla kun kerroin unesta mies vaan hekotteli. Täytyy kuulemma ruveta miettimään ulkonäköä ja miten häntä kohtelee. " Maailma on kauniita naisia täynnä."

Voi surkeus...Ollaan oltu yhdessä nuoresta; 13 vuosi menossa. Kuopus on puolitoistavuotias. Mulla on n. 12 kg vielä ylimääräistä läskiä ympärilläni. Mieheni on komea...Hänellä tuntuu olevan myös nuoria kauniita naisia koulukavereina.

Huhhuh. Pitää kai alkaa kunnon läskinpolttokuuri ja panostaa muutenkin parisuhteeseen enemmän.

Antakaa vinkkejä, kuinka valloitan elämäni miehen uudelleen?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täynnä kauniita naisia, ja komeita miehiä. Eivät kaikki vaan ole heidän peräänsä.

Vierailija
2/10 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja komeita miehiä myös:P miehes tuskin mikään adonis kumminkaan on..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos olisikin, mitä sinä olisit hyötynyt tästä valehtelusta? Saanut mielenrauhan täysin päättömästä väitteestä?

Totuushan tuo on, maailman on täynnä ihan helkutin komeita miehiä, sen myöntäminen ei tarkoita että olisin syöksymässä pettämään miestäni tai että vaihtaisin hänet johonkin toiseen.

Vierailija
4/10 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vähän samassa pisteessä pari vuotta sitten. Olemme olleet yhdessä nuoruudesta asti ja kolme synnytystä imetyksineen ovat tehneet tehtävänsä.

Päätin aloittaa liikunnan. En pelkästään miehen, vaan itseni takia. Halusin näyttää taas itseltäni ja olla sutjakka. Halusin myös, että olemme samaa paria, en halunnut olla mummo sutjakan miehen vierellä.

Olin kotona päivät ja muutenkin illalla tuntui siltä, että olisi päästävä johonkin ilman lapsia. Hankin kivat jumppavaatteet ja aloitin jumpan sellaisessa paikassa, jossa voi sukkuloida, kun haluaa.

Niinpä aina kun oli rankka päivä, lähdin illalla jumppaan tai juoksulenkille. Alussa tosin juokseminen oli että 3 min juoksua 3 min kävelyä. Mutta kyllä se siitä.

Minä sutjakoiduin ja mies alkoi höristelemään korviaan, kun kännykkäni soi ja kyselemään, kuka se oli ja miten viivyit niin kauan siellä kaupassa, kenekäs kanssa sitä oltiin, sä oot niin hyvännäkönen, että pitää olla tarkkana. Siis ihan hyvällä, mutta minä hymyilin sisäänpäin, hih! (Ja ulkoinen muutos ei kyllä ollut mikään mieletön, ehkä vähän ryhti parani ja vähän solakoiduin - taisi olla tekemistä silläkin, kun pidin itsestäni huolta ja menin omiin juttuihini, enkä vaan mammaillut kotona).

Vierailija
5/10 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkuin sanoin mies hekotteli. Viesti oli leikkisällä mielellä sanottu, mutta sattui silti. Onhan se varma, että jos ollaan oltu 13 vuotta yhdessä niin ei huvita katella läskimoosesta varsinkin jos ympärillä hyörii kaunottaria. Hän opiskelee aikuiskoulutuspuolella oppilaitoksessa, jossa on kosmetologit, kampaajat...Mies ei ole mikään adonis, vaan ehkä keskivertomiestä muodikkaampi, pitkä ja komea.

Toisaalta olen itsekin kyllästynyt läskeihin ja niiden hitaaseen lähtemiseen. (5kk:tta ja -8kg). Nyt haluaisin pikavauhtia pois nämä loput. Ihan siis itsenikin takia...

Onhan meillä perheessä aina nämä kilot olleet avoimesti esillä, mutta ei todellakaan tällaisessa asiayhteydessä. Ihan kuin minun pitäisi tosissaan alkaa kumartelemaan tätä herraa!

Voihan se olla että mies jo pettää. Ainakin henkisesti, jos ei fyysisesti.

ap

Vierailija
6/10 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mietit, miksi sinulla on tuollainen iljetys miehenä!

Vierailija
7/10 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin teenkin. Ostin jo kunnon juoksulenkkarit ja sykemittarin :O)

Lähden lenkille heti kun saan lapset nukkumaan. En jääkään kotia siivoamaan kuten tähän asti! Nythän on valoisaakin myöhään asti. Tämä lenkkeily onkin ollut koko kevään mielessä, mutta aina olen keksinyt verukkeita. Voihan se olla, että mieskin ajattelee, ettei tosta ole enää mihinkään ja meinaako se tosiaan jäädä tollaseksi...

On minussa hyviäkin puolia niin henkisesti kuin fyysisestikin. Harmi vaan, kun mies on tottunut näkemään joka päivä niin tietty on jo turtunut ulkonäkööni ja juttuihini muutenkin.

Mieheni haavailee joskus minun upeasta kiharatukastani, joka oli silloin parikymppisenä. Nyt olisi hiukset jo ristiselkään. Pitäisköhän uhrata ne ja viiden kilon pudotuksen kunniaksi ottaisin villit kiharat. Nyt tulee pidettyä yleensä tylsästi ponkkarilla vaan.

Vierailija
8/10 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pulloollaan ja lihaksikkaita, varakkaita, ja komeitakin. -ei taida miehesi olla niitä kaikkia?? Takaisin vaan samalla mitalla.

Vierailija
9/10 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies joka on myös komea ja muutenkin ihana (siivoaa ja hoitaa lapsia pyyteettömästi jopa enemmän kuin minä) sanoo aina että olen kaunis, vaikka painan saman verran kuin hän eli 76 kiloa!!! En tosin näytä lihavalta, mutta tunnen sen kyllä... päätin että aloitan ihan itseni takia kunnonkohotus operaation, eikä väliä vaikka paino ei tippuisikaan kunhan näytän kiinteältä :) Mutta uskon että se lisää itseluottamustani roimasti, on nimittäin vaikeaa ajatella että mies ei katsoisi muita... ONNEA sinunkin " operaatioon" !

Jos asuisit Hesassa, voitas käydä yhdessä jossain.

Vierailija
10/10 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lue sen sähköposti, soita sille naiselle, jssp!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi