Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskaltaisiko oikein alkaa ajaa "viikset"?

Vierailija
23.09.2018 |

Olen siis nainen ja huulessa kasvaa vaaleaa karvaa turhan tuuheasti. Onko kukaan testannyt kuinka käy jos ne vetää höylällä. Tuleeko kunnon miesviikset? Nyppiminen on niin kivuliasta.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipiteitä?

Vierailija
2/29 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele. Koko ajan on terävä sänki ja iho punoittaa herkemmin, kun ajelee. Karvojen nyppiminen on huomaamattominta. Vahaaminen poistaa tehokkaimmin, mutta sekin saa ihon herkästi punoittamaan. Lisäksi, jos poistaa kaikki karvat ylähulesta, niin siitä tulee liian iso kontrasti muuhun ihoon, jossa saattaa myös vähän vaaleaa haitua olla. Tämä ainakin häiritsee minua, kun en tietty haluaisi muiden huomaavan viiksien poistoa. Nyppimällä jää luonnollisin lopputulos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen miettinyt. Mulla myös kaulalla ja leuassa kauhee pöheikkö.

Mietin jos ostais parranajokoneen ja sillä surauttelis nuo karvat pois vaikka päivittäin.

Vierailija
4/29 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen siis nainen ja huulessa kasvaa vaaleaa karvaa turhan tuuheasti. Onko kukaan testannyt kuinka käy jos ne vetää höylällä. Tuleeko kunnon miesviikset? Nyppiminen on niin kivuliasta.

Ei se karvatuppi tiedä minkäpituinen karva on eli ei paksune siitä eikä tummu.

Vierailija
5/29 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En suosittele. Koko ajan on terävä sänki ja iho punoittaa herkemmin, kun ajelee. Karvojen nyppiminen on huomaamattominta. Vahaaminen poistaa tehokkaimmin, mutta sekin saa ihon herkästi punoittamaan. Lisäksi, jos poistaa kaikki karvat ylähulesta, niin siitä tulee liian iso kontrasti muuhun ihoon, jossa saattaa myös vähän vaaleaa haitua olla. Tämä ainakin häiritsee minua, kun en tietty haluaisi muiden huomaavan viiksien poistoa. Nyppimällä jää luonnollisin lopputulos.

Olet varmaan oikeassa. Kyllä siinä naisellisuus vähän taitaisi kärsiä.

Vierailija
6/29 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sheivaan n. 3-4kertas viikossa suihkussa käydessä ”viikset”, mulla siis kasvaa ihan tummaa karvaa. Käytän ihan partavaahtoa, niin ei jää sänkeä tai muutakaan. Mulla karvankasvu oikeestaan hidastunut, ei sheivaamisesta tulee mitään miesviiksiä:D joskus ajelen posket myös nukasta. Ihosta tulee todella sileä.

Vierailija
7/29 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kannattaisi mennä johonkin laserointiin mikä poistaisi ongelman kokonaan?

Vierailija
8/29 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä just tilasin epilaattorin. Nyppiminen on niin työlästä ja ikävää, ja ajella en uskalla, koska sellainen tasainen kasvava sänki vasta ikävältä varmaan näyttääkin. Saa nähdä kuinka epilaattori toimii. Kokemuksia?

Vierailija
9/29 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sheivaan n. 3-4kertas viikossa suihkussa käydessä ”viikset”, mulla siis kasvaa ihan tummaa karvaa. Käytän ihan partavaahtoa, niin ei jää sänkeä tai muutakaan. Mulla karvankasvu oikeestaan hidastunut, ei sheivaamisesta tulee mitään miesviiksiä:D joskus ajelen posket myös nukasta. Ihosta tulee todella sileä.

Voi olla karvankasvu hidastunut, mutta se sheivaatko vai et ei kyllä voi asiaan vaikuttaa.

Vierailija
10/29 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin perustuu tämä typerä ajatus siitä että karvat kasvaisi tummempana ja paksumpana kun niitä ajelee? Ei se vaikuta yhtikäs mitään! Senkus ajat jos ihosi ei siitä tykkää huonoa. 

Vierailija
11/29 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kannattaisi mennä johonkin laserointiin mikä poistaisi ongelman kokonaan?

Laser ei tehoa vaaleisiin karvoihin.

Vierailija
12/29 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä just tilasin epilaattorin. Nyppiminen on niin työlästä ja ikävää, ja ajella en uskalla, koska sellainen tasainen kasvava sänki vasta ikävältä varmaan näyttääkin. Saa nähdä kuinka epilaattori toimii. Kokemuksia?

No minä ainakin ajan sängen pois, miksi sen pitäisi antaa kasvaa niin että näkyy? En ymmärrä miksi naiset rääkkää itseään kaikenmaailman epiloinneilla ja vahauksilla. Yksittäisten karvojen nyppimisen ei-kivuliaista paikoista ymmärrän mutta en muuta. 

Vierailija
13/29 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin kasvaa ihan tummat ja paksuhkot viikset. Ennen vahasin niitä pois saman epäluulon vuoksi kuin sinä, mutta joskus testasin sheivaamista ja ihan yhtä huomaamatonta on.

Vierailija
14/29 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myöskään tajua näitä naispartoja. Ammatissani näen niitä tosi paljon kun joutuu työskentelemään kasvojen lähellä. Tuntuu olevan vallalla se uskomus että niitä ei voi poistaa kun kasvaa pahempana takaisin. Tekee vaan aika pahaa kattoa mustia viiksiä naisilla tai niitä 3 cm:n pituisia mustia karvoja leuassa.

Vierailija
15/29 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä ainakin ajan sängen pois, miksi sen pitäisi antaa kasvaa niin että näkyy? En ymmärrä miksi naiset rääkkää itseään kaikenmaailman epiloinneilla ja vahauksilla. Yksittäisten karvojen nyppimisen ei-kivuliaista paikoista ymmärrän mutta en muuta. 

Siksi että mulla ainakin karvankasvu on niin nopeaa, että saisin luultavasti höylätä huulta joka päivä. Ainakin sääret ym. kasvaa sänkeä alle vuorokaudessa. Päivittäinen höyläys taas alkaa jo näkyä ihon kunnossa. Eli pahimmassa tapauksessa mulla olisi sellainen tylppä sänki vuorokauden kuluttua. Toisin sanoen hankin epilaattorin, jos se vähentäisi tarvetta päivittäiseen höyläämiseen.

Lisäksi ajellun karvan tylppä pää voi luoda illuusion tummemmasta ja paksummasta karvasta (tässä samalla vastaus aiemmalle kirjoittajalle, joka ihmetteli mistä tulee luulo että karva kasvaisi paksumpana ja tummempana. Ei se kasvakaan, mutta saattaa näyttää siltä koska karvan pää ei ole kapeneva ja ohut vaan tylppä ja periaatteessa myös paksumpi, kun se oheneva pää on ajeltu pois).

Vierailija
16/29 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa kasvaa. Talvikin tulossa.

Vierailija
17/29 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sheivaan noin kerran viikossa kasvoista haituvat pois.

Vierailija
18/29 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi että mulla ainakin karvankasvu on niin nopeaa, että saisin luultavasti höylätä huulta joka päivä. Ainakin sääret ym. kasvaa sänkeä alle vuorokaudessa. Päivittäinen höyläys taas alkaa jo näkyä ihon kunnossa. Eli pahimmassa tapauksessa mulla olisi sellainen tylppä sänki vuorokauden kuluttua. Toisin sanoen hankin epilaattorin, jos se vähentäisi tarvetta päivittäiseen höyläämiseen.

Lisäksi ajellun karvan tylppä pää voi luoda illuusion tummemmasta ja paksummasta karvasta (tässä samalla vastaus aiemmalle kirjoittajalle, joka ihmetteli mistä tulee luulo että karva kasvaisi paksumpana ja tummempana. Ei se kasvakaan, mutta saattaa näyttää siltä koska karvan pää ei ole kapeneva ja ohut vaan tylppä ja periaatteessa myös paksumpi, kun se oheneva pää on ajeltu pois).

Olen kyllä aika vissi että naaman repiminen epilaattorilla näkyy enemmän ihon kunnossa kuin terävällä, puhtaalla höylällä sipaisu. Minäkin ajan joka päivä/joka toinen päivä, jo vuosia, ei näy ihossa yhtään mitenkään.

Eikö epilointia varten muuten pidä antaa karvan kasvaa jonkin verran? 

Vierailija
19/29 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä aika vissi että naaman repiminen epilaattorilla näkyy enemmän ihon kunnossa kuin terävällä, puhtaalla höylällä sipaisu. Minäkin ajan joka päivä/joka toinen päivä, jo vuosia, ei näy ihossa yhtään mitenkään.

Eikö epilointia varten muuten pidä antaa karvan kasvaa jonkin verran? 

Niin voihan se olla että näkyy, ei ole kokemuksia asiasta.

Ja pitää joo tietysti vähän kasvaa, mutta se kasvu ei ole niin silmiinpistävää kuin sängen puskeminen.

Vierailija
20/29 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vahaan omat viikseni. On nopea homma ja iho punoittaa sen jälkeen, mutta teen sen illalla niin aamulla ei näy mitään enää. Kasvaa takaisin hyvin huomaamattomasti ja tarvitsee vahata ehkä 3-4 viikon välein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan