Kuinka paljon teillä on nyt karkkia kotona?
Hirveä makeannälkä iski ja kotona ei ole kuin puoliksi syöty turkinpippuripussi. Siinäkin karkit ovat liimautuneet yhteen.
Yleensä pidän laatikossa jonkun verran suklaata ja muutakin karkkia, mutta nyt on huolestuttava tilanne.
Kommentit (59)
Ainoa oikea paikka säilyttää karkkeja on roskapönttö.
Monta kiloa. Avaamattomia rasioita ja suklaalevyjä jne. Varattu lapsen urheiluharrastuksen turnausmyytäviksi, niitä ei syödä itse.
Parikymmentä kiloa ja sen lisäksi 32 levyä suklaata.
Ei yhtään. Normaalisti on viikonloppuisin karkkihylly täynnä, mutta nyt on rahasta tiukkaa, enkä jaksanut lähteä edes kauppaan.
Käytiin eilen laivalla ~4kg
Suklaalevyjä ja karkkipusseja
Yks remix-pussi jäi eilisiltä synttäreiltä.
Kassillinen herkkuja ja ne tuli viikko sitten rajan takaa. Nyt kun tuli puheeksi, niin mentävä hakemaan Milkan kookoskuplasuklaalevy...
Pari sataa grammaa on minttusuklaata. En osaa olla syömättä karkkia, jos sitä on kotona, joten ostan yleensä vain sen verran kun syön kerralla. Noista minttusuklaista en pidä, joten ovat jääneet kaappiin.
Irtokarkkeja ehkä 250 grammaa. Kaksi maitosuklaalevyä ja aloitettu puolen kilon pussi luomulakua. Jäljellä ehkä 300 grammaa. Syön nämä tänään ja sitten pidän taukoa keskiviikkoon asti.
Puolikas tv mix pussi sekä muksuilla on tikkarit ja muutamia karkkeja jäänyt eilisestä lauantai pussista. En osta kuin lauantaiksi namuja jos niistä jotain jää mutta usein massutetaan ne jo lauantaina. Olin eilen töissä niin syötiin karkkia vain illasta ja mies unohti päivällä antaa karkkia muksuille. Eli nekin sai pussinsa vasta viiden jälkeen mutta eiköhän ne sieltä tänään vielä häviä😊
Ikuinen laihduttaja kirjoitti:
Irtokarkkeja ehkä 250 grammaa. Kaksi maitosuklaalevyä ja aloitettu puolen kilon pussi luomulakua. Jäljellä ehkä 300 grammaa. Syön nämä tänään ja sitten pidän taukoa keskiviikkoon asti.
Mitä jos söisit tänään vain puolet ja loput huomenna, niin ei tarvitsisi odottaa keskiviikkoa kuin yksi karkiton päivä.
Muutama pussi ja pari suklaalevyä. Ostin tuliaisina laivalta. Vien töihin huomenna eukoille kursailtaviksi. Kiertävät kuin kissat kuumaa puuroa. Kukaan ei kehtaa ottaa kun kaikki on laihiksella, mutta päivän päätteeksi kaikki herkut on kuitenkin pöydästä hävinnyt parempiin suihin.
Syön aika vähän karkkia, mutta nyt sattuu olemaan harmaa pantteri -pussi.
Turkkareita ja suklaata meilläkin yleensä on 😋
Turkkareita käytän kahviin ja suklaata fatiikin hoitamiseen. Se suklaa ei tosin ole herkkua. Se on vähintään 80 prosenttia tai, enkä pidä niin tummasta suklaasta. Fatiikkiin se kuitenkin auttaa.
Kaksi pussia on fazerin parhaita ollut pari kuukautta avaamatta. ostin ne alunperin töihin vietäväksi syntterieni kunniaksi mutta se sitten jäi kun olinkin sairaana tuolloin. Perus karkista en oikein välitä joten pitkään säilyy kaapissa.
Suklaata ei ole lainkaan. Tein alkukesästä päätöksen että enää en sitä kotiini tuo lainkaan. yli viisi vuotta popsin sitä ainakin pikkuisen patukan päivässä, ihan paha tapa lopulta oli enää eli söin vaikkei tehnyt mieli ja ostin kotiin pakon omaisesti "että on sitten jos tekee mieli". Suklaa ei mulla kaapissa tosiaankaan kauaa säily, suoranainen riipppuvuus siihen oli kauan. Nyt olen siitä viimein eroon päässyt, mokomasta pahasta tavasta.
Meinasin vastata että ei yhtään mutta taitaa kaapissa olla jotain salmiakkia ja pari levyä suklaata. Ovat olleet siellä pitkään.
Sellainen pienen pieni nallekarkki pussi. Ollut nyt kaksi päivää ja taitaa lojua siinä pari viikkoa
Vierailija kirjoitti:
Syön aika vähän karkkia, mutta nyt sattuu olemaan harmaa pantteri -pussi.
Meilläkin oli viikolla harmaa pantteripussi. Odotin niiltä paljon, mutta eivät olleet kummoisia. Tavalliset pantterit ovat parhaita.
Ei ole nyt mitään, kun olen ollut paljon poissa kotoa. Muutenkin mä en yleensä säilö karkkia/herkkuja kaapissa ettei tule naposteltua, ostan pienen määrän silloin tällöin ja syön sen parin päivän sisällä. Nyt olen ajatellut olla ostamatta, pitäisi laihduttaa 5 kiloa, sillä keikun normaalipainon ja ylipainon rajalla.