Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ostatko joskus vaatteita ajatuksella, että "tän voi myydä kirppiksellä pois, jos ei ookaan hyvä"

Vierailija
23.09.2018 |

Minä myönnän, että ostan vähän harkitsemattomammin, kun tietää että aina voi myydä pois.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan.

Vierailija
2/17 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Siinä häviää silti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä. Jos ostan jotakin, niin ostan sen omaan käyttöön ja tarpeeseen. Olen aikuinen ja rahaa ei kasva puissa niin kuin joillakin ilmeisesti kasvaa. Inhoan yli kaiken myös turhaa rojua ja shoppailua. N44

Vierailija
4/17 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteen hinta romahtaa sillä hetkellä kun olet maksanut sen, jos hinta oli vaikka 20€ ja veisit sen kirppikselle samantien niin kukaan ei maksaisi siitä edes viittä euroa.

Vierailija
5/17 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä myönnän, että ostan vähän harkitsemattomammin, kun tietää että aina voi myydä pois.

Miksi? Minkä ikäinen olet?

Vierailija
6/17 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun selaa nettikirppareita, niin kyllä siellä on paljon kerran käytettyä ja käyttämätöntä. Tai sanotaan suoraan "ostin tavoitevaatteeksi, mutta ei koskaan mahtunutkaan" :D Olisi kiva kuulla, että joku täällä tunnustaa. Mutta hyvä tietty, jos valtaosa ostaa aitoon tarpeeseen. ap

Vierailija
7/17 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, silloin kun ostan juuri kirpparilta. On mm. tullut ostettua sovittamatta kalliita merkkivaatteita, joista hintapyyntö muutama euro. Jos ei ole itselle sopinut, on voinut myydä jopa kymmenien eurojen voitolla pois.

Vierailija
8/17 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt tehdä tästä "hyi paha ap - minä hyvä" -ketjua ok? :) Ja miksi kysymykseen vastasin jo aloitustekstissä. Tiedän itsekin, että toimintani ei ole taloudellisesti fiksu tai ekologista (en ole idiootti), mutta silti joskus teen niin. Ja mitä olen päätellyt, en ole ainoa. ap

Vierailija
9/17 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm

Vierailija
10/17 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan ja vieläpä aika usein. Tiedän sen olevan todella typerä tapa, jossa vain itse häviän. Tälläkin hetkellä on kirppiskassit pakattuna ja siellä on matkassa paljon vaatteita, joissa on laput kiinni. Tietenkään en niitä ihan parilla eurolla myy, mutta tottakai siinä häviää. Toivottavasti jossain vaiheessa pääsisin tästä tavasta eroon...

Vierailija
11/17 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostan ja vieläpä aika usein. Tiedän sen olevan todella typerä tapa, jossa vain itse häviän. Tälläkin hetkellä on kirppiskassit pakattuna ja siellä on matkassa paljon vaatteita, joissa on laput kiinni. Tietenkään en niitä ihan parilla eurolla myy, mutta tottakai siinä häviää. Toivottavasti jossain vaiheessa pääsisin tästä tavasta eroon...

No niin löytyihän yksi :) Nimenomaan, se on typerä tapa, mutta hyvin inhimillistä. ap

Vierailija
12/17 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa aikaiseksi myydä koskaan mitään kirpparilla

Vierailija
13/17 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, silloin kun ostan juuri kirpparilta. On mm. tullut ostettua sovittamatta kalliita merkkivaatteita, joista hintapyyntö muutama euro. Jos ei ole itselle sopinut, on voinut myydä jopa kymmenien eurojen voitolla pois.

Tämä on suorastaan jo nerokasta, teet voittoakin ja vaate pääsee kiertoon :) ap

Vierailija
14/17 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt tehdä tästä "hyi paha ap - minä hyvä" -ketjua ok? :) Ja miksi kysymykseen vastasin jo aloitustekstissä. Tiedän itsekin, että toimintani ei ole taloudellisesti fiksu tai ekologista (en ole idiootti), mutta silti joskus teen niin. Ja mitä olen päätellyt, en ole ainoa. ap

Liikaa rahaa ja liikaa aikaa? Tee jotain fiksumpaa ja käytä energiasi hyödyllisempään. Onneksi ystäväpiirissäni ei ole tuollaisia.

Vierailija
15/17 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liikaa rahaa ja liikaa aikaa? Tee jotain fiksumpaa ja käytä energiasi hyödyllisempään. Onneksi ystäväpiirissäni ei ole tuollaisia.

Noh, halusin keskustella kevyesti / hyväntuulisesti tästä asiasta ja hakea vertaistukea. Kaikki me ollaan jollain tapaa vajavaisia. Älä nyt jaksa ilkeillä, vaikka av:lla ollaankin, kiitos. ap

Vierailija
16/17 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta. Olen aika nirso vaatteiden suhteen ja ostan vaatteita aika harvakseltaan ja ne jotka ostan ovat kyllä mieluisia.

Vierailija
17/17 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan, aika useinkin. Parempi myydä kirppiksellä kuin jättää kaapin täytteeksi tai heittää roskiin, kuten moni teistä tuntuu tekevän.