Näin meillä, 13 vuotta yhdessä
Olin vielä nukkumassa kun vaimo oli tuli pikkuhoususillaan, hiukset huolimattomasti nutturalle vetäistynä ja rinnat terhakkaina kertomaan, että lavuaari tulvii ja että voisinko avata sen kun hänen voimansa eivät riitä.
Pyysin keittämään minulle kahvia sillä välin kun ruuvasin venttiilit auki ja puhdistin putket mustasta mönjästä, lasten sinne työntämistä pikkuleluista ja korvapuikoista.
Kun sain altaan valmiiksi, tuli vaimo ja laittoi vessan oven lukkoon, meni polvilleen ja otti penikseni suuhunsa. Katsottiin toisiamme silmiin koko sen ajan kun laukesin hänen suuhunsa.
Kahvi odotti keittiön pöydällä hieman haalenneena, mutta ei haitannut.
"Ja sitten heräsin." No ei, ihan tosi juttu tältä aamulta.
Kommentit (12)
Antaisin aika paljon, jos saisin edes kerran tuollaisen kohtelun vaimolta.
Saisinpa edes kerran vuodessa tollasen kohtelun vaimolta.
Miksi sinne oli työnnetty korvapuikkoja, ei ne sinne itsestään mene vaikka putoaisikin altaaseen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinne oli työnnetty korvapuikkoja, ei ne sinne itsestään mene vaikka putoaisikin altaaseen.
Lapset leikkivät usein altaalla, mutta sen tarinan yksityiskohdat eivåt auenneet itsellenikään. Siitä ja muutamasta helmikorusta koko tukos johtuikin.
Ap
Rassasit putket vaikka et odottanut vastapalveluksia. Muuta paitsi kahvikupin.
Suihinottoa ei saa jos vaimo tietää miehen odottavan sitä niin kuin jotain palkintoa.
Kyllä meilläkin vaimo arvostaa miehen tekosia välillä suikkarin otolla. Joskus aamuisin katsoo, kun on kalu enemmän kuin puoliseisokissa, eikä ala laskemaan, niin kysyy, että onko liikaa paineita ja pitääkö tyhjätä. Onhan niitä silloin ja tuntuu niin tanan hyvältä laskea mällit lämpimään suuhun.
Vierailija kirjoitti:
Olispa itelläkin isot tissit, kaunis naama ja viivapillu niin sais itsekin miehen ja vois yllättää hänet noin.
Edelleenkään ei "miehen saaminen" ole kiinni isoista tisseistä tai "viivapillusta. Eikä etenkään naamasta kun se kauneus on siellä katsojan silmissä. Positiivista asennetta kehään ja itsensä asettamista allttiksi "saada mies". ; )
Meillä toi ois menny niin että lavuaarin auki rassaamisen jälkeen vaimo olisi kinunnut minua keittämään kahvia ja tekemään aamupalaa. Häntä kun väsyttää. Suihinotosta ei kannata edes haaveilla. Toiset osaa valita vaimon paremmin kuin toiset.
Vierailija kirjoitti:
Meillä toi ois menny niin että lavuaarin auki rassaamisen jälkeen vaimo olisi kinunnut minua keittämään kahvia ja tekemään aamupalaa. Häntä kun väsyttää. Suihinotosta ei kannata edes haaveilla. Toiset osaa valita vaimon paremmin kuin toiset.
Toiset valinneet paremmin tai käynyt parempi tuuri. Itse otin riskin sukulaisten ja tuttujen varoituksista huolimatta ja sitouduin varhain. Aloimme seurustelemaan jo alle parikymppisinä. Luotin sydämmen ääneen, enkä järkeeni ja päätin katsoa kortin loppuun asti. Nyt on mennyt 4 vuosikymmentä yhdessä. Kirjoitin tuossa 8/11 kohdassa, että vaimo välillä ymmärtää ottaa suihin. Näin kävi tänäkin aamuna, kun yöllä nukkuessa kaluni vähän keuli. Isoa kalua ei voi olla huomaamatta seisokissa.. Aamulla vaimo ehdotti, että voisi purkaa paineita suikkarilla ja illalla sitten voitaisiin harrastaa seksiä. Lukee näemmä ajatuksiani. Näin tehtiin ja nyt on mukava mennä töihin pussit kevyenä ilman paineita ja iltaa odottaen. Riskinotto on kääntynyt lottovoitoksi.
Me ollaan tossa ajassa jo opittu oikomaan. Ennen kuin viemäri ehtii mennä tukkoon tai edes kahvi lorahtaa vaimo ottaa aamulla mällin suoraan kurkkuun saakka. Ja joo, joskus mä herään tähän, kun homma alkaa. Voitte olla varmoja, etten ota eroa, enkä petä.
Olispa itelläkin isot tissit, kaunis naama ja viivapillu niin sais itsekin miehen ja vois yllättää hänet noin.