Kohta ei auta jarruttelu ennen kameratolppaa
Poliisi saa jäljittävän kameran joka mittaa ajonopuden 150m matkalta.
Kommentit (15)
Minä ajan joka päivä reittiä jossa on monta kameraa matkan varrella ja voin jo nyt sanoa että kaaos syntyy kun ylinopeutta ajavat pumppaa jatkossa kaasua enemmän kun mittausmatka pitenee.
Vierailija kirjoitti:
Minä ajan joka päivä reittiä jossa on monta kameraa matkan varrella ja voin jo nyt sanoa että kaaos syntyy kun ylinopeutta ajavat pumppaa jatkossa kaasua enemmän kun mittausmatka pitenee.
No se on niille ihan oikein. Itse pidän sellaisen välin, ettei pumppailijat haittaa. Ja autossani on jarrut, myös kaasu jne....
Ajonautintoa pitää parantaa ja lisäverotuloja saada.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ajan joka päivä reittiä jossa on monta kameraa matkan varrella ja voin jo nyt sanoa että kaaos syntyy kun ylinopeutta ajavat pumppaa jatkossa kaasua enemmän kun mittausmatka pitenee.
No se on niille ihan oikein. Itse pidän sellaisen välin, ettei pumppailijat haittaa. Ja autossani on jarrut, myös kaasu jne....
Ei se välin pitäminen paljon auta jos takaa tulee siihen väliin heti joku kun huomaa sellaisen.Taas jätät välin niin seuraava tulee jne. Siellä sitten pumppaajien ja rekkojen välissä yrität pitää turvaväliä ja ajaa sallittua nopeutta.
Vierailija kirjoitti:
Minä ajan joka päivä reittiä jossa on monta kameraa matkan varrella ja voin jo nyt sanoa että kaaos syntyy kun ylinopeutta ajavat pumppaa jatkossa kaasua enemmän kun mittausmatka pitenee.
Ehkä kaaos on liioiteltua, mutta sekin ärsyttää, että monilla on mittarivirhe ja he saattavat ajaa tolppien kohdalla 70:iä.
Itse en koskaan käytä jarrua tolppien kohdalla annan vähän vauhdin hiljetä. Ajan n. 103 km/h / 87 km/h
Aika monessa maassa ylinopeussakot on extrarahaa valtion budjetiin, mutta Suomessa ne on laskettu budjetin sisään. Onhan siinä rahastuksen makua, kun ihmiset ajavat liian kiltisti niin sakkotuloja täytyy nostaa- jo triplasti.
Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona
Ahneudella ei ole rajoja kun helppo rahastuskeino on kerran keksitty.
Mistähän rahat uusiin kameroihin...
Kun käyttää kasvo maskia ja kiistää ajannensa niin ei tule sakkoja.
Ei noita ole muuallakaan saatu toimimaan. Suomi taas jälkijunassa kokeilemassa muiden jo hylkäämiä ideoita.
Itse kannatan taajaman ulkopuolella vapaata nopeutta, ja ankaria rangaistuksia idiooteille, jotka eivät osaa ajaa.
80 alueella auton adaptiivinen vakionopeussäädin on asetusarvossa 91km/h, jolloin todellinen nopeus on 86km/h ja sillähän ei vielä saa sakkoa vaikka ajaisi karmeratolpan ohi hidastamatta, mutta voisi tulla huomautuskirje. Mutta kun navigaattori ilmoittaa tolpasta, niin vaihda asetuksen 86km/h, jolloin todellinen nopeus on 81km/h, eikä tarvi tuhlata yhteiskunnan varoja huomatuksenkaan lähettämiseen. Tolpan jälkeen asetus taas 91. Ei ole hankalaa. Jonossa ajaessa ei tarvi tehdä tuotakaan, kun muut hoitaa hidastamisen.
Ei tule sakkoja jos kuljettajaa ei voida tunnistaa kuvasta.
No, kun oppii niiden paikat, niin voi ajaa normaalisti väleillä. Jos on siis jokin vakioreitti.