Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

We food oli yhtä tyhjän kanssa!

Vierailija
22.09.2018 |

Ei mitään. Isoja vihanneslaatikoita eli liian isoja. Leivät olivat 2,5 euroa.
Meni maku siitä paikasta.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun kerroit kokemuksia! Oon miettinytkin minkälainen paikka on. Ei kannata siis mennä.

Tulee mieleen nuo spr:n kirppikset, kontit yms, niissäkin on tuplasti kalliimpaa kun tavan kirppareilla. Ei niihin kannata köyhän mennä ollenkaan.

Vierailija
2/13 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis vanhaa leipää 2,5 euroa?!? Mitä isoja vihanneslaatikoita? Oliks ne jo 100e?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn toisenkin kerran katsomassa mutta en sitten enää jos se ei tuosta kummene.

Vierailija
4/13 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis vanhaa leipää 2,5 euroa?!? Mitä isoja vihanneslaatikoita? Oliks ne jo 100e?

No ne oli kyllä halpoja.

Vierailija
5/13 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisää kokemuksia? ulkopaikkakuntalaista kiinnostaa. juurikin hintataso/tuotevalikoima

Vierailija
6/13 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa tuollaisessa toiminnassa kestää aikansa ennen kuin saa sen kunnolla pyörimään. En ole vielä käynyt, mutta näin ajattelisin.

Se, mitä joku sanoi Kontti-kirpparista - Itäkeskuksen Kontti on siistein kirppari jonka olen nähnyt, enkä ole huomannut että hinnat olisivat erityisen korkeat.

Vierailija
7/13 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kyllä ymmärtänyt ton We Foodin ihan väärin. Hävikkisafkaa, niin luulin et saa halvemmalla kun esim Lidlistä. Mutta on sama kun kävis Stockalla. Ihan turhaa työtön menee tonne pyörimään. Leivän hinnalla saa lidlistä 3 päivän safkat.

Vierailija
8/13 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipa tuollaisessa toiminnassa kestää aikansa ennen kuin saa sen kunnolla pyörimään. En ole vielä käynyt, mutta näin ajattelisin.

Se, mitä joku sanoi Kontti-kirpparista - Itäkeskuksen Kontti on siistein kirppari jonka olen nähnyt, enkä ole huomannut että hinnat olisivat erityisen korkeat.

Ainakin Tammiston Kontin hinnat on nykyään ihan hulluja. Huonekaluissa myytiin rikkinäistä recliner- nojatuoli, jossa mekaniikka ei toiminut ja keinonahassa noin. 15 cm pitkä palkeenkile, superloni pursui. Muutenkin oli kulahtanut, hinta 75 e. Jotkut Ikean lasit oli kallimpia siellä kun Ikeassa. Haljennut Kokkipata naksoi 20 e, Paras oli tyhjä viskipullon metallinenkotelo, hinta. 4 e. Ja mä tyhmä olen heittänyt ne roskiin:-)

Vierailija
9/13 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan kannata mennä siinä toivossa, että saa halpaa ja hyvää. Tarjolla on sirkkagranolaa, useamman kilon pakkauksia kuorittuja valkosipulinkynsiä tai retiisisilppua, proteiinijuomia yms. älytöntä tai turhaa. On siinä sitten jokunen nahistunut juureskin, mutta eivät ole sen halvempia kuin muualla. Oli myös manteleita mutta Lidliä kovemmalla hinnalla.

Vierailija
10/13 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu tunti sitten ostin kilon salaattipussin 2 € ja 500 g luomurusinoita (parasta ennen 7/2019) 2.70 €. Mistään ei saa noin halvalla.

Työntekijät vapaaehtoisia (lämmin kiitos heille!), ja tuotot menee hyväntekeväisyyteen.

Toki valikoima oli pieni ainakin myöhäisillasta. Oli mm. vihanneksia, monen maun soijajogurtteja, kauravaniljakastiketta, pähkinöitä, mausteita...

Kannattaa käydä itse katsomassa. :)

Vierailija
11/13 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin ajattelin ensin, että kyseessä on jokin kauppa minunlaisilleni, jotka ei ihan kehtaa leipäjonossa käydä mut halpa ruoka on silti kivaa😂Mutta kaupan idea olikin se maailmanparannusfiilistely...

Vierailija
12/13 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilon pakkauksissa lähes joka päivä salatteja, suikaloituja kasviksia ym tuoretuotteita, jotka todella ovat edullisia. Tosin ylilyöntejä tapahtuu niissäkin..Kun muita tuotteita katsoo, väkisinkin tulee mieleen, että henkilö joka hinnoista päättää, on unohtanut idean myydä halvemmalla kuin normikaupoista saa. Tänään kaksi keski-iän ylittänyttä työntekijää käyttäytyivät melko erikoisesti, vain myymälässä ollut nuorempi miestyöntekijä näytti siltä, että ymmärsi asiakkaiden olevan asiakkaita hävikkikaupassakin ja että töissä tehdään töitä kunnioittaen työtovereita asiallisella ja ystävällisellä kommunikoinnilla etc.. pisteet halvalle romainesalaatille ja nuorehkolle miestyöntekijälle. Jos minulla olisi tarjota töitä omassa yrityksessäni tällä hetkellä, olisin tarjonnut kundille töitä tämän päivän näytön perusteella.

Vierailija
13/13 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on pois leipäjono asiakkailta, vetävät köyhän suusta tuottonsa. Hyi, että kehtaavatkin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä