Take it or leave it - get for or forget
Olen tapaillut ikäistäni miestä nyt parin kuukauden ajan.. Asutaan pienellä paikkakunnalla jonne muutin vastikään jossa mies on asunut jo pidempään.
Mutta siis itse asiaan;
Olen tajuttoman tympiintynyt siihen että joudun ns. potkimaan miestä perseelle eli toisin sanoen joudun ehdottamaan joka ikisen tapaamisen itse!
Kuitenkin tiedän että miehellä on tunteita minua kohtaan ja sen hän on itsekin sanonut (viesteillä). On myös todella huolissaan jos ei ole kuullut minusta vuorokauteen ja viestejä satelee pitkin päivää joka ikinen päivä.
Itse tapaamis tilanteissa mies on aika ujo, kömpelö ja jännittynyt. Mies kuitenkin rentoutuu jonkin verran kun pidän hyvänä muttei uskalla "paljastaa" kaikkea itsestään. Meillä on kuitenkin tosi ihanaa kun ollaan kahden kesken ja tullaan hyvin juttuun. Mies on kertonut myös salaisuuksiaan ja haluaa tavata isäni. Mies on kyllä aika mökkihöperö eikä oikein kokemusta naisista. Ei myöskään tapaile muita, sen tiedän!
Olen vaan niin kyllästynyt että joudun yksin olemaan aktiivinen tapailujen suhteen! Tuntuu että roikun vaan siinä toisessa. Nyt olen YLI viikon ollut ehdottamatta tapaamista eikä äijä ole vieläkään pyytänyt näkemään! On kyllä siis vihjaillut että on yksinäistä kotona tai että ikävöi kovasti. Sanoo myös että haluaa tavata pian muttei kuitenkaan sitä tapaamista kuulu!
Mitä teen tämän miehen kanssa??? Tässähän tulee hulluksi.
On myös siis kertonut tunteistaan livenä mutta ollut niin jännittynyt ettei ole uskaltanut silmiin katsoa vaikka muuten tuijotteleekin paljon ja muutenkin näyttää todella ihastuneelta. Terv Ap