Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raudanpuute ja hiustenlähtö! (vinkkejä elvyttämiseksi)

Vierailija
22.09.2018 |

Vuosikausia jatkuneen hiustenlähdön syyksi on löytynyt raudanpuute (ferritiini oli 10). Normaalitaso ferritiinille on 70-100 ainakin.

Pitkä rautakuuri edessä.

Mitä muita vinkkejä olisi?
Muita vitamiineja, joita voisi käyttää?
Entä shampoot, hoitoaineet?
Hiuspohjaan jätettävät hiusnesteet?

Priorin extra tai jotain vastaavaa?

Kokemuksia hiusten elvyttämiseen!! Kiitos.

Kommentit (149)

Vierailija
141/149 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat kokeilleet sellaista kaljuun mutta en ole nähnyt kenellekkään auttavan. Ei pillereillä eikä seerumeilla, en ole nähnyt kenelläkään mitään vaikutusta. Vai onko jollain tullut tuloksia niillä muuta kuin rahapussi keventynyt. 

Vierailija
142/149 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryppyrasvatkin ihan humpuukia kun se vain hetkellisesti turvottaa ihon pintaa mutta tuleehan siitä äärettömän hyvä olo hetkeksi kun rahakukkaro ainakin kevenee. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/149 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin yhdellä tutulla kasvoi uusi tukka kuin ruohomattona siellä muun tukan joukossa kun oli säännöllisesti hieronut päänahkaansa sellaista seerumia

Vierailija
144/149 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syökää ruisleipää. Pysyy rauta-arvot kunnossa.

Vierailija
145/149 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Olen ammatissani sisätauti- ja veritautilääkärinä (hematologi) huomannut, että raudanpuute varsinkin ilman anemiaa on hyvin yleistä ja alidiagnostisoitu ongelma naisilla.

Jep, minulla oli ferritiini 20 ja hemoglobiini 145.

Vierailija
146/149 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas ferritiini 22 ja hemoglobiini 152, takana vuuuuuosien järkyttävä väsymys ja aivosumu. Nyt on Ferrodania popsittu kuukausi (joka toinen päivä), ja olo on paljon selkeämpi.

Mulla on kynnet olleet jo pitkään pystyviiruilla, saa nähdä vaikuttaako rauta tähän.

Vierailija
147/149 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla lähti hiukset tukkoina. Käytin kuurit Priorinia, shampoo, hoitoaine ja suun kautta otettava tabletti. Se auttoi ehkä hieman. Mutta sain kuulla, että Piimax c kalkki d ihan ruokakaupasta ostettuna tehoaa. Ja toden totta, hiukset ovat jo aika tuuheat eivätkä lähde pesun jälkeen kammatessa.

Vierailija
148/149 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan lisäraudan aloittamisesta hiustenlähtö on teillä vähentynyt? Itse olen käyttänyt yli kuukauden, eikä muutosta ole. Kuivuiko hiuspohja hiustenlähdön yhteydessä?

Vierailija
149/149 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nestemäinen rautavalmiste imeytyy parhaiten.ihan marketeista ja luontaistutekaupoista saa. Eikä aiheuta sivuvaikutuksia.