Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks täällä ehdotetaan kävelylenkkiä tai metsäretkeä kaikkeen?

Vierailija
22.09.2018 |

Näitä ehdotetaan tylsyyteen, masennukseen, ahdistukseen jne. Miksi?
Kävelylenkki ilman päämäärää yksin on ihan jumalattoman tylsää. Eikä se ainakaan mun ahdistukseen auta yhtään. Päinvastoin, ahdistaa vaan enemmän.
Ja ne metsäretket eväiden kera...?! Oikeestiko aikuinen ihminen lähtee yksin metsään istumaan kannolle syömään leipää ja juomaan kahvia? Tuntisin itseni kyl niin typeräksi istua siellä yksinäni mutustamassa jotain leipää.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntele kävellessäsi jotain kivaa: kuunnelmia, dekkareita, musiikkia, ihan mitä haluat. Ei ole tylsää yksin haahuilua.

Vierailija
22/26 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon käynyt metsälenkeillä koko ikäni enkä vieläkään tiedä syytä elää enkä myöskään vieläkään tiedä syytä käydä metsälenkeillä. Eli hyödyttömiä metsälenkit mulle. Mutta ei mulla muutakaan tekemistä ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei maksa mitään, mutta auttaa melkein kaikkeen.

Vierailija
24/26 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä voi silleen kivasti törmätä paljastelijaan, pahoinpitelijään, ryöstäjään ja raiskaajaan. Silleen kivasti silloin unohtuu niinku silleen nää kolmannentoista maailman pikkuvähäpätöiset ongelmanpoikaset, kun keräileee rispaantuneita verkkareitaan ja verisiä häppäreitään sieltä sammalten seasta.

Vierailija
25/26 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ne kaikilla eikä kaikkeen autakkaan. Minun pääni kyllä kaipaa säännöllistä luontoyhteyttä, mutta en viljele sitä neuvoksi ihan yhtä pahoihin ongelmiin kun täällä on monesti on tapana, koska ymmärrän että se neuvo pännii esim.mielenterveys ongelmaista yhtä paljon kun minua uniongelmaisena pännii kun ohjeistetaan ”nouse sängystä jos ei väsytä” tai ”kupponen teetä auttaa”. Joo no jos nousisin joka nukkumis yrityksen jälkeen sängystä niin ei paljon lakanat kerkiisi kulua :D

Vierailija
26/26 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun hakunilassa, täällä on upeat ulkoilumaastot. Ennen oli kiva lähteä iltaisin lenkille metsän siimekseen. Nykyään ei enää yksinäinen nainen uskalla iltaisin lähteä edes kauppaan,ilman autoa. Tänne on asutettu paljon näitä ns. t u r vapaikanhakijamie h iä. Entinen turvallinen asuinalue on muisto vain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi