Kuinka kauan olette pisimmillään viestitelleet nettituttavuuden kanssa ennen treffejä?
Kannattiko pitkä viestittely vai onko se huono juttu?
Olen kirjoitellut jo useamman viikon kiinnostavan miehen kanssa. Treffien kanssa ei ole pidetty kiirettä, mutta ollaan puhuttu, että lähiviikkojen aikana tavattaisiin. Ihastusta on ilmassa, eikä kumpikaan omien sanojensa mukaan halua nyt treffailla muita.
Kommentit (32)
Just nyt olen viestittelemässä 3-5 miehen kanssa, kaksi tapasin noin ehkä viikon viestittelyn jälkeen, yhden muutaman päivän ja yksi olisi nyt tarkoitus tavata huomenna, viestittely alkoi tänään. Kakkosen ja kolmosen tapaan uudestaan, ykkösen kanssa ei ollut sitä kemiaa niin yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parissa viikossa se ainakin selviää haluaako tavata. Yhden miehen kanssa tavattiin aika nopeasti ja jatkettiin yhteyden pitoa, mutta miehelle ei sopinut koskaan uusi tapaaminen vaikka halusi. Tai ”halusi”... ei noista voi ikinä tietää. Ei kannata verrata muihin.
Kuinka helvetin arvokkaina te pidätte itseänne ja aikaanne jos pari viikkoa pitää selvittää "kannattaako tavata"? En voi kuin nauraa tuollaiselle touhulle...
Jos ei aikaisemmin tule selville kannattaako tavata niin ei silloin kannata.
Vierailija kirjoitti:
Miten voi olla ihastunut ihmiseen jota ei ole koskaan edes nähnyt?
Olen nähnyt miehen kuvan ja se vetosi minuun. Sen jälkeen jutustellessamme olen huomannut, että meillä on hyvin samankaltaiset arvot. Molemmat ovat olleet pitkässä parisuhteessa ja haluaa sellaisen tulevaisuudessakin. Muutkin asiat kohtaavat. Tottakai mietityttää, löytyykö kemiaa livetapaamisessa. ap
Reilu kk viestiteltiin, sitten alettiin soitella ja viikkoa myöhemmin tavattiin ekan kerran. Pari pv myöhemmin toisen kerran ja kolmannella kerralla (saman viikon aikana) päädyttiin viettämään koko viikonloppu yhdessä ja sen jälkeen yhdessä ollaan oltukin. Viikkoa myöhemmin totesimme seurustelevamme. Samaa latua edelleen vuosia myöhemmin.
Toisaalta tiedettiin toisemme ennestään, vaikka varsinaisesti emme olleetkaan ikinä kunnolla tekemisissä. Tavatessa kemian määrä yllätti molemmat, eikä se siitä pahemmin ole hiipunut edes lasten myötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama milloin näkee, pettymys luvassa 95% tn.
Miksi luulet, että on pettymys luvassa? ap
Kirjoittaja #1 on mielestäni oikeassa.
Itse esim olen käynyt jo 45 kertaa treffeillä enkä ole saanut yhden yhtä tapailua aikaiseksi joten tuo 95% todnäk epäonnistumiseen on mielestäni aika lähellä oikeaa.
Mikä treffeillä aiheuttaa pettymyksen? Minä olen ainakin kovasti tykästynyt mieheen ja hänkin tuntuu olevan minuun. Olemme samalla asenteella liikkeellä. Emme halua harrastaa sarjatreffailua. ap
Kiinnostus ei ole koskaan molemminpuolista eli ne kuuluisat tasot ei kohtaa.
Joko minä tykkään naisesta ja häneltä tulee pakit.
Tai sitten nainen tykkää musta ja mä en tykkää hänestä.
Tai kumpikaan ei tykkää toisesta.
Uskon, että noin käy helposti, jos ei tutustuta yhtään toiseen ennen treffejä. Onko ihastusta ollut ehtiä kehittymään edes ennen treffejä? Jos mitään tunteita ei ole ollut, niin silloinhan ulkonäöllä on suhteettoman suuri merkitys. ap
:D
Me oltiin olevinamme jopa rakastuneita ja suunniteltiin jo yhteistä elämää. Sähköpostia, chattia ja puhelinjutusteluja kuukausikaupalla. En sitten tiedä mikä naisen näkökulmasta oli sellanen juttu, että kaikki tuo unohtui kun nähtiin. Enkä valehdellut edes ulkonäköäni. Nro6Valehdellut? Eli ette olleet nähneet toistenne kuvia? ap
Sinnikkäästi näköjään yrität puolustella näkemisen pitkittämistänne. Miksi pitkittää?
Kyllä kuvat vaihdettiin, tarkoitin valehtelemattomuudella että oltiin vaihdettu todenmukaiset tuoreet kuvat. Koeta nyt uskoa, ettei se mene niinkuin saduissa läheskään aina vaikka kaikki vaikuttaisikin pomminvarmalta.
Ei me olla pitkitetty näkemistä, ei vain ole ollut vielä sopivaa tilaisuutta treffeille. ap
Kun toisesta näen kuvia ja viestittelee niin nopeasti haluan tavata kuten yleensä aina toinenkin joka oikeasti kiinnostunut.
Kerran tein virheen naisen kanssa viestittelyjen määrässä.. ja kuuntelin selityksiä.
Vierailija kirjoitti:
Mahdollisimman pian tapaaminen ! Itsekin syyllistyn kerran melkeen puoli vuotta kirjoittelemaan kun oli välimatkaa. Kun lopulta tavattiin niin pettymys oli valtava. Ei mies mikään katastrofi ollut mut ei kyllä sitten minkäänlaista kipinää ollut. Ja vissiin mieskin huomasi tämän, oli treffailemistani lähes 30 miehestä ainoa joka ei perään kysellyt sopiakseen uutta tapaamista.
On aivan eri kirjoitella kuin kohdata livenä. Ilmeet, eleet, änenpainot, kaikki selviää vasta livenä.
Tämä huolestuttaa minuakin. Olemus, ryhdikkyys, ilmeet, ääni, puhetyyli, elehtiminen, feminiinisyys, pukeutuminen, itsevarmuus yms. vaikuttavat, vahvistuuko ihastus vai lopahtaako se. ap
Sellaiseen treffiperujaan ei ainakaan kannata jäädä roikkumaan, se on varma että sitä ei sitten koskaan tule näkemään ja se haluaa vaan harrastaa jotain kirjeenvaihtoa. Jos toisetkin treffit peruuntuu niin kannattaa jo alkaa miettimään, että haaskatako aikaansa.
Oikeassa elämässä livenä parasta. Kuten tänään
Miehille sellainen vinkki että kysy kauanko on ollut sinkku, jos lyhyehkö aika niin leikkimiseksi menee. Next
Kiinnostunut haluaa nähdä mahdollisemman nopeasti vaikka siirtää muita menoja.
Vierailija kirjoitti:
Sellaiseen treffiperujaan ei ainakaan kannata jäädä roikkumaan, se on varma että sitä ei sitten koskaan tule näkemään ja se haluaa vaan harrastaa jotain kirjeenvaihtoa. Jos toisetkin treffit peruuntuu niin kannattaa jo alkaa miettimään, että haaskatako aikaansa.
Meillä ei ole treffejä peruttu. Ollaan vasta miettimässä ensimmäisten treffien ajankohtaa. Mies ei onneksi ole alkanut painostamaan nopeampaa aikataulua, mutta on kertonut haluavansa tavata minut. Itse elän tiukkojen aikataulujen puristuksessa tällä hetkellä. Mies tietää tilanteeni. Tietää myös sen, etten lähitulevaisuudessakaan ehdi kovin tiivistä parisuhdetta rakentamaan, mutta sellainen vähemmän tiivis tapailu sopisi oikein hyvin. Jotenkin olen kuvitellut, että aika moni mies haluaa juuri sen tyyppistä suhdetta. ap
Mahdollisimman pian tapaaminen ! Itsekin syyllistyn kerran melkeen puoli vuotta kirjoittelemaan kun oli välimatkaa. Kun lopulta tavattiin niin pettymys oli valtava. Ei mies mikään katastrofi ollut mut ei kyllä sitten minkäänlaista kipinää ollut. Ja vissiin mieskin huomasi tämän, oli treffailemistani lähes 30 miehestä ainoa joka ei perään kysellyt sopiakseen uutta tapaamista.
On aivan eri kirjoitella kuin kohdata livenä. Ilmeet, eleet, änenpainot, kaikki selviää vasta livenä.