Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut ihmiset ovat automaattisesti pidettyjä?

Vierailija
22.09.2018 |

Tarkoitan sitä henkilöä, joka aina koulussa sai helposti uusia ystäviä, pääsi mukaan porukoihin, paljon sosiaalisia suhteita eikä hänen edes tarvinut esittää mitään jne. Aikuisena sama juttu. Olen tullut huomanneeksi että yleensä tälläisen henkilön ei tarvitse edes olla erityisen kaunis tai erityisen puhelias. Ehkä joistain huokuu vain sellaista "olen ihana tyyppi rakastakaa minua" säteilyä..... mietin miksi minusta ei pidetä. Ehkä hyvän ensivaikutelman antaminen auttaisi mutten osaa. Ehkä noista pidetyistä henkilöistä pidetään siksi että he ovat hauskoja tai ystävällisrn näköisiä. En voi keksiä vain yhtä syytä, joitakin on vain siunattu tuollaisella taidoilla olla rakastettu.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kato oikeassa elämässä ei vaan mikään ole oikeudenmukaista. Näillä on sopivat geenit ja sopiva luonne. Luultavasti myös oikea ominaishaju. Lisäksi ovat oppineet oikeat sosiaaliset koodit jo lapsuudessaan.

Minä en kuulu näihin mutta hen todellakaan haluaisi edes kuulua. Joutuisi koko ajan kestämään jotain aivotonta hännystelijälaumaa. Olen paljon mieluummin oman tien kulkija.

Vierailija
2/8 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sen vuoksi, ettei esitä mitään. Aitous puree ja vetää puoleensa. Kysymys onkin, miksi toiset on aitoja ihmisiä, toiset vetävät koko ajan jotain roolia.

Tosin joku rooli kaikilla lienee, ainakin ammatissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ystäväni on tätä kaliiperia. Häntä rakastetaan, mihin hän meneekään. Eikä ole ykkösluokan kaunotar, vaan perusnätti. Siitä huolimatta ottajia olisi ollut. Hänen aviomiehensä palvoo häntä vielä 20 vuoden avioliitonkin jälkeen

Olen miettinyt, mikä hänen salaisuutensa on. Hänellä on todella myönteinen ihmiskäsitys ja hän jotenkin osaa lukea tilanteita ja ihmisiä. Hän on menestynyt myös ammatillisesti hienosti, vaikka ei ollutkaan 10 oppilas. Iloisuus, inhimillisyys, lievä anarki ja äly on aika hyvä yhdistelmä.

Vierailija
4/8 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloisuus on se juttu. Rehellisyydelläkään ei ole niin väliä. Jos ihminen on ylirehellinen eikä tee virheitä elämässään ym mutta on hapan naamaltaan, ei hyväksy itseään tai elää menneisyyden häpeässä, niin se vaan on luotaantyöntävää. Sen sijaan vaikka ihminen olisi narsistinenkin, mutta hyväksyy itsensä sellaisena ja laulaa menemään, niin se vaan kiehtoo ihmisiä.

Vierailija
5/8 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloisuus, hänen asiansa ovat luultavasti hyvin. Sellaisen lähelle ihmiset hakeutuvat. Hän voi olla myös menestynyt ihminen, vähintään yhdellä osa-alalla elämässään.

Vierailija
6/8 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta pidetään siksi koska kuuntelen mitä toisella on asiaa.

Vierailija
7/8 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin että sinusta ei pidetä, koska jo aloituksesi huokuu kateutta ja itsekeskeisyyttä. Olet varmasti myös niitä, jotka kateuksissaan alkavat juoruilla ja nakella niskojaan näille suosituille.

Vierailija
8/8 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on muutama sellainen kaveri. Tosiasiassa he eivät pidä kaikista ihmisistä, jotka ovat heidän seurassaan, mutta he eivät sitä mitenkään näytä tai tuo esille. Mulle ovat joskus kahden kesken sanoneet. He kaikki ovat aika älykkäitä, mutta he eivät julista olevansa älykkäitä. Heillä on hyvä sosiaalinen pelisilmä, perusiloinen luonne, mutta ei yliampuva. He osaavat ottaa kaikki huomioon. Eivät ole koko ajan äänessä, mutta eivät ole tuppisuitakaan. Eli osaavat kuunnella ja puhua sopivassa suhteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan