Koko Suomi kuohuu Teuvo Hakkaraisen juopottelusta, mutta miksi kukaan ei puutu Bernerin touhuun?
Ei ole yhtään sen kummempi, vaan ongelma on jopa pahemmalla tasolla. Ei vaan sekoile julkisuudessa, joten asia ei tule ilmi. Kuitenkin mielestäni ministerin kohdalla pitäisi asia ottaa paljon herkemmin puheeksi.
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Siis tarkoitatko että Bernerillä on alkoholiongelma? Mielenkiintoista!
Oliko tämä sulle jokin uutinen?
Kyllä se itse asiassa oli. Missä tämä on tullut esille?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se itse asiassa oli. Missä tämä on tullut esille?
No näkeehän sen jo päältäpäin millainen tenukeppi se on.
Minä toivon että noita-akka joisi itsensä tajuttomaksi joka päivä heti aamusta alkaen. Työkykyisenä se saa jumalattomasti vahinkoa aikaan.
Kyllä tuohonkin voisi joku puuttua. Etenkin kun ei rajoittune pelkästään vapaa-ajalle.
En ole ikinä kuullutkaan. Hän näyttää raikkaalta ja viehättävältä. En usko k.o. juoruun.
Berner on nerokas bisnesnainen ja käyttää poliittista valtaa ja kaikkia yhteiskunnan mahdollistamia porsaanreikiä juuri siihen mihin kuuluukin: omaan hyötyyn.
Jos hän joskus haluaa nauttia lasillisen aitoa ranskalaista sampanjaa, niin se hänelle suotakoon.
Vierailija kirjoitti:
Minä toivon että noita-akka joisi itsensä tajuttomaksi joka päivä heti aamusta alkaen. Työkykyisenä se saa jumalattomasti vahinkoa aikaan.
Kuten hienon lastensairaalan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten hienon lastensairaalan?
Luuletko että se ihan hyvää hyvyyttää sen teki?
Siis tarkoitatko että Bernerillä on alkoholiongelma? Mielenkiintoista!