Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka laihduitte normaalipainosta alipainoiseksi suhteen aikana!

Vierailija
22.09.2018 |

Miten kumppani suhtautui. Minulla on kamppailua syömishäiriön kanssa ja olen kuntoutunut jo jonkin verran mutta nyt alan taas valumaan kuilun pohjalle. Tiedän että kumppani ei pidä siitä kun olen liian laiha. Näytin suorastaan klonkulta kun aloimme tapailemaan. Mieheni myöhemmin on sanonut että ei pitänyt yhtään että olin niin luinen. Painoa oli vaihtelevasti 40-45kg noihin aikoihin.

Minua pelottaa että menetän naisellisen kauneuteni tässä kuihdutuksessa. Pelottaa että mieheni ei enää halua koskea minuun kun olen vain luuranko. En vaan osaa tätä estää. Hoidoissakin käyn...

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luisevuus on kyllä vastenmielistä siinä missä liiallinen lihavuuskin.

Vierailija
2/20 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luisevuus on kyllä vastenmielistä siinä missä liiallinen lihavuuskin.

Olen samaa mieltä kyllä mutta syömishäiriöisen mielessä on vain alipaino vs ylipaino. Tuntuu siltä kun siinä välissä ei olisi mitään...

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan pysyttelisi normipainossa miellyttääkseni miehiä! Tavoittele painoa, jossa ITSE tunnet olosi hyväksi! Tapasin SDni 50kg:ssa. Nyt olen 43-44kg riippuen siitä, kuinka paljon olen ahminut. Joku 42-43kg olisi ideaali. Kommentoinut vartaloani kerran sanalla "petite". Toisaalta hän on itsekin hoikka (myös hieman lihaksia) ja elänyt pula-ajan. Uskoisin näin ollen hänen näkemyksensä laihuudesta olevan erilainen nuoriin miehiin verrattuna. Myös hänen uravalintansa kertoo,että arvostaa esteettisyyttä ja klassisuutta. Tämän enempää en asiaa osaa pohtia.

Vierailija
4/20 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laske mikä paino sulla pitäisi olla että olisit juuri ja juuri normaalipainon puolella, painoindeksi 18,5 ja pyri siihen.

Vierailija
5/20 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Colette kirjoitti:

No en todellakaan pysyttelisi normipainossa miellyttääkseni miehiä! Tavoittele painoa, jossa ITSE tunnet olosi hyväksi! Tapasin SDni 50kg:ssa. Nyt olen 43-44kg riippuen siitä, kuinka paljon olen ahminut. Joku 42-43kg olisi ideaali. Kommentoinut vartaloani kerran sanalla "petite". Toisaalta hän on itsekin hoikka (myös hieman lihaksia) ja elänyt pula-ajan. Uskoisin näin ollen hänen näkemyksensä laihuudesta olevan erilainen nuoriin miehiin verrattuna. Myös hänen uravalintansa kertoo,että arvostaa esteettisyyttä ja klassisuutta. Tämän enempää en asiaa osaa pohtia.

Sori mutta mä en jaksa olla heikossa kunnossa enää. Jatkuvat pyörtyilyt, sairaalajaksot sun muut on asioita joita en enää halua elämääni. Vie pro-anoreksia asenteesi muualle

Ap

Vierailija
6/20 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele nyt enemmän omaa hyvinvointiasi kuin miehen mielipidettä, vaikka tottakai silläkin on merkityksensä. Tiedät ja tunnet itsekin että luiseksi laihtuminen on kuilun pohjalle palaamista. Opettele olemaan hellä itsellesi. Anna kehollesi mitä se tarvitsee.

Vierailija
7/20 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laske mikä paino sulla pitäisi olla että olisit juuri ja juuri normaalipainon puolella, painoindeksi 18,5 ja pyri siihen.

Jos syön kulutukseni tarpeen mukaan niin painoni hakeutuu yleensä 50 kiloon. Minun on vaan itse vaikea hyväksyä vartaloni silloin. Alipainosta tuli mulle normi kun olin niin pitkään liian pieni ja heikko...

Ap

Vierailija
8/20 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Colette kirjoitti:

Sori mutta mä en jaksa olla heikossa kunnossa enää. Jatkuvat pyörtyilyt, sairaalajaksot sun muut on asioita joita en enää halua elämääni. Vie pro-anoreksia asenteesi muualle

Ap

En nyt proanaksi sanoisi. Olen säännöllisen syömisen kannalla, en paastoamisen tai pyörtyilyn. Laiha voi olla terveelläkin tavalla.

Vierailija
9/20 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Colette kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Colette kirjoitti:

Ap

En nyt proanaksi sanoisi. Olen säännöllisen syömisen kannalla, en paastoamisen tai pyörtyilyn. Laiha voi olla terveelläkin tavalla.

Noin mäkin sanoin kun olin pohjalla. Uskoin että 200-800 kalorilla voi olla terve. Ei voi. Huomaat sen kun et jaksa enää kävellä, tai sitten kun ensmäsen kerran sydämesi pettää. Ihminen tarvitsee sen 1200-1600 kaloria ihan peruskulutukseen vaikka ei tekis mitään.

Ap

Ap

Vierailija
10/20 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattele nyt enemmän omaa hyvinvointiasi kuin miehen mielipidettä, vaikka tottakai silläkin on merkityksensä. Tiedät ja tunnet itsekin että luiseksi laihtuminen on kuilun pohjalle palaamista. Opettele olemaan hellä itsellesi. Anna kehollesi mitä se tarvitsee.

Tähän pyrin. Ympärilläni on myrkyllisiä ihmisiä jotka triggeröivät syömisongelmiani ja ruokkivat epävarmuuttani. Se on vaikeaa parantua syömishäiriöstä kun samaan aikaa kaverit toitottaa että laihdutuskuuri sitä tätä ja hyiv**tu kun toi ja toi on lihonut...

Ap

Vierailija
11/20 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi sössö on ihan sekopää. Jos sen anoreksiafetissi mies kutsuu sitä ”petiteksi” niin se ei poista sitä tosiasiaa, että saat vielä sydäninfarktin.

Vierailija
12/20 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Colette kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Colette kirjoitti:

Ap

Noin mäkin sanoin kun olin pohjalla. Uskoin että 200-800 kalorilla voi olla terve. Ei voi. Huomaat sen kun et jaksa enää kävellä, tai sitten kun ensmäsen kerran sydämesi pettää. Ihminen tarvitsee sen 1200-1600 kaloria ihan peruskulutukseen vaikka ei tekis mitään.

Ap

Ap

Aivan, teit sen väärin enkä tästä tämän enempää jää jankkaamaan. Jokainen tietää että 200kcal (2 omenaa aamulla & iso banaani illalla) = paastoamista. Itse pidän kalorit 700-900kcal. Joskus ahmin ja sillä todellakin korvaan puuttuvat kalorit.

Vierailija
13/20 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Colette kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Colette kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Colette kirjoitti:

Ap

Ap

Ap

Aivan, teit sen väärin enkä tästä tämän enempää jää jankkaamaan. Jokainen tietää että 200kcal (2 omenaa aamulla & banaani illalla) = paastoamista. Itse pidän kalorit 700-900kcal. Joskus ahmin ja sillä todellakin korvaan puuttuvat kalorit.

Meeppä jutteleen ravitsemusterapeutin kanssa ja kysy onko 700-900 kaloria riittävä. Ei ole. Niin kun ei oo myöskään 200-800 kaloria...

Nää on näitä syömishäiriön harhoja. Hakisit ees apua ennen kun oikeasti kuolet myös fyysisesti. Henkisesti taidat olla jo kuollut

Ap

Vierailija
14/20 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi sössö on ihan sekopää. Jos sen anoreksiafetissi mies kutsuu sitä ”petiteksi” niin se ei poista sitä tosiasiaa, että saat vielä sydäninfarktin.

Ei todellakaan ole mikään anoreksiafetissi-mies, tsiisus!! Kun tilasin skinny menun drinkin niin sanoi että välittäisi minusta yhtä paljon vaikka olisin hieman isompikin! Usko pois, tiedän minkälaisia miehet ovat, jotka ovat laihuusstatuksen perään. Näin erästä toista miestä muutaman kuukauden ajan ja joka jumalan kerta hän kommentoi kroppaani. Suhde häneen kaatui tosin ehkäisyasioihin mutta oli muuten kohtelias&mukava&huomaavainen kuten nykyinenkin.

Vierailija
15/20 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ha. Sinänsä ironista että nyt kun tää pro-anahullu tuli tänne saarnaamaan sairaita uskomuksiaan niin muistin taas miksi en halua valua takaisin anoreksian pariin. Not worth it. Koko elämä pyöri vaan painon, ruoan ja ulkonäön ympärillä. Olen nyt jo fyysisesti ehjempi ja kykenen oikeasti tekemään asioita elämässä mitä kuuluukin. Koulut loppuun ja elämä avoinna ilman syömishäiriön demoneita.

Ap

Vierailija
16/20 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei ole ollut koskaan syömishäiriötä, mutta kuitenkin tavallaan ymmärrän ajatuksiasi. Olen aina ollut pieni ja siro, kunnes lihosin jokunen vuosi sitten normaalipainon keskialueelle. Aiemmin paino oli siellä normaalipainon alarajalla tai alapuolella. Ja ei yhtään helpota, että eniten minulla on ollut miesten keskuudessa vientiä kun olin alipainoinen, minun vartalolleni se jotenkin sopii kun on kuitenkin selkeä lantio vaikka olisin kuinka hoikka. En kuitenkaan ole aloittanut laihduttamista, koska pitää mennä terveys edellä. Itsensä kuihduttamisessa ei ole mitään järkeä, vaikka sillä saisikin parisuhteen. Haasta itsesi että syöt joka päivä yhden tai kaksi ruokalusikallista oliiviöljyä ruoan mukana, elimistö tarvitsee rasvaa ihan jo hormonitoiminnankin kannalta. Rasvan saannin lisääminen auttaa myös ihoa yms pysymään kunnossa, myös aivot tarvitsevat rasvaa. 

Vierailija
17/20 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu miehellesi, että syömishäiriöajatukset on palanneet (ja peloistas). Niin ja tietenkin hoitotaholle.

Vierailija
18/20 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni ei ole ollut koskaan syömishäiriötä, mutta kuitenkin tavallaan ymmärrän ajatuksiasi. Olen aina ollut pieni ja siro, kunnes lihosin jokunen vuosi sitten normaalipainon keskialueelle. Aiemmin paino oli siellä normaalipainon alarajalla tai alapuolella. Ja ei yhtään helpota, että eniten minulla on ollut miesten keskuudessa vientiä kun olin alipainoinen, minun vartalolleni se jotenkin sopii kun on kuitenkin selkeä lantio vaikka olisin kuinka hoikka. En kuitenkaan ole aloittanut laihduttamista, koska pitää mennä terveys edellä. Itsensä kuihduttamisessa ei ole mitään järkeä, vaikka sillä saisikin parisuhteen. Haasta itsesi että syöt joka päivä yhden tai kaksi ruokalusikallista oliiviöljyä ruoan mukana, elimistö tarvitsee rasvaa ihan jo hormonitoiminnankin kannalta. Rasvan saannin lisääminen auttaa myös ihoa yms pysymään kunnossa, myös aivot tarvitsevat rasvaa. 

Tuleeko sulle yllätyksenä että me miehet tykätään eniten hoikista? Paras painoindeksi naiselle on 13-15.

Vierailija
19/20 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Colette, arvostan laihuutta mutta tuo sun tason laihuus ei ole enää kaunista vaan rumaa. Kiva että pystyt olemaan niin kurinalainen, mutta ei tuo KAUNISTA ole.

https://goo.gl/images/2gaxV2

Tää on kaunis laiha. Reisissä, pyllyssä on pehmeyttä ja naisellisuutta.

Vierailija
20/20 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Colette, arvostan laihuutta mutta tuo sun tason laihuus ei ole enää kaunista vaan rumaa. Kiva että pystyt olemaan niin kurinalainen, mutta ei tuo KAUNISTA ole.

https://goo.gl/images/2gaxV2

Tää on kaunis laiha. Reisissä, pyllyssä on pehmeyttä ja naisellisuutta.

Toi tyttö on lihava.. laihduttais ainaki 10-15kg.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi