Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaako jo laittaa vuorellisen parkatakin päälle?

Vierailija
22.09.2018 |

Käytän tota talvellakin. Nyt ei ole mitään syksytakkia, enkä ala tilaamaan kuukauden takia, kun rahat muutenkin vähissä. Tilasin viime keväänä takin, harmittaa etten palauttanut, ei sillä tee mitään, naurettava ylipitkä kangasrätti joka leijailee ilmassa jos ei ole kiinni, ja jos pitää kiinni, näyttää kuin olisin säkissä, minkäänlaista sisäkangasta siinä ei edes ole, ainoastaan se yksi ohut kangas. Olen lihonut kesän aikana vielä kymmenen kiloa, niin en tiedä meneekö toi parkakaan enää kiinni, mutta se ois nyt ainoa takki mitä voin pitää, jos en hupparilla enää lähde ulos.
Hupparilla olen tähän asti kulkenut, mutta nyt alkaa olla liian viileä jo sille kun pyörällä liikun.

Eli voinko laittaa jo lämpimän parkatakin? Ei siinä mitään tekokarvaa ole, sellasia takkeja en osta. Ihan on kangasvuori ja on lämmin talveenkin sopiva takki.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mikä vuori on kyseessä.

Pienempi vuori vielä menee, mutta Everest on liikaa.

Tiedän kyllä, että takin vuorin voi noinkin taivuttaa, mutta ärsyttää kun tarpeeksi moni taivuttaa väärin, muuttuu asia oikeaksi.

Vierailija
2/18 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten yhden kesän aikana voi lihoa 10kg?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos sinulle ei tule siinä kuuma niin siitä vaan.

Vierailija
4/18 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parkatakki on punavihreän univormu 😁

Vierailija
5/18 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän kyllä, että takin vuorin voi noinkin taivuttaa, mutta ärsyttää kun tarpeeksi moni taivuttaa väärin, muuttuu asia oikeaksi.

Miten vuoren voi taivuttaa väärin, jos se ei ole edes irtoava? Mihin sitä taivutetaan, en ymmärrä.

Vierailija
6/18 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helposti kun kittaa olutta päivittäin ja syö eineksiä.

ap

Vierailija
7/18 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä lihoin 15 kg/2 kk aloitettuani lääkkeen.

Vierailija
8/18 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinä sillä kykenet ulkona olemaan niin mitä helvettiä se muille kuuluu?  Täällä lännessä ainakin on ihan helvetinmoinen myrskytuuli, ei siellä millään ohuella hupparilla pärjää vaikka lämpötila onkin vielä 14. Kyllä nyt on ennustettu että ilmat kylmenee, kuten tähän aikaan vuodesta yleensäkin, nyt on jo syyskuun loppu.

Vierailija
9/18 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tuota miettimistä, että kehtaako. Laitat sen verran vaatteita, että on hyvä olla. Kyllä minuakin jotkut kevyttoppatakki-ihmiset katsoivat pitkään, kun kuljin aamulenkillä heidän ohitseen t-paita päällä, mutta entä sitten? Ihmiset sietävät kylmää ja kuumaa eri tavoin, ja minulla oli itselleni sopivasti vaatteita. Mitä se muka kellekään kuuluu?

Vierailija
10/18 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei missään nimessä kehtaa. pukeutumisessahan on nimenomaan kyse siitä mitä muut siitä ajattelee ja kehtaako sitä mitäkin laittaa kulloinkin ylleen. Sillä onko niissä vaatteissa kylmä tai kuume ei ole merkitystä tuon taivaallista. Ainoa millä on merkitystä mitä muut mun vaatteista ajattelee. Eikä se näin mene? WTF!

Vierailija
11/18 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se muille kuulukaan, mutta en halua mitään ylimäärästä huomiota osakseni. ei mua ihmisten ajatukset häiritse mutta jos kyttäävät se häiritsee. Tosin en usko että kukaan oikeasti kyttäisi, mutta mulla on sellnen tunne että aina joku kyttää, niin en halua maksimoida sitä tunnetta.

Jos ymmärrätte mitä tarkoitan.

ap

Vierailija
12/18 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei missään nimessä kehtaa. pukeutumisessahan on nimenomaan kyse siitä mitä muut siitä ajattelee ja kehtaako sitä mitäkin laittaa kulloinkin ylleen. Sillä onko niissä vaatteissa kylmä tai kuuma ei ole merkitystä tuon taivaallista. Ainoa millä on merkitystä mitä muut mun vaatteista ajattelee. Eikö se näin mene? WTF!

Vierailija
13/18 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi tuuli on tosi inhottava kun se pystyy tunkeutumaan paksunkin hupparin läpi.

Vierailija
14/18 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi. Minusta sopivat moneen vuodenaikaan.

Vierailija
15/18 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo muutamana päivänä olen pukenut goretexin fleecehupparin asemesta. Ai että on ollut mukava, kun ei ole tuuli puhaltanut vaatteen läpi. Ja kun katselin kauppareissulla ympärilleni, huomasin, etten suinkaan ole ainut, joka suosii tuulta pitäviä vaatteita. Eli parka päälle ja menoksi!

Vierailija
16/18 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säähän on kuin kesällä. Normaali Suomen kesäsää.

Vierailija
17/18 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo muutamana päivänä olen pukenut goretexin fleecehupparin asemesta. Ai että on ollut mukava, kun ei ole tuuli puhaltanut vaatteen läpi. Ja kun katselin kauppareissulla ympärilleni, huomasin, etten suinkaan ole ainut, joka suosii tuulta pitäviä vaatteita. Eli parka päälle ja menoksi!

Entä jos tuulee oikein kovaa ja puuskaisesti? Meneekö läpi? Minulla on ohut tuulipuku mutta kova ja pureva viima pystyy puhaltamaan siitä läpi.

Vierailija
18/18 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten vuoren voi taivuttaa väärin, jos se ei ole edes irtoava? Mihin sitä taivutetaan, en ymmärrä.

Vuoren taivutus onkin vaikeaa, luulisin, että mahdotonta, ainakin ilman järeitä koneita. Vuorin taivutus mihin asentoon tahansa on ihan helppoa, toki siinä taipuu takki mukana, jos takissa ei ole irroitettavaa vuoria.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä