YLE: Pääministeri Juha Sipilä (kesk) on raivostunut politiikan moraalista --Mikä vitsi!
"Sipilä raivostui kokoomuksen toiminnasta Soinin luottamusäänestyksessä: "Keskusta ahdattiin nurkkaan, johon emme kuulu""
https://yle.fi/uutiset/3-10418091
Miten tuo eilinen muka koskaan voi olla pahempi juttu kuin kepun ja kokkarien "kassakaappisopimus" persujen hajoamisen jälkeen?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Ah mä nautin kun Keskusta ja Kokoomus alkavat kampittaa ja mustamaalaaman toisiaan. Lisää tätä.
Keskusta ei ikinä opi että heidän kannatuksensa kuihtuu kun on kokoomuksen kanssa hallituksessa.
Tai onhan sinistenkin kannatus laskenut enemmän, joten ehkä kepu pitää tätä jo voittona?
In the land of the blind... kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vakuutuskuoreen ei ilmeisesti ole EK.n kaverien toimesta ilmestynyt vielä tarpeeksi miljoonia, eikä hyvävelikerhon kaikkia toimeksiantoja ole tehty ja Juha haluaa jatkokaudelle.
Kansalaisten tulisi olla raivona ja pitää mielenosoitusta eduskuntatalon edessä niin kauan kuin Juha avaa kuorensa.
Mutta ei Suomalaiset ovat lampaita joita kaiken maailman sipilä ja soinit k*sevat silmään.
Onneksi silmiä kuitenkin on kaksi; voi vasemmisto pissiä siihen toiseen...
Terv. Poliittinen ateisti
No mitäs väliä sillä on mistä puolueesta miljonääri on?
Aikaisemmin Suomen politiikassa ei ole ollut Juha Sipilän kaltaista yritysjohtajasta-pääministeriksi "tuhkimotarinaa".
Vierailija kirjoitti:
Ah mä nautin kun Keskusta ja Kokoomus alkavat kampittaa ja mustamaalaaman toisiaan. Lisää tätä.
Se on suomelle hyvä kun kaksi sille tuhoisinta puoluetta riitelevät keskenään. Voi oikeasti sanoa että siitä on etua meille kaikille. Alkaa jo näyttää sitä ettei kaikkien aikojen lehmänkauppa onnistu.
Soinilla ja Sipilällä on uskonnollisuuden takia perustuslain vastaiset moraalinäkemykset.
Eiköhän se ole kansa jonka pitäisi suuttua, eikä Sipilän.
Eiköhän tuo johdu siitä että Rinne tietää että vaaleissa hänen pahin kilpailijansa on Sipilä ja Orpo. Kolme suuren puolueen ökyherraa nyt tappelevat vallasta verissä päin. Hirveää kukkoilua.
Itse olen suhtautunut myötämielisesti demareihin, mutta Rinteen lausuntojen takia en voisi äänestää heitä.