Pieleen menneet treffit- Elämän tyhmin moka. Hävettää!
Olin treffeillä yhden miehen kanssa. Mies vaikutti ihanalta, oli komea ja antoi mukavan vaikutelman. En ollut kertonut miehelle tarkkaa ikää. Sanoin, että olen vähän reilu kolmekymppinen. Menimme sitten hakemaan tiskiltä juotavaa ja hän näki lompakossa olevan ajokortin vahingossa. Kun olimme molemmat saaneet juotavaa, niin mies sanoi. ” Tuus tänne” ” Mulla on vähän asiaa”. Menin miehen perässä pöytään istumaan ja mies kysyi, että miksi olen sanonut olevani vähän reilu kolmekymppinen, koska olen 37.Menin vähän hämilläni ja yritin selittää, että tuo 37 on mielestäni vähän päälle 30. Mies sanoi, että vähän päälle 30 tarkoittaa maksimissaan 33 ikävuotta tuolla lauseella. Yritin sanoa, etten tarkoittanut loukata, mutta mies sanoi, että etsii reilusti nuorempaa naista ja sanoi, että tällä minun iällä on turha enää kuvitella saavansa 30-35 v miestä. Mies oli itse 34v.
Tuntuu pahalta ajatella, etten kelpaa kuin joillekin vanhoille miehille enää. Tahtoisin löytää omanikäisen miehen, mutta aina, kun yritän jotain nuorempaa tai omanikäistä miestä, niin minun käsketään mennä pois tai etsimään vanhoja paappoja. Olen aivan rikki. En kestä ajatusta siitä, että tuo mies löytää jonkun nuoren naisen itselleen. Tunnen nyt jo suurta katkeruutta.
Kommentit (9)
En voi käsittää, että ikä on kriteerinä puolison haussa. Oma rakkaani on minua 23 vuotta vanhempi mies.
Jos itse menisin treffeille, niin haluaisin kyllä tietää etukäteen tarkan iän. Ja eihän tuo ole enää vähän päälle 30v... lähes nelikymppinen.
En ole varma onko tämä provo vai ei mutta ymmärrän miestä hyvin.
Kyllä minäkin 32v miehenä mieluiten haluaisin 25-31v naisen enkä vanhempaa.
Jokainen ikävuosi naisella alentaa hänen markkina-arvoaan.
Edes Kiira Korpi ei ole immuuni ikääntymiselle. Nyt kolmekymppisenä on jo tätimäistynyt.
37 on lähes nelikymppinen eikä mikään vähän reilu kolmikymppinen.
Olisin miehen tavoin loukkaantunut.
Ei ne treffit nyt muutenkaan hyvin mennyt jos kaatui tuohon.
Jos miettii perheenperustamista, niin tossa kohtaa ikähaarukassa 33v tai 37v muutamalla vuodella on iso ero.
Itse jätin vaimon 36-vuotiaana. Vaimo oli 37 . Nyt ex -vaimo joutui tyytymään 54v mieheen. Itse seurustelen 23v naisen kanssa.
No miksi valehtelit ikäsi? Kerro se aina reilusti ja ilmoita etsiväsi suunnilleen saman ikäistä seuraa, niin kenellekään ei tule yllätyksiä. Provohan tämä tietysti oli.