Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostaako joku ihan oikeasti yli tonnin tv:n?

Vierailija
22.09.2018 |

Luin juuri jutun jossa kerrottiin tv:n hinnoista:

https://www.is.fi/digitoday/art-2000005836829.html

Siinä väitettiin että juuri ja juuri käyttöön kelpaavan tv:n saa vähän alle 600 eurolla.

Minä olen näköjään tippunut pois kärryiltä tv:n hinnoista. Ostin omani noin 10-vuotta sitten, en muista tarkkaa vuotta. Joku LG:n tv. Tilasin sen jostain nettikaupasta, hinta oli muistaakseni noin 300€
Tv toimii edelleen hyvin, eikä ole ollut tarvetta vaihtaa sitä ihan muuten vain johonkin uudempaan malliin. Siksi ihmettelinkin tuon artikkelin hintoja, että noin paljon maksetaan tv:stä.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin aikoinaan 65-tuumaisen huippumallin juuri alle viiden tonnin. Nyt vastaavan saa ehkä tonnilla.

So what -olen nauttinut siitä kovasti kaikki nämä vuodet ja kun se aikanaan hajoaa ostan taas isoimman mitä kaupasta edes jotenkin järkevään hinta saa. En mitään 20k€ vehjettä sentään.

Vierailija
42/47 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin painavaa en ole vielä ostanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

65 tuumaa tarvitaan jotta tietsikan käyttö käy notkeasti sohvalta. Oledit maksaa kolmisen tonnia alk. Muta köyhät ei tarvii, jokaisessa kapakassahan on töllö!

65" oledin saa kylläkin kahteen tonniin ja tarjouksesta jopa alle.

Vierailija
44/47 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsihih. Mun subbari telkkariin maksoi 2000 eur.

Toivottavasti oli edes tynnyrimallinen SVS.

Vierailija
45/47 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on vuonna 2010 ostettu 32 tuumanen telkkarin. Vieraille se tuntuu olevan joku ongelma, koska osa on kommentoinut, että onpa meillä pieni ja vanha tv. Niin kauan kyllä tuota katsotaan, kun se toimii. Vaikka varaa olisi kyllä ostaa uusikin, mutta ei ole tapana ostaa toimivien tavaroiden tilalle uusia.

Minä ostin joskus 2000 luvun alussa 1000€ television (32"). Tuossa se jököttää ja on hyvin palvellut tähän asti ja tykkään siitä edelleen. Ei ole liian pieni eikä liian iso. Nyt se on kuitenkin pari kolme päivää ilmoitellut että signaalit kateissa, en tiedä mistä johtuu vai johtuneeko näistä myrskytuulista joita on tämän viikon etelä-suomessa ollut. Vai pitäneekö tästä lähteä telkkarikaupoille.

Onkos muilla ollut signaalit kateissa lähipäivinä??

Vierailija
46/47 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täyskokoiset oledit on alk. 2000, meillä naatitaan, köyhäile sinä ;-)

ei se teevestä tuleva sonta paremmaksi muutu vaikka se terävämmin näkyisikin.

Vierailija
47/47 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täyskokoiset oledit on alk. 2000, meillä naatitaan, köyhäile sinä ;-)

Taitaa mennä kuule päinvastoin :D

Sinun rahat ovat kiinni tavarassa, minulla on säästöjä vielä vanhanakin. En päädy märkänemään julkisen puolen vanhainkotiin.

Ap

Tsih! Toisen meistä oskesalkun arvo on kuusinumeroinen. On mulla se Lexuskin ;-) Nautin elämästä jo nyt.

Jaa oot sitten ylihintasen toyotan menny ostamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan