Ostaako joku ihan oikeasti yli tonnin tv:n?
Luin juuri jutun jossa kerrottiin tv:n hinnoista:
https://www.is.fi/digitoday/art-2000005836829.html
Siinä väitettiin että juuri ja juuri käyttöön kelpaavan tv:n saa vähän alle 600 eurolla.
Minä olen näköjään tippunut pois kärryiltä tv:n hinnoista. Ostin omani noin 10-vuotta sitten, en muista tarkkaa vuotta. Joku LG:n tv. Tilasin sen jostain nettikaupasta, hinta oli muistaakseni noin 300€
Tv toimii edelleen hyvin, eikä ole ollut tarvetta vaihtaa sitä ihan muuten vain johonkin uudempaan malliin. Siksi ihmettelinkin tuon artikkelin hintoja, että noin paljon maksetaan tv:stä.
Kommentit (47)
Ei osta. Niitä on muuten vaan myynnissä.
Aikoinaan se mustavalkoinen putkitöllö kelpasi ihan hyvin. Meillä siirryttiin väri-TV:n katseluun vasta 1980 Moskovan olympialaisten kunniaksi. Eikä siinä telkussa ollut edes kaukosäädintä.
Tällä hetkellä olkkarissa möllöttää 32-tuumainen taulu-TV, joka hankittiin yli 10 vuotta sitten. Hyvin toimii ja on ihan riittävän iso n. 3 metrin päästä katsottuna.
Vierailija kirjoitti:
Täyskokoiset oledit on alk. 2000, meillä naatitaan, köyhäile sinä ;-)
Taitaa mennä kuule päinvastoin :D
Sinun rahat ovat kiinni tavarassa, minulla on säästöjä vielä vanhanakin. En päädy märkänemään julkisen puolen vanhainkotiin.
Ap
Miksi ei? Jos katsoo paljon tv:tä niin kunnollinen se olla pitää. En minä katso, mutta en ihmettele muiden tekemisiä enkä ostoksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun rahat ovat kiinni tavarassa, minulla on säästöjä vielä vanhanakin. En päädy märkänemään julkisen puolen vanhainkotiin.
Ap
Tsih! Toisen meistä oskesalkun arvo on kuusinumeroinen. On mulla se Lexuskin ;-) Nautin elämästä jo nyt.
Köyhillä on isot televisiot ja rikkailla isot kirjahyllyt.
Televisioni maksoi 2 900 - vuonna 1996...
Vierailija kirjoitti:
Ei osta. Niitä on muuten vaan myynnissä.
Juu ei osta, hirmutappiot tulee kauppiaille kun niillä on niitä valtavasti hyllyssä ja varastossa ;-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApTsih! Toisen meistä oskesalkun arvo on kuusinumeroinen. On mulla se Lexuskin ;-) Nautin elämästä jo nyt.
Niin, fantasioissasi :D
Ap
Meillä on vuonna 2010 ostettu 32 tuumanen telkkarin. Vieraille se tuntuu olevan joku ongelma, koska osa on kommentoinut, että onpa meillä pieni ja vanha tv. Niin kauan kyllä tuota katsotaan, kun se toimii. Vaikka varaa olisi kyllä ostaa uusikin, mutta ei ole tapana ostaa toimivien tavaroiden tilalle uusia.
Vierailija kirjoitti:
Ei päde enää. Olemme rikkaita ja kirjoja nolla. Näin ihan yleisestikin. Töllö on 65" oled.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ilman muuta kannattaa sijoittaa tulevaan rullaattoriaikaan. Ei missään nimessa kannata nauttia nykyisestä elämästä. Sitten dementoituneena on aikaa nauttia. Nyt köyhäillään.
Ostettiin. Tiedän että se on tyhmää, mutta käytännön syyt pakottivat.
TV:n koko on "56-tuumaa. Olohuoneemme on pitkänmallinen ja soffan sijainti on vastapäätä tv:tä eli 5 metrin päässä. Edellinen tv oli noin 7 vuotta vanha kun muuton jälkeen laitettiin huonekalut paikalleen niin huomattiin että vanha tv ei toiminut.
TV:n tekstitys oli niin pieni että sitä ei nähnyt lukea. Joten vertailujen jälkeen jäi tasan yksi televisiomalli joka sopi syvennykseen johon TV:n tulee.
Laatu paranee 65-tuumaisissa ainakin neljään tonniin asti. Toiset nauttii elämästä, toiset jonottaa ruokakassia. Elämä on.
Vierailija kirjoitti:
Ostettiin. Tiedän että se on tyhmää, mutta käytännön syyt pakottivat.
TV:n koko on "56-tuumaa. Olohuoneemme on pitkänmallinen ja soffan sijainti on vastapäätä tv:tä eli 5 metrin päässä. Edellinen tv oli noin 7 vuotta vanha kun muuton jälkeen laitettiin huonekalut paikalleen niin huomattiin että vanha tv ei toiminut.TV:n tekstitys oli niin pieni että sitä ei nähnyt lukea. Joten vertailujen jälkeen jäi tasan yksi televisiomalli joka sopi syvennykseen johon TV:n tulee.
Ei huonekalujen tarvitse olla seinässä kiinni :D sen sohvan voi siirtää keskelle huonetta lähemmäksi tv:tä.
65 tuumaa tarvitaan jotta tietsikan käyttö käy notkeasti sohvalta. Oledit maksaa kolmisen tonnia alk. Muta köyhät ei tarvii, jokaisessa kapakassahan on töllö!
Vierailija kirjoitti:
Meillä on vuonna 2010 ostettu 32 tuumanen telkkarin. Vieraille se tuntuu olevan joku ongelma, koska osa on kommentoinut, että onpa meillä pieni ja vanha tv. Niin kauan kyllä tuota katsotaan, kun se toimii. Vaikka varaa olisi kyllä ostaa uusikin, mutta ei ole tapana ostaa toimivien tavaroiden tilalle uusia.
Sama täällä, en näe mitään järkeä ostaa toimivan tavaran tilalle uutta.
Ap
Kuka enää töllöjä ostaa, itse katson ohjelmia iPadiltä ja tietokoneen näytöltä!
Vierailija kirjoitti:
Meillä on molemmat mutta ollaankin keskiluokkaa.