Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka voisi enää äänestää Kokoomusta?

Vierailija
21.09.2018 |

Tänään sitten selvisi, kuinka liberaaleja ja kuinka suoraselkäisiä Kokoomuksessa ollaan.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, jatkossa pitää äänestää vihreitä. Tai Hakkaraista.

Vierailija
2/28 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin älykkäät naiset ovat monessa kaupungissa siirtyneet Vihreisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

benkku äänestää aina kokoomusta. Tosin sehän on istunut cokkeleiden eduskuntaryhmässä keskiajalta asti.

Vierailija
4/28 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂

Vierailija
5/28 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂

Ja samat suvaitsevaiset viva-naiset puolustavat turviksia, joiden kulttuurissa kunniamurha on arkipäivää.

Vierailija
6/28 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä ettei. ei naisten oikeuden maailman tärkein asia ole

Vierailija
7/28 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mikä ettei. ei naisten oikeuden maailman tärkein asia ole

Ei niin, tärkeintä on, että massia riittää ja kaikki näkevät että meikätytöllä on rahukkaa.

Vierailija
8/28 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä varmaankin äänestän seuraavissa vaaleissa kokoomusta.

9/28 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää Hopeakettu sanoo että enneWanhaan oli kaikki paremmin. Kekkonen jos ois vielä pressa niin hyvin ois meillä asiat. Hänpä taisi aikoinaan tuumata ettei kokoomusta saa ikuna päästää hallitukseen.

Tämä alhainen alho, suomen nykytila johtuu suurelta osin siitä kun kokoomus on ollut hallituksessa. Keskiluokka itsensä mieltää porvareiksi ja äänestävät sitten kokoomusta ja moni muukin joka luulee että kokoomus ajaa heidän asiaa. Todellisuudessa kokoomus ei aja kuin suuren rahan ihmisten asiaa, ehkä muutaman prosentin osuutta väestöstä.

Toki demokratiassa on tietenkin paikka ja kysyntä moiselle puolueelle, oppositiossa!

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
10/28 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä äänestän Kokoomusta seuraavissakin vaaleissa, kuten aina.

Vierailija
11/28 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomus tekee politiikkaa noin 1-1,5 prosentille suomalaisista ja niitä äänestää noin 20%

En ymmärrä?

Vierailija
12/28 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu kirjoitti:

Tää Hopeakettu sanoo että enneWanhaan oli kaikki paremmin. Kekkonen jos ois vielä pressa niin hyvin ois meillä asiat. Hänpä taisi aikoinaan tuumata ettei kokoomusta saa ikuna päästää hallitukseen.

Tämä alhainen alho, suomen nykytila johtuu suurelta osin siitä kun kokoomus on ollut hallituksessa. Keskiluokka itsensä mieltää porvareiksi ja äänestävät sitten kokoomusta ja moni muukin joka luulee että kokoomus ajaa heidän asiaa. Todellisuudessa kokoomus ei aja kuin suuren rahan ihmisten asiaa, ehkä muutaman prosentin osuutta väestöstä.

Toki demokratiassa on tietenkin paikka ja kysyntä moiselle puolueelle, oppositiossa!

suuryritysten etu on työntekijöiden etu

Vierailija
13/28 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muut vaihtoehdot on sen verran perseestä että ei ole vaihtoehtoja. Ellen äänestä jotain pikkupuoluetta jolla ei ole saumaa päästä

Vierailija
14/28 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokoomusta on ainakin helppo äänestää kun ei tarvitse edes valita ehdokasta vaan riittää että on puolueessa. Omien mielipiteiden mukaan ei saa kuitenkaan edetä vaan käskyt tulee ylhäältä itse faaraolta.

Vierailija
15/28 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokoomusta on ainakin helppo äänestää kun ei tarvitse edes valita ehdokasta vaan riittää että on puolueessa. Omien mielipiteiden mukaan ei saa kuitenkaan edetä vaan käskyt tulee ylhäältä itse faaraolta.

Soinipelleily ei riitä että vaihtaisin puoluetta.

Siis... jotain vasemmistovirheitäkö nyt muka äänestäisin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

Vierailija
16/28 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sellaiset jotka luopuu kepun äänestämisestä muuttaessaan Seinäjoelta Espooseen?

17/28 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

suuryritysten etu on työntekijöiden etu

Heh, anteeksi kun naurahdin tuolle naivistiselle kommentille. En tarkoittanut pahaa mutta elämän realiteetit ohjaavat luontoani.

Ensinnäkin pitäisi määritellä mitä on suuryritykset? No, suuryritykset ovat niitä glopaaleja toimijoita. Nokiakin ehkä joskus oli. Käytännössä suomessa ei ole yhtään suuryritystä, pienempiä vain. Sitten kun tähän yhtälöön lisää kokoomuksen joka ajaa suuren pääoman politiikkaa niin suomesta lähtee pois ne glopaalissa mittakaavassa pienemmätkin yritykset. Ei ne tyhmiä ole ne tosirikkaat, ne ottaa rahat sieltä mistä saavat. Suomalaisten yritysten ulosliputtaminen tuo heille massia, henkilökohtaista massia!

Kyllä se tuo hallitus pitäis saada vaihdettua. Kaikista surkuhupaisinta tässä on se että Sipilä ajaa kokoomuksen asioita, ei keskustan. Kokoomuslaisten ei tarvi ku katsoa sivusta kun Sipilä ajaa suomalaista hyvinvointiyhteiskuntaa alas. Sitten kun Sipilän ajamista asioista tulee ongelmia niin Sipilä niistä on vastuussa, kokoomuksessa vaan puistellaan päätä että eihän me nyt tuollaista.

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
18/28 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuttavat jotka ovat äänestäneet vihreitä ja vasemmistoliittoa, niin ens vaaleissa äänestää perussuomalaisia

Vierailija
19/28 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhän ihmisen paras turva on valtion vahva talous, tässä yksi syy, miksi olen aina ja vastakin äänestänyt kokoomusta. Ainoa puolue, joka kykenee hoitamaan valtion taloutta ja antaa arvon työssäkäymiselle. Töihin kykenevät töihin, mutta sairaat, lapset ja vanhukset ansaitsevat yhteiskunnan tuen.

Vierailija
20/28 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen aikuisikäni äänestänyt vihreitä eli 25 vuotta. Nyt riittää. Minua ei kiinnosta marginaaliryhmien oikeudet ykkösasiana, haluan reilua politiikkaa, jossa tekemisestä ja ahkeruudesta saa kiitosta ja loisimista pyritään estämään. Siis Kokoomus.

En ole koskaan äänestänyt vihreitä olen vain sympannut niitä. Siis niitä oikeita joilla on arvoja ja vakaumusta. Näitä cityvihreitä on ihan ok sanoa kokoomuksen puisto-osaksi. Kokoomus on puolueena suorastaan koominen tuon rahan ja loisimisen suhteen.

Työttömälle kaikki näyttää olevan liikaa ja yritystukia piti sitten taas kerran lisätä. Hmm? Pelkkä verojen kierto jos saataisi kuriin niin suomi ei tarvisi centtiäkään lainaa. Kokkelin kanta on vähentää ennestään pientä talousrikosten tutkijoiden määrää.