Mistä aikuinen ihminen voisi saada hellyyttä ja kosketusta?
Olen 35+ nainen, joten parisuhdemielessä kelpaamaton, eikä itselläni ole edes energiaa mihinkään ihmissuhteiden etsimiseen. Olen elänyt nyt monta vuotta selibaatissa ja olen rakastunut/ihastunut käytännössä 24/7. Haluaisin niin helliä/hyväillä toista ihmistä ja saada samanlaista takaisin. En tarvitsisi edes seksiä, vaan sitä kosketusta, läheisyyttä, lämpöä. Mistä sellaista saisi ja miten te muut tahtomattaan yksinäiset jaksatte tällaisen tunteen?
Kommentit (41)
Mä saan mun 24-vuotiaalta rakastajalta hellyyttä, kosketusta, älyllistä seuraa ja seksiä. Hanki säkin sellanen. T. 37-vuotias mamma
Vierailija kirjoitti:
Mene tanssimaan.
Hei, täähän on hyvä idea! Siis ihan lavatanssihommia perinteiseen tyyliin. Kursseja on vähän joka puolella, itsekin pitäisi rohkaistua menemään.
Puhut itsestäsi kuin olisit joku mummeli joka ei voi saada parisuhdetta.. 35 v on vielä suht nuorikin. Voisin suositella koiraa. Koira antaa ihan hirveän paljon, ja tuo peruste ei ole yhtään paha jos huomioit koiran muut tarpeet. Agilityä ei todellakaan tarvitse harrastaa. Riittää että lenkität aktiivisesti rodusta riippuen ja ehkä viet metsään juoksemaan välillä. Uskon että vaikka otat sen paijattavaksi, niin teille muotoutuu ihan oma suhteenne mikä on sen arvoista. Kunhan otat sen koiran perustarpeet tosiaan huomioon. Saatat jopa tutustua uusiin ihmisiin.
Oletko harkinnut maksullista seuralaista? Minä olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene tanssimaan.
Hei, täähän on hyvä idea! Siis ihan lavatanssihommia perinteiseen tyyliin. Kursseja on vähän joka puolella, itsekin pitäisi rohkaistua menemään.
Lavatansseissa pitää odottaa, että mies hakee - paitsi se tuntiko se on, Naisten haku. Jotenkin niin ummehtunut systeemi, tykkäsin itse siksi juuri ravintoloista, että siellä voi hakea myös naiset, tosin kaikki ei halunneet. Minä hain, vaikka olenkin ujo. Halusin niin kovasti tanssia. Jotenkin on myös käsitys, että siellä tunnetaan usein toisensa. Haetaan tuttuja ja tanssitaito on oltava todella hyvä.
Mun miehen sanoin:. Kukaan mies ei halua vaan halailla ilmatteeksi. Kyllä siitä pitää ainakin poskeen ottaa.
Ja käydään välillä keskustelua siitä kuinka haluaisin vaan olla toisen lähellä ilman varsinaista seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene tanssimaan.
Lavatansseissa pitää odottaa, että mies hakee - paitsi se tuntiko se on, Naisten haku. Jotenkin niin ummehtunut systeemi, tykkäsin itse siksi juuri ravintoloista, että siellä voi hakea myös naiset, tosin kaikki ei halunneet. Minä hain, vaikka olenkin ujo. Halusin niin kovasti tanssia. Jotenkin on myös käsitys, että siellä tunnetaan usein toisensa. Haetaan tuttuja ja tanssitaito on oltava todella hyvä.
Pahus, tällaisesta en tiennytkään mitään. Käynpä heittämässä molemmat omistamani kirveet jonkun viattoman omakotitaloasujan kaivoon näin yöpimeällä. T. 23.
Vierailija kirjoitti:
Olen 35+ nainen, joten parisuhdemielessä kelpaamaton, eikä itselläni ole edes energiaa mihinkään ihmissuhteiden etsimiseen. Olen elänyt nyt monta vuotta selibaatissa ja olen rakastunut/ihastunut käytännössä 24/7. Haluaisin niin helliä/hyväillä toista ihmistä ja saada samanlaista takaisin. En tarvitsisi edes seksiä, vaan sitä kosketusta, läheisyyttä, lämpöä. Mistä sellaista saisi ja miten te muut tahtomattaan yksinäiset jaksatte tällaisen tunteen?
Missä asut?
Minäkin kaipaisin läheisyyttä ja kyllä seksiäkin, viihdytkö keskeneräisellä mökillä? Lähtisitkö mun kanssa rallia katsomaan?
Mulla on tyhjä ok-talo minkä avokki putsasi lähtiessään.
M kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä asut?
Minäkin kaipaisin läheisyyttä ja kyllä seksiäkin, viihdytkö keskeneräisellä mökillä? Lähtisitkö mun kanssa rallia katsomaan?
Mulla on tyhjä ok-talo minkä avokki putsasi lähtiessään.
Asun Helsingissä. Viihdyn sinänsä mökillä ja luonnossa hyvin.
T. Ap
Naapurissa on varmasti mies, joka haluaa antaa sinulle rakkautta kaikin tavoin. Ei kannata ylenkatsoa vanhempienkaan herrojen tarjouksia.
T. Arska 66
Miehet ei joo välitä halailuista, seksiä sen olla pitää. Seksikään ei saisi sisältää sellaista esileikkiä mitä nainen haluaa eli läheisyyttä ja hellyyttä koska stondis lerpahtaa, mitä vanhempi mies sitä helpommin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
38 vuotta olen elänyt ilman kosketusta ja hellyyttä. Yhden kerran vuonna 2004 halasin häissä hääparia (erikseen) ja sitten taas vuonna 2014 eräs puolituttu nainen halasi humalassa, kun olen kuulemma "niin hyvä tyyppi".
En tiedä kaipaanko hellyyttä ja kosketusta, koska olen niin kauan elänyt ilman. Kuitenkin kun muistelen noita tapahtumia, niin kyllä niistä jäi sieluun jonkinlainen mukava tunne, joka olisi kiva kokea uudestaan.
Tiedän mitä tarkoitat ja tunnen samoin, vaikka mulla olikin jopa parisuhde muutamia vuosia sitten. Lempeä läheisyys tuntuu todella hyvältä ja sitä kokee erittäin harvoin, jos ei ole parisuhdetta.
T. Ap
Olet ihan mukavan oloinen, kuitenkin elämässä tulee tuollaisia vaiheita. Oma määritelmäni tuollaiselle on ihon puute, siis osata ja voida olla ainakin joskus iholla. Kun ikää on tullut, niin seksi ei ole enää keskiössä, vaan on alkanut ymmärtää myös naisten ajatuksia asiasta.
Keskustelisin mielellään hiukan intiimimmin, vaikka tuolla S24 treffillä, samalla nikil - jos haluaa niin halipula vois olla vinkki että tämän palstan kautta ja asiasta yht otto. Luulin aikoinaan että seksi tosiaan on se, mitä tarvitsee, mutta kipeämpää käy tuo ihon puute.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei joo välitä halailuista, seksiä sen olla pitää. Seksikään ei saisi sisältää sellaista esileikkiä mitä nainen haluaa eli läheisyyttä ja hellyyttä koska stondis lerpahtaa, mitä vanhempi mies sitä helpommin.
Monenko eri parisuhteen kokemus tuossa on takana? Joo, myönnän omalta kohdalta että joidenkin naisten suhteen asia on noin, mutta ei kuitenkaan läheskään kaikkien. Ikä sinänsä ei vaikuta muuten, kuin siihen että joku nainen voi tahtomattaan aiheuttaa huonon mielikuvan esiin nousemisen, josta sitten seuraa se lerppu. Nuorena oli erilaiset syyt siihen miksi niitä epäonnistumisia tuli, en kuitenkaan usko että toiminnallisuudessa olisi erityisen suurta eroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene HALAA MINUA -kyltin kanssa julkiselle paikalle ja halaa ihmisiä. Aina joku haluaa halata. :)
Tekisin siten itsestäni julkisen pellen. Mitä jos joku tuttu näkisi? Normaalin ihmisen maine olisi mennyttä.
T. Ap
Äläpä höpötä. Free hugs on yleinen ilmiö ympäri maailmaa
Hmm, jos olet 36-37 niin on aivan viimeinen hetki saada lapsi joten et olisi vielä kelvoton. Mutta ikäisesi on tiedettävä mitä haluaa sillä latten ääressä haahuilun ja loputtoman harkitsemisen aika on nyt ohi. Ei mitään teinimäistä loputonta seurustelua vaan jos tuntuu oikealta niin parisuhde. Totta on että on ikävää että ikäiselläsi ei ole enää aikaan seurusteluun ja parisuhteeseen ilman mahdollisia lapsia vaan on hypättävä suoraan perheenperustamiseen. Mutta ikääntymiselle ei voi mitään ja elämä on.
Oletko huomannut ajatella ryhtyä tukiperheeksi? Niistä on valtava pula.
Vierailija kirjoitti:
Eikö naisilla ole tapana tarjota toisilleen kosketusta ja läheisyyttä tyttöjen illoissa? Ei siis välttämättä seksuaalisessa mielessä.
Kuulostaa omituiselta, eikä kaikilla ole kaveriporukoita, joiden kanssa tuollaiseen edes olisi mahdollisuus.
Olen sinua muutaman vuoden nuorempi ja samoissa ajatuksissa. Kaipaan hellyyttä ja kosketusta todella paljon, mutta en saa sitä mistään. Olen sinkku ja yksinäinen. Kaipaan halailua, vieressä nukkumista, sohvalla sylikkäin olemista ja kaikenlaista hellyyttä. Voisin tehdä tuota ystävänkin kanssa. Haaveisiini ei liity mitään eroottisia ajatuksia. Olen ollut tällainen nuoresta asti. Muistan, miten koulussa tuntui mukavalta, kun opettaja kosketti olkapäätä. Meillä ei lapsuudenkotonani halailtu eikä muutenkaan näytetty tunteita.
Katson YouTubessa asmr-videoita. Niitä on sellaisia, joissa joku kuiskailee kauniita asioita ja näyttää kuin silittäisi katsojan hiuksia ja kasvoja ja halaisi. Tuollaisia minä katselen, kun en todellisuudessa saa mitään läheisyyttä.
Miesprostituoidut tekevät myös pelkkää halaamista, mutta joudut maksamaan täyden hinnan.