Mitä kysyisit timo soinilta?
Mä kysyisin miltä tuntuu menettää perustamansa puolue? Toinen kysymys olisi eikö sinua hävetä tekemäsi takinkäännöt?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole mitään kansallistuntoa ja sitoutumista yhteiseen linjaan? Vaan pitää päästä perseilemään kuin persu? Joka eet ole edes.
Kirjoita vähän enemmän ohi aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole mitään kansallistuntoa ja sitoutumista yhteiseen linjaan? Vaan pitää päästä perseilemään kuin persu? Joka eet ole edes.
Tämä on mitä minä kysyisin. Sori jos ei oo sama kyssäri kuin sulla. (Oot varmaan persu)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on mitä minä kysyisin. Sori jos ei oo sama kyssäri kuin sulla. (Oot varmaan persu)
Anteeksi mun moka. Mulla jotenkin pätki ja luulin että kysyit minulta. En muuten ole persu vaikka kalja nyt maistuukin.
Kysyisin sen kolesteroliarvoja ja verensokeria
Montako hopeakolikkoa se sai petturuudesta?
Oletko katsonut peilistä, miltä sänkipartasi näyttää?
Miltä sinusta tuntuisi olla raiskattu 14v ja raskaana?
Miksi Satakunnassa on niin paljon kaappiomoja?
Millaista on olla vihattu ja korkeassa asemassa?
Vierailija kirjoitti:
Milloin sait viimeksi ääpryk?
Kun viimeksi hallituksen miesten kanssa saunottiin.
Kysyisin ja odottaisin myös vastausta: Jos oma tyttäresi raiskattaisiin ja hän tulisi siitä raskaaksi, olisiko abortti silloin oikein?
En yhtään mitään. Eiköhän kaikki ole jo sanottu ja tehty.
Kysyisin soinilta seuraavaa: Monenko hyvän veljen kanssa olet telakoitunut? Onko paavi yksi heistä?
Ollaanko me oikeasti äitini puolelta sukua toisillemme, niin kuin joku sukujuhlissa väitti?
T. Rauman-puolen suvussani timosoininenäisiä epäilyttävän paljon
Vierailija kirjoitti:
Miltä sinusta tuntuisi olla raiskattu 14v ja raskaana?
Jumalan pyhä lahja.
T. Timppa
Aiotko ottaa kaljan nyt kun fillarikommarivosut saivat kunnolla näpeilleen?
Vierailija kirjoitti:
Milloin aiot ajaa nenäkarvasi?
Joo ei lähikuvaa niistä kiitos. Huono viidakko sieraimissa. Tottapuhuen timon naamakin on sellainen ettei mieluusti ainakaan kovin läheltä näy. Vaikka eihän ihminen naamalleen mitään voi. Puheilleen voi ja nehän on tuon jurpon pahimpia mokia.