Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NAISET!! Kuvailkaa millainen on tyyppillinen suomalainen mies

Vierailija
20.09.2018 |

Kommentteja kehiin:D

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen mies ei noin keskimäärin ole kova puhumaan tunteistaan.

Vierailija
2/18 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei puhu tunteistaan, totta, mutta näyttää ne omilla pienillä tavoillaan. Luotettava. Turvallinen. Mä oon elänyt vissiin kuplassa kun tätä palstaa lukee, onneksi. Mun elämässä on ollut hienoja, toki omanlaisia persooniaan jokainen, suomalaisia miehiä, jotka kunnioittaa niin naisia kuin muita miehiäkin.

Toisaalta jos sen kunnioituksen onnistuu hukkaamaan omilla teoillaan, takaisin on turha pyrkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, että miesvihaa taas ollaan lietsomassa, oikein passiivisaggressiivisen hymiön kera.

Vierailija
4/18 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tapaamani suomalainen mies on yksilö. Mahdotonta kehitellä mielessä sen tyypillisen suomalaisen miehen prototyyppiä.

Vierailija
5/18 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yksi arkkityppi on tämä insinööri tai diplomi sellainen. Sillä on valkoiset tennissukat, saattaa olla varoissaankin mutta PIHI. Kaljamaha, alkoholisoitunut, itsekäs, emotionaalisesti jälkeenjäänyt, ei osaa rakastella. Kiintyny äitiin, mieskaverit hyvin tärkeät. Työnarkomanian oireita. Jäykkä.

Sellainen. Sipilä on hyvä esimerkki tästä miestyypistä. Heitä esiintyy ympäri maan mutta oulu ja Espoo erityisiä esiintymispaikkoja.

Vierailija
6/18 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä millainen on tyypillinen suomalainen mies.

Vierailija
7/18 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, että miesvihaa taas ollaan lietsomassa, oikein passiivisaggressiivisen hymiön kera.

Onko tuo se asia mikä  täyttää elämäsi? Olemattoman miesvihan näkeminen joka paikassa? Onko  lääkityksesi kunnossa, luetun ymmärtäminen kun tuottaa sulle suuria vaikeuksia.

Vierailija
8/18 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No yksi arkkityppi on tämä insinööri tai diplomi sellainen. Sillä on valkoiset tennissukat, saattaa olla varoissaankin mutta PIHI. Kaljamaha, alkoholisoitunut, itsekäs, emotionaalisesti jälkeenjäänyt, ei osaa rakastella. Kiintyny äitiin, mieskaverit hyvin tärkeät. Työnarkomanian oireita. Jäykkä.

Sellainen. Sipilä on hyvä esimerkki tästä miestyypistä. Heitä esiintyy ympäri maan mutta oulu ja Espoo erityisiä esiintymispaikkoja.

Aika ahdas näkemys :) Vertailun vuoksi. Olen DI. Tänään päällä muodikas italialainen puku. Ansaitsen mukavasti ja nautin elämästäni. Toki myös jää säästöön. Urheilen enkä juuri käytä alkoholia. Seurallinen ja joidenkin mielestä vilkas. Naiset haluavat sekstailla. Kaikki läheiset tärkeitä. Kontrolloin työaikaani ja maksimoin vapaa-aikani. Olen letkeä ja flexiibeli. Asun töiden vuoksi suurimman osan vuodesta ulkomailla.

Vierailija
9/18 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras maailmassa. Kuin luotu suomalaiselle naiselle.

Vierailija
10/18 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä millainen on tyypillinen suomalainen mies.

En minäkään tiedä.

Vierailija
11/18 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoinen. Kahdella kolmesta on ylipainoa.

Turhan monilla on alkoholiongelma.

Vierailija
12/18 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika ahdas näkemys :) Vertailun vuoksi. Olen DI. Tänään päällä muodikas italialainen puku. Ansaitsen mukavasti ja nautin elämästäni. Toki myös jää säästöön. Urheilen enkä juuri käytä alkoholia. Seurallinen ja joidenkin mielestä vilkas. Naiset haluavat sekstailla. Kaikki läheiset tärkeitä. Kontrolloin työaikaani ja maksimoin vapaa-aikani. Olen letkeä ja flexiibeli. Asun töiden vuoksi suurimman osan vuodesta ulkomailla.

Ooh, italialainen puku ja flexiibeliys. :D Ulkomailla asumisesta plussaa.

ohis

Vierailija
13/18 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja olet aamulla 8.15 vauvapalstalla :-DDDD

Vierailija
14/18 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylipainoinen. Kahdella kolmesta on ylipainoa.

Turhan monilla on alkoholiongelma.

3/4 on ylipainoisia, reilu neljännes lihavia.

Vierailija
15/18 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhun mukaan on myös mukavia miehiä, mutta minuun ottavat kontaktia vain seksinhimoiset turjakkeet.

Vierailija
16/18 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelija, puhuu aivan eri kuin miten toimii, ilkeä. Ainoastaan tuollaisista miehistä mulla kokemusta. Hyviä miehiä ei ole.

Vierailija
17/18 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai ole mitään keskimääräistä miestä. Sekä miehillä että naisilla on Suomessa ehkä keskimäärääistä enemmän ujoutta, huonoa itsetuntoa ja vaikeutta puhua ja näyttää tunteitaan. Hyviäkin puolia toki löyty.

Vierailija
18/18 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen suomalainen mies ei ole tällä palstalla huutamassa n e e k e r i ä ja suomalaista naista syylliseksi kaikesta maailman pahuudesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä