Sisustuselementti/-tapa jota vastaan neuvoisit kaikkia
mietin tässä miten remppaisin asunnon (kaksion) ja mietiskelin mitä ei ainakaan tule tapahtumaan: esim. kiiltävänpunaiset keittiökaapit on ehdoton EI mulla.
Onko muilla sellaisia moodkillereitä? :D
Kommentit (13)
Ite tykkään aidoista materiaaleista. En valitse sellaista, joka näyttää joltain toiselta materiaalilta, vaan sen pitää olla sitä, miltä se näyttää.
Ehdottomasti kliseiset sisustustarrat.
Kiinalaiset halpakopiot, niiden "kerskakulutus" ja trendien perässä juokseminen tilaamalla aina uutta kiinakrääsää.
Huonekalut aitoa puutaa. Ei kamalia lastulevypaskoja tai metallinkiiltoisia wt-huonekaluja.
Ei korkeakiiltovalkoista tai muutakaan kiiltoa mihinkään.
Mustat huonekalut.
Se että tauluja ei ripusteta seinälle, vaan laitetaan nojaamaan seinään lattialta, hyllyltä tai kaapin päältä.
(Etenkin harmaat) laminaatti-, vinyyli"lankku"- tai muut paskamateriaalilattiat. Etenkin harmaat.
Tuliko selväksi?
Tehosteseinät. Eli yksi seinä tapettia ja loput maalarinvalkoista🤮
Muoviset lattiat.
Valoverhot.
Sisustustarrat.
Kokovalkoisuus.
Vierailija kirjoitti:
Mustat huonekalut.
Se että tauluja ei ripusteta seinälle, vaan laitetaan nojaamaan seinään lattialta, hyllyltä tai kaapin päältä.
Voi kakka, onko tuo muotia? Mä jätin taulun nojalleen kaapin päälle, itse mielestäni keksin ja näytti kivalle.... Täytyy nakuttaa se seinään heti tänään, mutta typerälle se kyllä näyttää seinällä 150cm korkean kaapin yläpuolella. Taidan työntää koko taulun kaapin taakse piiloon.
Kallis ei ole sistuksessakaaan sama kuin tyylikäs, eikö osoitus hyvästä ja arvottevasta mausta.
Ei ainakaan niitä paskaisista kuormalavoista tehtyjä "trendi"kalusteita. Ne ovat rumia ja lisäksi ne teollisuuslavat ovat ihan oikeasti jopa myrkyllisiä.