Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pyhä nainen

gameSutra
20.09.2018 |

Olen viisikymppinen mies, lapset kasvatettu aikuisiksi ja pohdin miten edetä elämäni kanssa. Vaimo on ihana, rakastava ja rakas, mutta seksi hiertää suhdettamme. Olen itse avomielinen, haluan kokeilla juttuja ja osoittaa hellyyttä ja rakkautta. Rakas puolisoni on oppinut erotiikastakin jotain, mutta on kovin kapeakatseinen ja rajoittunut näistä asioista. Lelujakin on, ja ilman vibraattoria hän ei koskaan maaliin pääse. Kun katsomme telkkua ja kosken nännejä hänen ollessaan yöpaidassa, hänen mielestään se tuntuu tyhmältä. Penis jossain muulla kuin kädessä tai hunajakupissa tuntuu tyhmältä. Suihin, ei koskaan. Sana tyhmä loukkaa. Ikäänkuin olisin tyhmä kun teen jotain mitä hän ei halua. Nykyään pelkään koskea, kun ei koskaan tiedä milloin tulee sormille.

Itse koen, että olemme kokonaisuuksia sellaisenaan, hellyys koko vartalolla ja olisi kiva jotenkin ymmärtää häntä, olemme näistä keskustelleet, mutta emme ole eteenpäin päässeet. Onko tämä nyt vain omassa päässäni oleva vika, pitääkö jatkaa elämääni seksuaalisesti ikuisuutta odottaen, vai tehdä jotain? Terapiaakin on kokeiltu. Minä olin viallinen kun en ymmärtänyt hänen rajojaan.

Olen kovin eksyksissä ajatuksissani.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla