Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei anna minulle omaa tilaa lasten hankkimisen jälkeen

Vierailija
20.09.2018 |

Sain ystäväpiiristäni lapsen nuorimpana ja nyt kun muutama muukin ystäväni ovat saaneet lapsia niin olen huomannut, että minulla on omaa aikaa paljon ystäviäni vähemmän. Mieheni kanssa suunnitelmia sopiessa tunnen jääväni jalkoihin ja jos yritän tuoda tätä esille niin mieheni kertoo tämän olevan koko perheen parhaaksi. Miten saisin asian esitettyä miehelleni uskottavasti?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hoida(tko) lapsia ajalla [--], mulla on [--]." Kiltit lapset eivät pyydä mitään, kiltit lapset eivät saa mitään.

Vierailija
2/18 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot vaan, että kavereillakin on omaa aikaa! Kaveritkin saa olla ulkona välipalan jälkeen!

Ihan tosissaan, mitä jos lopettaisit vertaamasta kavereiden perhetilanteisiin, joista et kuitenkaan tiedä kaikkea. Jos ilman kaveriaspektia olet sitä mieltä, että tarvitsen useammin oman hetken, kerrot sen suoraan ja teet niitä omia suunnitelmia ja ilmoitat miehelle, että sinulla on menoa päivänä x aikaan y, mies hoitaa silloin lasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko aikuinen vai lapsena lapsia tehnyt keskenkasvuinen? Entä mikä on sinulle tarpeeksi omaa aikaa?

Vierailija
4/18 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä: "Haluaisin mennä jumppaan/kavereiden kanssa lasillisella perjantaina."

Mies: "Meillä on silloin poikien illanvietto, tulen takaisin varmaan sunnuntai-iltana. Tämä on perheemme parhaaksi."

Sinä: "Hyvä on kultamussukkani, ymmärrän kyllä!"

Mitä vit?

Vierailija
5/18 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanot vaan, että kavereillakin on omaa aikaa! Kaveritkin saa olla ulkona välipalan jälkeen!

Ihan tosissaan, mitä jos lopettaisit vertaamasta kavereiden perhetilanteisiin, joista et kuitenkaan tiedä kaikkea. Jos ilman kaveriaspektia olet sitä mieltä, että tarvitsen useammin oman hetken, kerrot sen suoraan ja teet niitä omia suunnitelmia ja ilmoitat miehelle, että sinulla on menoa päivänä x aikaan y, mies hoitaa silloin lasta.

Mieheni löytyy aina syitä miksi juuri se päivä jonka valitsen on väärä ja sitten alkaa "mitä jos minä ja/tai lapset tullaan mukaan"

-ap

Vierailija
6/18 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat vain sitä omaa aikaa! Ilmoitusluontoisesti vaan kerrot että tänään menet ystävien kanssa esim lenkille, elokuviin tms. Olen kokenut itse sen parhaaksi tavaksi toimia 25 vuoden kokemuksella.!! Siinä ei mies ehdi änkyttämään vastaan kun yksinkertaisesti vaan ei kysele lupia vaan ilmoittaa että MENEN ja piste.

Vierailija
7/18 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä lapset miehelle,sulla on ihan sama oikeus omaan aikaan kuin miehelläsikin.

Vierailija
8/18 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä: "Haluaisin mennä jumppaan/kavereiden kanssa lasillisella perjantaina."

Mies: "Meillä on silloin poikien illanvietto, tulen takaisin varmaan sunnuntai-iltana. Tämä on perheemme parhaaksi."

Sinä: "Hyvä on kultamussukkani, ymmärrän kyllä!"

Mitä vit?

Ei se nyt ihan noin mene. Ennemminkin vastaisi:

"Ei juuri perjantaina, kun on pitkä viikko takana" ja siis näin sanoessaan on lapsien kanssa kotona

-ap

Vierailija
9/18 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omat tilasi ovat keittiö, lastenhuone ja kodinhoitohuone.

Älä makuuhuonetta unohda.

Vierailija
10/18 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otat vain sitä omaa aikaa! Ilmoitusluontoisesti vaan kerrot että tänään menet ystävien kanssa esim lenkille, elokuviin tms. Olen kokenut itse sen parhaaksi tavaksi toimia 25 vuoden kokemuksella.!! Siinä ei mies ehdi änkyttämään vastaan kun yksinkertaisesti vaan ei kysele lupia vaan ilmoittaa että MENEN ja piste.

En uskalla tehdä näin.

-ap

Vierailija
11/18 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En uskalla tehdä näin.

-ap

No sithän sun ei auta kuin kärsiä. Vai minkä näet vaihtoehdoksi?

Vierailija
12/18 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En uskalla tehdä näin.

-ap

Haluaisin jotenkin asian miehelle selittää aiheuttamatta riitaa.

-ap

Vierailija
13/18 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on oikeassa.

Vierailija
14/18 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En uskalla tehdä näin.

-ap

-ap

Vaihda miestä jos tuo aiheuttaa riitaa.

Vierailija
15/18 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En uskalla tehdä näin.

-ap

-ap

Vaihda miestä jos tuo aiheuttaa riitaa.

En vaihda, koska se olisi nykyistä tilannetta pahempi.

-ap

Vierailija
16/18 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu asiaan, oot sen lapsen kanssa kotisi vankina seuraavat 18v. Mietitkö omaa aikaasi ennen kuin aloit lasta hankkimaan. Jos meille tulee tyttöystävän hinkuma vauva, niin saa kyllä kasvatella sitä ihan rauhassa. Minä meinaan käydä kaljalla ja kalassa kuten ennenkin.

Vierailija
17/18 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrät vanhempana miksi miehesi on oikeassa.

Vierailija
18/18 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupankäynti... jos näin, niin sitten pääsen näkemään ystäviäni...?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän