Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon bingettänyt Love Island UK:ta koko viikon, ja nyt oma parisuhde tuntuu jotenkin vaisulta?

Vierailija
20.09.2018 |

En ole koskaan aiemmin katsonut tällaisia ulkonäkökeskeisiä ns. roskaohjelmia, mutta jostain syystä nyt tuli katsottua sitten kerralla oikein läjäpäin jaksoja. Mies on juuri työmatkalla ja kun soittelimme äsken, niin tuli jotenkin sellainen olo että olisin ennemmin jutellut jonkun ohjelman miehistä kanssa. Tiedän itsekin että ajatus on ihan typerä, enkä oikeasti tykkäisi kenestäkään noista miehistä yhtä paljon kuin omastani. Mieheni on minulle lähes täydellinen match ja rakastamme toisiamme aidosti. Miksi minulle siitä huolimatta heräsi tällaisia ajatuksia? Olenko ainoa? Miten nämä ohjelmat vaikuttavat ihmisiin, jotka katsovat niitä jatkuvalla syötöllä??

En ole huolissani itsestäni, koska uskon että nämä ajatukset haihtuvat pian. Olen katsonut niin monta jaksoa putkeen (minulla on muutama lomapäivä), että olen jotenkin irtautunut todellisuudesta. Jäin silti miettimään tällaisen viihteen vaikutuksia ihmisiin laajemmin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtalotovereita?

Vierailija
2/5 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin itse kanssa kesälomalla koko sarjan parissa viikossa ja huomasin että jotenkin jäin elämään siihen sarjan kuvioon. Mutta usko pois, tuo tunne menee ohi kun sarja loppuu ja mies palaa kotiin :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin itse kanssa kesälomalla koko sarjan parissa viikossa ja huomasin että jotenkin jäin elämään siihen sarjan kuvioon. Mutta usko pois, tuo tunne menee ohi kun sarja loppuu ja mies palaa kotiin :D

Juuri samalta itsestäkin tuntuu. Haluaisin vain meikata itseni nätiksi, laittaa hiukset, pukeutua luvan kanssa paljastavasti ja asettua aurinkotuoliin odottamaan treffikutsuja. :D Varmaan tässä on jotain eskapismin tarvetta ilmassa. Onneksi ehdin käyttää Tinderiä jonkin aikaa ennen suhteemme alkua ja sain kokea olevani kiinnostava ja viehättävä useiden miesten mielestä. 

En kestäisi noin tyhjäpäisten miesten seuraa kovinkaan monta päivää, varsinkaan tosielämässä jossa on tarkoitus mm. onnistua työelämässä ja selviytyä monenlaisista haasteista muutenkin. Tuollahan vain hengaillaan altaalla, juorutaan ja biletetään. Mieheni on maailman paras ja ihanin, ja lisäksi kehuu minua joka päivä kauniiksi ja suhteessamme on erityisesti syvällisellä tasolla kaikki hyvin. Jotain tuollaista keveyttä ja huolettomuutta taidan kuitenkin kaipailla, miltä sarjassa elämä näyttää. Haaveena täysin epärealistinen, joten eiköhän se tosiaan pian unohdu.

ap

Vierailija
4/5 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä niissä miehissä on, mitä sinun miehessäsi ei ole? Ja mitä siinä sarjassa tehdään? Ei ole tuttu sarja minulle.

Vierailija
5/5 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä niissä miehissä on, mitä sinun miehessäsi ei ole? Ja mitä siinä sarjassa tehdään? Ei ole tuttu sarja minulle.

Oikeastaan ne miehet eivät millään tavalla voita omaa miestäni, tai pääse edes lähelle hänen tasoaan. Kyse on enemmän siitä fiiliksestä, mikä ohjelmasta välittyy. Ohjelmassa asutaan Espanjassa jossain huvilassa, deittaillaan ja juhlitaan. Alussa kukaan ei tunne toisiaan, mutta silti heti valitaan itselle pari, ja kun osallistujat tutustuvat toisiinsa paremmin, he alkavat yleensä tykätä jostakusta toisesta ihmisestä ja siitä seuraa kaikenlaisia kiemuroita, kun tuon ihmisen kanssa pyritään pääsemään yhteen loukkaamatta aiempaa paria. Silloin tällöin paikalle tulee myös uusia osallistujia ja välillä joku/jotkut putoavat pois erilaisista syistä.

Luultavasti alitajuisesti kaipaan tuollaista kevyttä deittailufiilistä, sitä tunnetta että olen vapaa flirttailemaan ja kokemaan itseni halutuksi, ja sitä kun ihastuu johonkuhun vielä tuntemattomaan ihmiseen ja saa tunteilleen vastakaikua. Sitä, kun kaikki mahdollisuudet ovat avoinna.

Nyt kun mietin tarkemmin, niin nämä tunteet ehkä liittyvät siihen, että parisuhteeni on niin onnellinen ja meillä menee niin hyvin. Olemme olleet yhdessä vasta vuoden, mutta suhde on tänä aikana syventynyt tosi nopeasti ja uskon vahvasti, että olemme yhdessä loppuelämämme. Varmaan olen jotenkin alitajunnan tasolla jättämässä lopullisia hyvästejä kevyelle sinkkuelämälle.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi