Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinnitus 35-vuotiaana :(

Vierailija
20.09.2018 |

Olen viimeisten vuosien ajan ollut tietoinen tinnituksesta mutta viimeaikoina olen joskus havahtunut siihen että se häiritsee. Missä iässä se on tullut teille?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastoraudan puute voi aiheuttaa tinnitusta. Onko runsaat menkat?

Vierailija
2/5 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiskymppisenä alkoi korvat sihisemään.

Oletko kuunnellut musiikkia nupit kaakossa tai käyttänyt meluisia koneita ilman kuulosuojia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viiskymppisenä alkoi korvat sihisemään.

Oletko kuunnellut musiikkia nupit kaakossa tai käyttänyt meluisia koneita ilman kuulosuojia?

En ole kuunnellut musiikkia nupit kaakossa. Olen käyttänyt meluisia koneita mutta aina asianmukaisilla kuulosuojilla.

Vierailija
4/5 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matalien äänien tinnitus alkoi kuulua vähän päälle nelikymppisenä. Kuuluu vaihtelevaa hurinaa, ikäänkuin huonosti toimiva ilmastointikone paitsi että se kuuluu korvatulppien läpi. Syynkin tiedän eli harrastin diskoissa tanssimista liian monta vuotta. Käytin tuolloin loppua matkaa korvatulppina pumpulia, joka päästi matalat äänet lävitse.

Laita makuuhuoneeseen taustakohinaa. Esimerkiksi joku radio, jolla voi soittaa mp3 musiikkia muistitikulta. Muistitikulle sitten jostakin luontoäänitteestä vaikkapa sateen ääntä riittävän pitkäksi nauhoitteeksi yhdistettynä. Kun on pieni taustakohina niin tinnituksen äänet häiritsevät vähemmän.

Vierailija
5/5 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sanoi että tinnitus voi johtua raudan puutteesta. Voiko siis joku ravintolisä tai vitamiinipilleri auttaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi