Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähihoitaja: lasten ja NUORTEN hoito ja kasvatjs

Vierailija
20.09.2018 |

Olen ymmärtänyt että suurin osa lanuista työskentelee päiväkodissa. Mutta mitä muita vaihtoehtoja on? Eniten kiinnostaa juurikin nuorten eli 12-17-vuotiaiden parissa työskentely.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kasvatus, otsikossa kirjoitusvirhe.

Vierailija
2/12 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin kouluavustajana yläkoulussa ja nuorten psykiatrisella osastolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorisotoimi (nuorisotilat yms.)

Vierailija
4/12 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö juuri ollut juttua, että 4:n päivän pikakoulutuksella voi päästä lto:ksi? 😂

Vierailija
5/12 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulunkäynnin ohjaaja

Vierailija
6/12 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö juuri ollut juttua, että 4:n päivän pikakoulutuksella voi päästä lto:ksi? 😂

Ainakin lastenhoitajaksi voi pääkaupunkiseudulla tulla tekemään sijaisuuksia 4pv:n perehdytyksellä. Vakituiseen työhön edelleen otetaan vain ammattitaitoisia hoitajia ja opettajia.

Vierailija
7/12 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin lastenhoitajaksi voi pääkaupunkiseudulla tulla tekemään sijaisuuksia 4pv:n perehdytyksellä. Vakituiseen työhön edelleen otetaan vain ammattitaitoisia hoitajia ja opettajia.

Olen työtön lähihoitaja, 55v, mielenterveyden suuntautuminen . Missä tälläistä 4 päivän perehdytystä järjestetään? Vai olenko liian vanha?

Vierailija
8/12 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut mm. psykiatrisella osastolla ja ammatillisessa perhekodissa, yhteistyökumppaneita lähäreitä mm. nuorisotalolla ja perhesosiaalityön/lastensuojelun perhetyössä. Oman lapsen ip-ohjaaja ja luokka-avustaja on lähäri.

Vierailija
9/12 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ollut mm. psykiatrisella osastolla ja ammatillisessa perhekodissa, yhteistyökumppaneita lähäreitä mm. nuorisotalolla ja perhesosiaalityön/lastensuojelun perhetyössä. Oman lapsen ip-ohjaaja ja luokka-avustaja on lähäri.

Lastensuojelu-ohjaajien työt vaan taitaa entistä enemmän valua sosionomeille.

Vierailija
10/12 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen työtön lähihoitaja, 55v, mielenterveyden suuntautuminen . Missä tälläistä 4 päivän perehdytystä järjestetään? Vai olenko liian vanha?

Kyllähän lähihoitaja saa tehdä sijaisuuksia päiväkodeissa vaikka ei olis lasten ja nuorten osaamisalaa. Siihen ei tarvita sitä perehdytystä koska luultavasti oot tehny työharjottelun päiväkodissa opiskellessasi lähihoitajaksi.

Vierailija
11/12 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän lähihoitaja saa tehdä sijaisuuksia päiväkodeissa vaikka ei olis lasten ja nuorten osaamisalaa. Siihen ei tarvita sitä perehdytystä koska luultavasti oot tehny työharjottelun päiväkodissa opiskellessasi lähihoitajaksi.

Ei saa ainakaan Vantaalla. Täällä vaaditaan lasten/ nuorten suuntautuminen.

Vierailija
12/12 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei saa ainakaan Vantaalla. Täällä vaaditaan lasten/ nuorten suuntautuminen.

Aijaa, Vaasassa saa ainakin työskennellä päiväkodissa ilman sitä suuntautumista, mutta vakituiseen työhön se pitää olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme