Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiihottaa kun vaimo petti

Vierailija
20.09.2018 |

Vaimo tunnusti olleensa sängyssä vieraan miehen kanssa. Ensin suutuin todella paljon, mutta myöhemmin huomasin, että kiihotun kun ajattelen sitä tapahtumaa. Ollessamme sängyssä pyysin vaimoa kertomaan siitä tarkasti ja kiihotuimme molemmat valtavasti. Seksi oli todella kiihkeää. Olen miettinyt, että antaisin hänelle luvan käydä uudelleen vieraissa. Mutta nyt tahtoisin, että hän jättäisi vaikka puhelun päälle minulle kun alkaisi hommiin. Voisin kuunnella kotona kiihkoissani ja hänen palattuaan olisi taas uusi kiihottava puheenaihe ja virike omaan seksielämäämme. Kaipaisin kokemuksia vastaavasta.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut tuon saman ja se on tuonut aivan uutta kiihkoa seksielämään,vaimo on tosi yllättynyt asiasta.     Antoiko vaimosi vieraalle paljaalla?

Vierailija
2/27 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me taas kokeillaan avointa suhdetta, kaikki jännitys hävis. Silti kiehtois olla aisuri pariskunnan vieras... Vaikka vakkarina 😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumin kanssa.

Vierailija
4/27 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet aisankannattaja.

Vierailija
5/27 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille kävi samoin jo yli kymmenen vuotta sitten, josta alkoi tämä kuumottava harrastuksemme.

Vierailija
6/27 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mm.. saanko käydä kokeilemassa vaimoasi? M45

Vierailija
7/27 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkohan mä ainoa, joka ei ymmärrä näitä aisankannatushommia oikeinpa lainkaan?

Vierailija
8/27 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenkohan mä ainoa, joka ei ymmärrä näitä aisankannatushommia oikeinpa lainkaan?

Et. Ymmärrän kyllä niitä, jotka haluavat tarjota vaimolleen mahdollisimman suurta nautintoa. Jos siihen kuuluu toinen tai useampikin mulkku niin ok. Jos se siis on naisen halu.

Sen sijaan en ymmärrä sitä että jotkut haluavat olla alistettuina siinä vieressä katsomassa kun vaimo panee jonkun muun kanssa.

Mutta kukin tavallaan.

Vierailija
9/27 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et todellakaan ole. Ei näistä tutuille huudellaankaan. Ainakaan meillä.

Vierailija
10/27 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään niitä ymmärrä, itsekin kun kerroin joutuneeni monesti tietämättäni jälkiliukkaille oman rouvani kanssa, ensimmäinen kommentti oli kysymys "kiihottiko? "

Ei se kiihottanut. Kaikkea muuta se teki, mutta sitä ei

Toki itsekin ymmärrän että oman naisen nautinto kiihottava meistä itse kutakin, mutta en silti haluais olla paikalla kun joku muu tyhjentää kassinsa minun naiseeni

Vierailija
11/27 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies82 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään niitä ymmärrä, itsekin kun kerroin joutuneeni monesti tietämättäni jälkiliukkaille oman rouvani kanssa, ensimmäinen kommentti oli kysymys "kiihottiko? "

Ei se kiihottanut. Kaikkea muuta se teki, mutta sitä ei

Toki itsekin ymmärrän että oman naisen nautinto kiihottava meistä itse kutakin, mutta en silti haluais olla paikalla kun joku muu tyhjentää kassinsa minun naiseeni

Joo en minäkään haluaisi jälkiliukkaille tietämättäni, se on aivan selvää. Enkä haluaisi olla paikalla sivustakatsojana kun joku panee mimmiäni. Sen sijaan, jos touhu on yhteistuumin sovittu, että nyt nainen saa meiltä niin munaa että varmasti riittää, niin se olisi mulle ok. Ja avainsana se että nainen sitä itse haluaa, ei mun takia tarvi sellaiseen ryhtyä.

Olen parikin kertaa päässyt itse kahden naisen kanssa samaan sänkyyn ja kivaa ja kiihottavaahan se on toki. Mutta se vain on niin, että miehelle on kova homma hoitaa kahta naista maaliin asti. Toisin kuin taas kaksi miestä hoitaa helposti yhden naisen sinne minne pyritään.

Vierailija
12/27 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo tunnusti pettämisen kesken seksin. Puhuin miten haaveilen vieraan naivan häntä. Hän kysyi enkö suuttuisi. Vastasin en. Hän tunnusti antaneensa pari kertaa työmatkalla vieraalle. Tunsin heti kaluni jäykistyvän entisestään. Tämä sai vaimon innostumaan ja rupesi kiusoittelemaan että taidan tykätä nussitun pillun naimisesta. Laukesin ja sain elämäni orgasmin kun hän tunnusti antaneensa toisen panna paljaalla loppuun asti. En olisi uskonut omaa reaktiota mutta niin siinä kävi.

Vierailija
13/27 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo puhelimen kautta naimisen kuuntelu olisi jännää. Tai ikäänkuin salaa katselisi oven raosta.

Vierailija
14/27 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

vittu sä oot äijä tyhmä

Vierailija
15/27 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta seksissä kannattaa kokeilla mitä mieleen tulee. Senhän pitää olla hauskaa ja jos tykkää tällaisesta seksistä niin antaa palaa.

Vierailija
16/27 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo tunnusti pettämisen kesken seksin. Puhuin miten haaveilen vieraan naivan häntä. Hän kysyi enkö suuttuisi. Vastasin en. Hän tunnusti antaneensa pari kertaa työmatkalla vieraalle. Tunsin heti kaluni jäykistyvän entisestään. Tämä sai vaimon innostumaan ja rupesi kiusoittelemaan että taidan tykätä nussitun pillun naimisesta. Laukesin ja sain elämäni orgasmin kun hän tunnusti antaneensa toisen panna paljaalla loppuun asti. En olisi uskonut omaa reaktiota mutta niin siinä kävi.

Juuri noin,ottakaa ihmeessä uusiksi,hienoa myös sille vieraalle antaa lasti toisen vaimolle.

Vierailija
17/27 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on tunnustettava, että kummallisella tavalla, vaikka se luonnottomalta tuntuukin, näin jälkeenpäin miettiessä, se on jopa jossain määrin kiihottavaa. En tosin oikein ymmärrä miksi. En todellakaan haluaisi samaa uudelleen läpi käydä

Vierailija
18/27 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon järjestämä vaimolle vierasta salaa

Vierailija
19/27 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on evoluution luoma mekanismi että kiihottaa, esti sen että mies olisi hylännyt vieraan raiskaaman naisensa. Tämä on  perua jo ihmiskunnan varhaisilta ajoilta.

Vierailija
20/27 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on evoluution luoma mekanismi että kiihottaa, esti sen että mies olisi hylännyt vieraan raiskaaman naisensa. Tämä on  perua jo ihmiskunnan varhaisilta ajoilta.

Ja tämäkin on ihan tieteellisesti todistettu! Kaikenlaista paskaa!