Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Valittelin eilen ulkonäköäni puolisolleni

Vierailija
20.09.2018 |

Ja puoliso tähän toteaa ”ainahan säkin arvostelet niitä kauniita missejä ja malleja, ettei niiden päässä liiku mitään, niin miksi haluaisit sitten itse olla kaunis?”

Joo ja valittelin vaan, koska en saa enää mieheltäni seksiä ja epäilin kaiken johtuvan ulkonäöstäni.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan paras keino lisätä viehättävyyttään toisen silmissä. Not.

Vierailija
2/18 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset luulevat aina tuon johtuvan ulkonäöstä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä tosiaan ajattelit, että valittamalla omaa ulkonäköäsi saat miehen taas innostumaan seksistä. Mitä ihmettä oikeasti ap?

Vierailija
4/18 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä tosiaan ajattelit, että valittamalla omaa ulkonäköäsi saat miehen taas innostumaan seksistä. Mitä ihmettä oikeasti ap?

En ajatellut. Olin turhautunut, koska keskustelut eivät ole tuottaneet tulosta ja päädyin sitten valittamaan että pakko johtua mun ulkonäöstä jos ei muuta vikaa löydy.

Vierailija
5/18 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luetko tätä palstaa useinkin? Täällähän todetaan joka päivä että nainen ei ole mitään, jos se ei ole jatkuvalla dieetillä ja käy salilla viisi kertaa viikossa.

Vierailija
6/18 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja puoliso tähän toteaa ”ainahan säkin arvostelet niitä kauniita missejä ja malleja, ettei niiden päässä liiku mitään, niin miksi haluaisit sitten itse olla kaunis?”

Joo ja valittelin vaan, koska en saa enää mieheltäni seksiä ja epäilin kaiken johtuvan ulkonäöstäni.

Toivottavasti miehesi löytää vierelleen ihanan ja tasapainoisen naisen.

Vierailija
7/18 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naiset saa seksiä oli sitten minkä näköinen tahansa.

Vierailija
8/18 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies välttelee vastaamasta kysymykseen miksei halua seksiä, ulkonäkö tuskin syy. Kyllähän missejä ja mallejakin petetään ja jätetään.

Vierailija
9/18 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti miehesi löytää vierelleen ihanan ja tasapainoisen naisen.

Ei sellaisia ”ihania ja tasapainoisia” ole olemassakaan.

Vierailija
10/18 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika !

Vierailija
11/18 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luetko tätä palstaa useinkin? Täällähän todetaan joka päivä että nainen ei ole mitään, jos se ei ole jatkuvalla dieetillä ja käy salilla viisi kertaa viikossa.

Sitten pitäisi varmaan kysyä miksi aikuiset ihmiset ottavat tosissaan tuollaisia juttuja

Vierailija
12/18 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ajatellut. Olin turhautunut, koska keskustelut eivät ole tuottaneet tulosta ja päädyin sitten valittamaan että pakko johtua mun ulkonäöstä jos ei muuta vikaa löydy.

Varmasti muutakin vikaa löytyy ja paljon, mutta miehesi mielestä ne ongelmat eivät ole enää ratkaistavissa. Miehesi haluaa kyllä, mutta ei sinua. Ymmärrän miestäsi.

Vierailija
13/18 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä naiset saa seksiä oli sitten minkä näköinen tahansa.

Harrastetaanko seksiä?

Vierailija
14/18 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuo ulkonäön valittelu auttaa? Miksi et kysy suoraan miksei seksi maistu?

Vierailija
15/18 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miesystäväni ei halua edes nähdä tällä hetkellä mua koska hänellä on niin paljon omia huolia. Ei miesten elämä pyöri kauniiden naisten ympärillä. Ja hänhän se on joka menettää, enkä minä.

Vierailija
16/18 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti muutakin vikaa löytyy ja paljon, mutta miehesi mielestä ne ongelmat eivät ole enää ratkaistavissa. Miehesi haluaa kyllä, mutta ei sinua. Ymmärrän miestäsi.

Miksi se ei sitten jätä minua? Ap

Vierailija
17/18 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

hajoo siihen idiootti

Vierailija
18/18 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se ei sitten jätä minua? Ap

Yhteinen asuntolaina? Elintaso? Lapset? Laiskuus? Muut saavutetut edut, kuten pyykkimuija, kokki, siivooja, lastenvahti jne.? Tyhmyys? Tietää, että ei saa ketään muutakaan? Piilohomous?