Valittelin eilen ulkonäköäni puolisolleni
Ja puoliso tähän toteaa ”ainahan säkin arvostelet niitä kauniita missejä ja malleja, ettei niiden päässä liiku mitään, niin miksi haluaisit sitten itse olla kaunis?”
Joo ja valittelin vaan, koska en saa enää mieheltäni seksiä ja epäilin kaiken johtuvan ulkonäöstäni.
Kommentit (18)
Miksi naiset luulevat aina tuon johtuvan ulkonäöstä
Sä tosiaan ajattelit, että valittamalla omaa ulkonäköäsi saat miehen taas innostumaan seksistä. Mitä ihmettä oikeasti ap?
Vierailija kirjoitti:
Sä tosiaan ajattelit, että valittamalla omaa ulkonäköäsi saat miehen taas innostumaan seksistä. Mitä ihmettä oikeasti ap?
En ajatellut. Olin turhautunut, koska keskustelut eivät ole tuottaneet tulosta ja päädyin sitten valittamaan että pakko johtua mun ulkonäöstä jos ei muuta vikaa löydy.
Vierailija kirjoitti:
Luetko tätä palstaa useinkin? Täällähän todetaan joka päivä että nainen ei ole mitään, jos se ei ole jatkuvalla dieetillä ja käy salilla viisi kertaa viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Ja puoliso tähän toteaa ”ainahan säkin arvostelet niitä kauniita missejä ja malleja, ettei niiden päässä liiku mitään, niin miksi haluaisit sitten itse olla kaunis?”
Joo ja valittelin vaan, koska en saa enää mieheltäni seksiä ja epäilin kaiken johtuvan ulkonäöstäni.
Toivottavasti miehesi löytää vierelleen ihanan ja tasapainoisen naisen.
Kyllä naiset saa seksiä oli sitten minkä näköinen tahansa.
Mies välttelee vastaamasta kysymykseen miksei halua seksiä, ulkonäkö tuskin syy. Kyllähän missejä ja mallejakin petetään ja jätetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti miehesi löytää vierelleen ihanan ja tasapainoisen naisen.
Ei sellaisia ”ihania ja tasapainoisia” ole olemassakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luetko tätä palstaa useinkin? Täällähän todetaan joka päivä että nainen ei ole mitään, jos se ei ole jatkuvalla dieetillä ja käy salilla viisi kertaa viikossa.
Sitten pitäisi varmaan kysyä miksi aikuiset ihmiset ottavat tosissaan tuollaisia juttuja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ajatellut. Olin turhautunut, koska keskustelut eivät ole tuottaneet tulosta ja päädyin sitten valittamaan että pakko johtua mun ulkonäöstä jos ei muuta vikaa löydy.
Varmasti muutakin vikaa löytyy ja paljon, mutta miehesi mielestä ne ongelmat eivät ole enää ratkaistavissa. Miehesi haluaa kyllä, mutta ei sinua. Ymmärrän miestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä naiset saa seksiä oli sitten minkä näköinen tahansa.
Harrastetaanko seksiä?
Mitä tuo ulkonäön valittelu auttaa? Miksi et kysy suoraan miksei seksi maistu?
Mun miesystäväni ei halua edes nähdä tällä hetkellä mua koska hänellä on niin paljon omia huolia. Ei miesten elämä pyöri kauniiden naisten ympärillä. Ja hänhän se on joka menettää, enkä minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti muutakin vikaa löytyy ja paljon, mutta miehesi mielestä ne ongelmat eivät ole enää ratkaistavissa. Miehesi haluaa kyllä, mutta ei sinua. Ymmärrän miestäsi.
Miksi se ei sitten jätä minua? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se ei sitten jätä minua? Ap
Yhteinen asuntolaina? Elintaso? Lapset? Laiskuus? Muut saavutetut edut, kuten pyykkimuija, kokki, siivooja, lastenvahti jne.? Tyhmyys? Tietää, että ei saa ketään muutakaan? Piilohomous?
Ihan paras keino lisätä viehättävyyttään toisen silmissä. Not.