Nämä ohjelmat haluaisin nähdä uusintana tv:stä
Muutamia voisi katsoa uudelleen, miltä ne nyt näyttävät: Merilinja, Safiiri ja teräs, Karpolla on asiaa, Enskan ja Hanskin liikennekoulu
Kommentit (94)
Hiidenvirta, Soittorasia, China Beach, Tyttökullat, Puhtaat valkeat lakanat, Vihreän kullan maa, Yön kuumuudessa. Nuo nyt ainakin tuli mieleen :) Tuntuu että telkkarissa pyörii samat uusinnat sadatta kertaa, mutta esim. Tyttökullat ei ole tullut vuosiin. Soittorasiaa en ole koskaan edes nähnyt mutta olen lukenut paljon.
Vanhoja kunnon brittisarjoja kuten Bergerac ja Lovejoy (kaikki kaudet).
Vierailija kirjoitti:
Twilight Zone
Mua pelotti pienempänä jo ne alkutekstit kuvien ja musiikin säestämänä. Oli silti pakko katsoo aina loppuun.
Enkrlin kosketus. Ja Teho-osasto (ER) ois ihan mahtava nähdä alusta uudestaan.
Lucy-show. Joskus ysärillä tuli telkasta. En kauheesti muista siitä mitään. Joku komedia-sarja, missä se Lucy niminen nainen sekoili aina jotain. Muistan vaan että katsoin sitä tosi paljon.
Matkalla avaruuteen 60-luvulta. Aivan pahvista tehty sarja. Huippuefekti taisi syntyä peilillä.
Brittisarja, jossa Catherine Zeta-Jones oli perheen tyttärenä nuoruudessaan. Muistaako joku nimeä? Sijoittui maaseudulle ja perheessä oli muitakin lapsia. Se oli mukavan harmiton ja siitä tuli hyvä mieli. Oi, ihana toukokuu?
Tunarin päiväkirja (Perfect world)
Tohtori tuli kaupunkiin oli hyvä.
Lastenohjelmista Jaki vuoriston karhu (Jaki ja Nuka)
Ja muutenkin jotain sarjoja joita nuorena katsoin kuten Pieni talo preerialla, Elämä voittaa
Vierailija kirjoitti:
En muista sarjan nimeä. Norjalainen jännittävä sarja 80-luvulta, jossa nainen perii kaksi taloa. Toinen talo on saarella, talo on täynnä nukkeja jotka on aina aseteltu eri paikkoihin. Muuta en muista. Katsoin tätä aina peloissani nuorena.
Sulla on mun luonto:D Kun avasin ketjun, ajattelin juuri tuota sarjaa ja meinasin kommentoida, mutta jatkoinkin lukemista ja siellähän se tuli vastaan. en minäkään muista nimeä, mutta pelottava oli, vaikka olin jo ihan aikuinen silloin.
Tupakkalakko(?) tai joku vastaava, jossa ketjupolttajat yrittivät lopettaa tupakoinnin. Entisenä tupakoitsijana olisi hauska katsoa :D
Ah, just mietin tota Enkelin kosketusta. Teininä tuli seurattua ja se todellakin oli koskettava. Jouduin aina piilottelemaan kyyneleitä, ettei veljet olis kiusannu...