Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lainasin mieheni flanellista kauluspaitaa. En ehkä käytä enää ikinä mitään muuta.

Vierailija
20.09.2018 |

Miksei naisten vaatteet voi olla näin mukavia? Jos ostaa naisten kauluspaidan, se joko kiristää hartioista tai käsivarsista tai sitten siihen mahtuisi vyötärölle kaksi minun kokoistani. Ei tämäkään nyt täydellisesti istu, mutta liikkumavapaus on aivan toista luokkaa. On pehmeä ja mukava eikä roiku epämääräisesti kuten naisten vaatteet niin usein kun niihin on yritetty saada kummallinen raflaava leikkaus.

Nuorempana käytin paljon miesten flanellipaitoja, mutta luovuin niistä jossain kohtaa kun pelkäsin että minua pidetään miesmäisenä. Kyllä olin tyhmä. Yhdessäkään naistenvaatteessa en ole kokenut tällaista mukavuutta.

Taidan ostaa vielä slipoverinkin tämän päälle.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valaistunut nainen.

Vierailija
2/12 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana. Mutta luuliko sua kukaan lesboksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hupsu. Sä oot ostanu aiemmin väärän kokoisia vaatteita.

Vierailija
4/12 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana. Mutta luuliko sua kukaan lesboksi?

Tietääkseni vaan kerran baarissa, kun tanssin tyttökaverini kanssa. :) Ja silloin minulla oli kyllä minihame ja korkkarit. ;)

Ei kai ketään enää nykyään pelkän pukeutumisen perusteella lesboksi luulla?

Vierailija
5/12 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan naisten vaatteiden leikkaus ei sovi vartalolleni. Sitäpaitsi on tutkittu juttu että miesten vaatteet on laadukkaampia. Nyt kyllä uskon sen. Kankaan tuntuma on aivan toista kuin saman hintaluokan naisten paidoissa.

-ap-

Vierailija
6/12 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan naisten vaatteiden leikkaus ei sovi vartalolleni. Sitäpaitsi on tutkittu juttu että miesten vaatteet on laadukkaampia. Nyt kyllä uskon sen. Kankaan tuntuma on aivan toista kuin saman hintaluokan naisten paidoissa.

-ap-

Vaatteita tehdään eri mallisille naisille. Täytyy ostaa ne omalle vartalotyypille sopivat. Mutta voithan sä miestenkin vaatteita käyttää, jos haluat. Yleensä niissä on tosiaan laadukkaammat materiaalit. Mutta on hölmöä väittää, että naisten vaatteet ovat epämukavia, kun on itse ostanut itselleen väärän mallisia vaatteita.

Vierailija
7/12 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flanellipaidat ovat niiiiin ysäriä..

Vierailija
8/12 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole tainnut nähdä viimeisimpiä trendiuutisias?  (joo, en seuraa trendejä, mutta väkisin pukkaa lehdistä)

Ruutu- ja flanellipaidat ovat syksyn suurimpia hittejä!

Mua tämä lähinnä huvittaa, koska noitahan nyt löytyy aina usein kaapista, ainakin mieheltä voi sitten lainata. :D

Vierailija
9/12 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap-

Vaatteita tehdään eri mallisille naisille. Täytyy ostaa ne omalle vartalotyypille sopivat. Mutta voithan sä miestenkin vaatteita käyttää, jos haluat. Yleensä niissä on tosiaan laadukkaammat materiaalit. Mutta on hölmöä väittää, että naisten vaatteet ovat epämukavia, kun on itse ostanut itselleen väärän mallisia vaatteita.

Ei läheskään kaikille vartalomalleille tehdä valmisvaatteita. Olet varmasti hyvin standardivartaloinen ja pituinen jos näin väität. En jaksa enempää tätä vääntää.

Vierailija
10/12 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanan ysäriä!

T. Tarpeeksi nuori, ettei elänyt nuoruuttaan vielä silloin 90-luvulla, joten flanellilook on vain virkistävää vaihtelua nykymuotiin ;--)

Vierailija
11/12 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap-

Ei läheskään kaikille vartalomalleille tehdä valmisvaatteita. Olet varmasti hyvin standardivartaloinen ja pituinen jos näin väität. En jaksa enempää tätä vääntää.

Tämä on totta. Ei todellakaan tehdä. Normimitoituksessa oletetaan, että naisen lantio on kymmenen senttiä rinnanympärystä leveämpi. Minulla rinnanympärys on kymmenen senttiä lantiota leveämpi. Sellaisella mitoituksessa ei yksinkertaisesti tehdä vaatteita, säkit tai huonosti istuvat ovat ainoa vaihtoehto.

Vierailija
12/12 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ap kuva jakoon, flannellipaita päällä edestä auki niin että tissit näkyy kivasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi