Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurit parkkeeraavat jatkuvasti oven eteen

Vierailija
20.09.2018 |

Seisottavat autoa siinä parhaimmillaan viisikin tuntia. Parkkipaikalle olisi noin 30m matkaa. Välillä ajavat molemmat autonsa. Muutenkin kapea väylä. En uskaltaisi seisottaa autoa tuolla tavalla jos pitäisi esimerkiksi ambulanssin tai paloauton päästä kulkemaan. Todella itsekeskeistä. Kiitos kun sain avautua. Huoh :/

Onko teidän naapureilla törppöjä tapoja?

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

5tunnin pysäköinnistä närkästymisen ymmärrän täysin. Meillä naapuri sekoaa 5min. pysähtymisestä, vaikka lastaustarkoituksessa pysähdytään. Löytyy lääkärintodistuskin että kanniskella ei saa tavaroita, tätäkään naapuri ei tajua, vaan huutelee törkeyksiä. No nyt on invamerkki hakusessa Trafilta, ja mitä todennäköisemmin sen saan, kiljukoot sitten keskenään pihalla vaikka kuinka paljon huvittaa😀

Vierailija
62/71 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

5tunnin pysäköinnistä närkästymisen ymmärrän täysin. Meillä naapuri sekoaa 5min. pysähtymisestä, vaikka lastaustarkoituksessa pysähdytään. Löytyy lääkärintodistuskin että kanniskella ei saa tavaroita, tätäkään naapuri ei tajua, vaan huutelee törkeyksiä. No nyt on invamerkki hakusessa Trafilta, ja mitä todennäköisemmin sen saan, kiljukoot sitten keskenään pihalla vaikka kuinka paljon huvittaa😀

Meidän naapurinperheellä ei ole tuollaisesta kyse. Toki tilanne olisi eri jos heillä olisi inva-merkki kojelaudalla, ei ole. Mitään liikuntaongelmia muutoinkaan ei näyttäisi olevan. Mukavuuden haluisia (auto heti käytettävissä oven ulkopuolella)..? Ymmärrän tottakai jos joskus täytyy ajaa auto ovelle: on juuri tullut ostettua uusi kirjoituspöytä ja se täytyy saada kannettua sisälle tms. Mutta kun näiden autot (niin perheen äidin kuin isän toimesta) suhailevat alati tuossa takapihalla, kohtuuttoman kovaa vauhtia vielä. Harvassa on ne hetket etteikö vähintään yksi perheen autoista olisi jätetty parkkiin ulko-oviemme eteen.  Muut asukkaat talossa ei toimi näin, ainoastaan tämä perhe. Neljä naapuria samasta talosta ovat ihmetelleet myös tätä touhua. Takapiha mennyt todella rauhattomaksi kun nämä vetelevät siinä autoillaan rallia kun omistaisivat talon. Heille sopisi parhaiten omakotitalo asumismuodoksi. Te ketkä teette näin, voisitteko ystävällisesti lopettaa. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

*jotka :p Ap

Vierailija
64/71 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi voin omassa talossa jysäyttää vaikka kaikki autot rintasin oven eteen, eikä ole kellään nokan koputtamista..

Vierailija
65/71 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi ymmärtää miksi tietentahtoen täytyy pilata naapuruston ilmapiiri, eikö kaikilla olisi parempi asua talossa jossa jokainen ottaa muutkin huomioon

Vierailija
66/71 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on naapurisaa eräs henkilö, jota suunnattomasti häiritsee muiden ajo pihatiellä, harmi vain, että hän tekee sitä samaa itse. 5 minuuttia pysäköintiä on liikaa, mutta hän itse pitää autoaan ovensa edessä pidempään. Heippalaput on aivan turhia ja kerran menin itse juttelemaan hänen kanssaan. Keskustelu oli hyvä ja mainitsinkin, että arvostan sitä, että tullaan sanomaan asiasta suoraan, niin että molemmat voimme kertoa kantamme asiaan. Keskustelkaa hyvät ihmiset, se helpottaa asiaa.

Vierailija
67/71 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi HELVETISSÄ oman ovensa eteen ei saisi pysäköidä - olettaen ettei kulkuväylää blokata? V*TTUAKO se muille kuuluu!

Minulla on makuuhuoneen ikkuna tuossa auton vieressä. Olen ostanut tämän asunnon sillä tiedolla, että autot pidetään parkkipaikalla ja tämä ikkunan edustalla oleva alue on vain piha-alue ja kulkuväylä + pelastustie. En halua katsoa ikkunastani jonkun toisen autoa siinä suoraan edessä. Talviaamuisin on tullut pakokaasun hajua sisään ja olen herännyt aamuisin ovien paiskontaan (pakataan kamoja ja lapsia autoon, joten ovia suljetaan useamman kerran). 

No jos jäiskin pakokaasun katkut vaan aamuun, mutta mulla oli kerran naapuri joka jakoi aamupostia. Olisko vanha rotisko joskus tehnyt pakkasella tepposet vai mikä lienee oli taustalla, mutta kun pakkasmittari laski alle kymmenen asteen, niin se auto piti olla ilta seitsemästä aamu neljään käynnissä siinä pihalla🤪

Vierailija
68/71 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi voin omassa talossa jysäyttää vaikka kaikki autot rintasin oven eteen, eikä ole kellään nokan koputtamista..

Hienoa :-D Sinä oletkin löytänyt itsellesi ja autoillesi passelin asumismuodon :-) Toivottavasti löytävät naapurinikin, tai vaihtoehtoisesti alkavat parkkeeraamaan autonsa parkkipaikalle muiden asukkaiden tavoin. Ap

Vierailija
69/71 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi HELVETISSÄ oman ovensa eteen ei saisi pysäköidä - olettaen ettei kulkuväylää blokata? V*TTUAKO se muille kuuluu!

Naapureiden autojono usein ulottuu ihan reippaasti meidän sisäänkäynnin eteen.  Ap

Vierailija
70/71 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on sitä minä-minä ihmisten yksilöllisyydenkorostamista.

Vierailija
71/71 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä sama juttu. Kerrostalon pihalle jätetään autoja tuntikausiksi tukkimaan pelastustiet eli pihaan rappujen eteen ei pääse mm. ambulanssi. Kaksi kertaa on käynyt niin, että ”käyn vain äkkiä tuolla”-autoilija on blokannut autollaan ambulanssin esteettömän pääsyn potilaan luokse, vaikka talon päädyssäkin on tilaa autolle vaikkei se virallinen parkkipaikka olekaan. Myös iso parkkialue on vieressä. Molemmilla kerroilla kyseessä on ollut eräät ”nuoret miehet”, jotka viis veisaavat muista. ”Käyn vain äkkiä” tarkoittaa muutamaa tuntia vähintään. Ei siinä mitkään heippa-laput auta, sillä jos asiasta huomauttaa suullisesti, tyypit suuttuvat ja eräs tietty nimitys tulee esiin hyvin äkkiä.

Ilmeisesti heille on kuitenkin huomautettu tuosta parkkeeraustavasta ihan kirjallisesti isännöitsijän taholta, koska muutama viikko sitten päättivät kiusallaan parkkeerata pihanurmikolle oikein kahden auton voimalla. Siihen vaan autot parkkiin kokonaan nurtsille vierekkäin.

Tässä meidän naapurin tapauksessa on kyse iiisosta uusioperheestä. Joku haukkui kyyläksi, mutta ei kuule voi olla huomaamatta kun autoa seisotetaan tuossa meidän ikkunan ja sisäänkäynnin edessä. Nytkin se siinä seisoo kun kirjoitan. Asutaan luhtitalossa (vuokrakämppiä), näillä naapureilla ja meillä maan tasalla sisäänkäynnit vierekkäin.  Muitakin naapureita ärsyttää tämän perheen jatkuva ralli ikkunoiden alta ja autojen parkkeeraus. Ap

kuulostaa wt-sakilta..?

Komppi XD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan