Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurit parkkeeraavat jatkuvasti oven eteen

Vierailija
20.09.2018 |

Seisottavat autoa siinä parhaimmillaan viisikin tuntia. Parkkipaikalle olisi noin 30m matkaa. Välillä ajavat molemmat autonsa. Muutenkin kapea väylä. En uskaltaisi seisottaa autoa tuolla tavalla jos pitäisi esimerkiksi ambulanssin tai paloauton päästä kulkemaan. Todella itsekeskeistä. Kiitos kun sain avautua. Huoh :/

Onko teidän naapureilla törppöjä tapoja?

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

heippalapun paikka

Vierailija
2/71 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nyt ihan varma, että väylä on niin tukossa, ettei ambulanssi mahdu? Jos on, niin ymmärrän huolesi. Muussa tapauksessa olet vain ns. kyylä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli, mutta kun huomautettiin siitä HEILLE, lopettivat.

Vierailija
4/71 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

heippalapun paikka

Lapun? Naapurille kerrotaan asiat suoraan, jos on jotain urputettavaa eikä piilouduta lappusten eikä varsinkaan raukkamaisten anonymien lappusten taakse.

Vierailija
5/71 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

heippalapun paikka

Lapun? Naapurille kerrotaan asiat suoraan, jos on jotain urputettavaa eikä piilouduta lappusten eikä varsinkaan raukkamaisten anonymien lappusten taakse.

Et vaan osaa. Heippalappukulttuuri on hieno asia kerrostaloasumisessa. 

Vierailija
6/71 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä on samanlaista. Ajavat oven eteen ja sitten auto jää helposti siihen. Ambulanssia ei blokkaa kuin omaan kotiinsa, mutta pihakiveystä ei ole kestetty kestämään jatkuvaa auton painoa. 

Vierailija
7/71 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

heippalapun paikka

Pelkureiden puuhastelua!

Vierailija
8/71 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

heippalapun paikka

Pelkureiden puuhastelua!

En minä asu kerrostalossa, mutta aina kun käyn sellaisessa tutkin mielenkiinnolla missä on parhaita heippalappuja. Oikeitten asioiden hoitamiseen on tietysti asialliset tavat, mutta heippalaput parantavat oleellisesti elämänlaatua. 

Vierailija
9/71 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laapisin paskaa autoon, kun kukaan ei huomaa. Tekisin sen todella ovelasti.

Vierailija
10/71 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä asensin aina naulan vinosti renkaan ja maan väliin, kun peruutti niin zufffff, reikä ja ilmat pihalle.

Saa käyttää!

Vierailija
11/71 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ylipäätään pitää käyttäytyä niin itse keskeisesti, että joutuisi sanomaan (oli se sitten suullisesti tai heippa-lapulla) naapurille autonsa jatkuvasta seisottamisesta siihen kuulumattomalla paikalla?! Miksi ei vaan voi ottaa muita huomioon tai muuttaa omakotitaloon. Ap

Vierailija
12/71 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kostin menemällä makaamaan heidän ovensa eteen. Eivät päässet ulos asunnosta.🤣

Vierailija
13/71 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ylipäätään pitää käyttäytyä niin itse keskeisesti, että joutuisi sanomaan (oli se sitten suullisesti tai heippa-lapulla) naapurille autonsa jatkuvasta seisottamisesta siihen kuulumattomalla paikalla?! Miksi ei vaan voi ottaa muita huomioon tai muuttaa omakotitaloon. Ap

On itsekäs moukka ja vieläpä tyhmäkin.

Vierailija
14/71 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse keskeisesti? Voi hyvänen aika.

Vierailija
15/71 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1,5 l pullo renkaan ja lokasuojan väliin, kraaaaaaaaaaats

Vierailija
16/71 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nyt ihan varma, että väylä on niin tukossa, ettei ambulanssi mahdu? Jos on, niin ymmärrän huolesi. Muussa tapauksessa olet vain ns. kyylä.

Taas täällä on jotain Jeesus elää -paskiaissakkia vollottamassa siitä kuinka heillä on vain oikeuksia ja muilla vain velvollisuuksia.

Vierailija
17/71 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä seurueesta kukaan ei jaksa kävellä. Jatkuva autossa istuminen tekee ryhdistä sellaisen, että tyypit näyttävät istuvan kävellessäänkin. 

Vierailija
18/71 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1,5 l pullo renkaan ja lokasuojan väliin, kraaaaaaaaaaats

Paras: jotain tuketta pakoputkeen..siinähän ihmettelee, kun auto ei käynnisty.

Olen usein tehnyt ja toimii.

Vierailija
19/71 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaimella konepeltiin naarmutettu heippalappu.

Vierailija
20/71 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autokunnille perunoita, ettei heidän tarvitse aina mennä pikaruokalan autokaistalle ja heittää roskia ikkunasta sitten lähimpään ojaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi