Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesystävän mese. Mitä ihmettä?

Vierailija
20.09.2018 |

Mieheni pyyso katsomaan keneltä tuli viesti kun olk ite estynyt. Huomasin samalla että Ihmiset rivillä oli yhden sellaisen naama jonka mieheni esti aiemmin. Tämä naama oli myös aktiivinen rivissä tokana. Mies väittää ettei ole yhteydessä ollut mesen kautta. Mutta purkannut eston. Voiko muka joku estetty johon ei pidä yhteyttä tulla noin vain esiin? Itsellä ei ainakaan näy kuin ne joiden kanssa on vaihtanut viestejä ja ensin on ne joiden kanssa enemmän. Olenko luulosairas?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Klikkasin äsken auki fb meseni. Siinä ylhäällä on vaakasuorassa ihmisiä rivissä ns aktiivisina, sellaisia tyyppejä, joihin en ole koskaan ollut missään yhteydessä. Vaakasuoraan allekkain taas on käymäni keskustelut tai saamani viestit.

Mesessä ei koskaan näy etusivulla kuin niitä joihin on ollut mesen kautta yhteydessä. Vaakasuorassa ovat nämä kaikki suurinpiirtein siinä järjestyksessä kuinka läheisesti ovat viestineet tai olleet mesessä. Alekkain on kaikki mesen kautta yhteyttä pitävät vaikka eivät olisi aktiivisia.

Tyyppejä joihin ei koskaan ole ollut yhteydessä ei ole.

Kyllä mulla ainakin on tällä hetkellä kolmantena vaakarivillä sellainen, jonka kanssa en koskaan ole ollut tekemisissä mesessä, ja kauempana pari muuta.

Ja lisään vielä, että yks jonka kanssa en ole viestinyt yli vuoteen, hyppää siihen vaakariville aina ekaksi, jos on aktiivinen.

Miten ne on sun mesee päätyny?

Vierailija
42/47 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Klikkasin äsken auki fb meseni. Siinä ylhäällä on vaakasuorassa ihmisiä rivissä ns aktiivisina, sellaisia tyyppejä, joihin en ole koskaan ollut missään yhteydessä. Vaakasuoraan allekkain taas on käymäni keskustelut tai saamani viestit.

Mesessä ei koskaan näy etusivulla kuin niitä joihin on ollut mesen kautta yhteydessä. Vaakasuorassa ovat nämä kaikki suurinpiirtein siinä järjestyksessä kuinka läheisesti ovat viestineet tai olleet mesessä. Alekkain on kaikki mesen kautta yhteyttä pitävät vaikka eivät olisi aktiivisia.

Kyllä mulla ainakin on tällä hetkellä kolmantena vaakarivillä sellainen, jonka kanssa en koskaan ole ollut tekemisissä mesessä, ja kauempana pari muuta.

Ja lisään vielä, että yks jonka kanssa en ole viestinyt yli vuoteen, hyppää siihen vaakariville aina ekaksi, jos on aktiivinen.

Facekavereita. mm. entisiä työkavereita. Mutta näkyy siinä vaakarivillä joskus ei-facekamujakin, joiden nro on mun puhelimessa tallennettuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Facekavereita. mm. entisiä työkavereita. Mutta näkyy siinä vaakarivillä joskus ei-facekamujakin, joiden nro on mun puhelimessa tallennettuna.

Toi ap kirjoitti että se naama ei ole miehen fb kaveri. Käyny kai asian tarkastamassa. Eikä puhelinnumeroa.

Vierailija
44/47 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi ap kirjoitti että se naama ei ole miehen fb kaveri. Käyny kai asian tarkastamassa. Eikä puhelinnumeroa.

Aa, okei. Sitten ei tiedä. Sitä vähän ihmettelen, miksi oli estettynä, jos ei ole facekveri, eikä ole viestiäkään koskaan laittanut.

Vierailija
45/47 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naama on vieläkin siinä aktiivisien rivisdä. Mies sanoi että se on itse tullut muiheni meseen. Yrittää taas miestäni niikuin viimeksi. Saako sen pois mitenkään?

Vierailija
46/47 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin näkyy mesessä aktiivisten joukossa ihan "vieraita" ihmisiä, esim. yksi jonka kanssa tein facen kirppiksellä mesen kautta kaupat. Aina siinä ensimmäisten joukossa, eikä vähempää voisi kiinnostaa nähdä tuota tuntematonta naamaa. Olen poistanut jo viestiketjunkin, mutta naama on ja pysyy.

Vierailija
47/47 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne "palleronaamat" siinä ylhäällä ilmaisee ketkä niistä kenen kanssa ollut joskus yhteydessä ovat aktiivisia tällä hetkellä. Itsekin ihmettelin, kun siinä näkyi henkilöitä joiden kanssa en ole edes fb:ssä kaveri. Tutkin asiaa ja selvisi, että eräänkin kanssa tehty kauppaa fb-kirppiksellä vuosi sitten, viestitelty mesessä ja vaihdettu varmuuden vuoksi kännykkänumerot. Muuten ei ole asioitu ja kuitenkin näkyi minulle mesessä heti ensimmäisenä kun oli aktiivinen, jotenkin outoa.

Poistin etten itse näy aktiivisena niin poistui pallerotkin.