Miesystävän mese. Mitä ihmettä?
Mieheni pyyso katsomaan keneltä tuli viesti kun olk ite estynyt. Huomasin samalla että Ihmiset rivillä oli yhden sellaisen naama jonka mieheni esti aiemmin. Tämä naama oli myös aktiivinen rivissä tokana. Mies väittää ettei ole yhteydessä ollut mesen kautta. Mutta purkannut eston. Voiko muka joku estetty johon ei pidä yhteyttä tulla noin vain esiin? Itsellä ei ainakaan näy kuin ne joiden kanssa on vaihtanut viestejä ja ensin on ne joiden kanssa enemmän. Olenko luulosairas?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
niin varmasti pyysi katsomaan, itse katsoit salaa ja nyt yrität täällä valehdella.
Kyllä pyysi. Sen jälkee kun juuri tämä naama yritti miestäni työssä ja muualla ja lähenteli usein ravintolassa ja mies jäi kiinni. Olemme päättäneet olla täysin avoimia. Hän voi lukea viestini ja muuta ja minä hänen. Ihmettelen vain miten tuo naama on kaveri rivillä. Eivät ole kavereita.
Mistä mies jäi kiinni jos tämä naama yritti ja lähenteli vaan?
Mesettämisestä tämän kanssa ainakin. Poisti sitten ja laittoi estot. Sanoo nyt purkaneensa eston huvikseen mutta sanoi että ei ole missään tekemisissä missään enää. Voiko olla että se naama tullut vaan jonkun fb takia siihen eikä siksi että ovat yhteydessä? Mies on paljon mesessä ja kertoo kenen kanssa. Pitää puhelinta kokoajan mukanaan.
Suloista mitä kaikkea te naiset uskotte.
Oliko aloituksen motiivi, että aihe vapaalaiset puhuu mustan takaisin valkoiseksi ja te jatkatte onnellisina elämänne loppuun asti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ainakin näkyy kaveririvillä ei-kavereita, joiden puhelinnumero on mun puhelimen muistissa. Siis jos ovat aktiivisena facessa.
Piti oikein käydä katsomassa ja näihän se on.
Ei ole mieheni puhelimessa. Eikä missään. Mutta kokoajan niiden kavereiden ekana tai tokana joiden kanssa juttelee mesessä. Ei ole estetty. Mies kuitenkin väittää ettei ole laittanut mitään viestiä eikä se toinenkaan. Mies myös väittää että se tulee siksi kun se toinen käy hänen mesessä. Mutta en usno. Mies ei myöskään saa sitä pois. .Minä luulen että niillä on joku suhde.
Mulla näkyy aina ekana yks tyyppi, jonka kanssa ennen viestittelin sillointällöin, nyt en yli vuoteen ole laittanut viestiä. Tosin hänen profiiliaan pitää sillointällöin käydä stalkkaamassa, että johtuu ehkä siitä.
Jos se naama siinä aktiivisissa näkyy niin silloin sen takana on myös viestiketju. Että senkun klikkaat auki niin näet heti että valehteleeko se ukko vai ei. Mut jos selitykset on tuota tasoa että purkaa eston huvikseen mut ei missään tapauksessa ole yhteyksissä..no osaat arvata itsekin mistä on kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ainakin näkyy kaveririvillä ei-kavereita, joiden puhelinnumero on mun puhelimen muistissa. Siis jos ovat aktiivisena facessa.
Ei ole mieheni puhelimessa. Eikä missään. Mutta kokoajan niiden kavereiden ekana tai tokana joiden kanssa juttelee mesessä. Ei ole estetty. Mies kuitenkin väittää ettei ole laittanut mitään viestiä eikä se toinenkaan. Mies myös väittää että se tulee siksi kun se toinen käy hänen mesessä. Mutta en usno. Mies ei myöskään saa sitä pois. .Minä luulen että niillä on joku suhde.
Mulla näkyy aina ekana yks tyyppi, jonka kanssa ennen viestittelin sillointällöin, nyt en yli vuoteen ole laittanut viestiä. Tosin hänen profiiliaan pitää sillointällöin käydä stalkkaamassa, että johtuu ehkä siitä.
Jos pelkkää fn profiilia käy stalkkaamassa ei Messengeriin tule mitään naamoja. Messengeriin tulee etusivulle ne joiden kanssa on keskustellut. Puhelimen näkymä voi olla erilainen eri merkeissä. Esim mulle tulee ( kun painan mesen kuvakkeesta) ylälaitaan aktiivinen ja siitä vasemmalle ne joiden kanssa olen viestinyt ja ovat aktiivisia. Alekkain samalla sivulla muut mesekaverit. Sitten löytyy myös kohta henkilöehdotukset jossa FB ehdottaa tuntemattomia.
Kyllä miehesi ainakin stalkkaa naisen? meseä. Katso onko heillä viestiketju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos pelkkää fn profiilia käy stalkkaamassa ei Messengeriin tule mitään naamoja. Messengeriin tulee etusivulle ne joiden kanssa on keskustellut. Puhelimen näkymä voi olla erilainen eri merkeissä. Esim mulle tulee ( kun painan mesen kuvakkeesta) ylälaitaan aktiivinen ja siitä vasemmalle ne joiden kanssa olen viestinyt ja ovat aktiivisia. Alekkain samalla sivulla muut mesekaverit. Sitten löytyy myös kohta henkilöehdotukset jossa FB ehdottaa tuntemattomia.
Kyllä miehesi ainakin stalkkaa naisen? meseä. Katso onko heillä viestiketju.
Ai joo, stalkkaan välillä myös mesestä, että on hengissä, kun ei sinne faceen mitään ilmesty ikinä. :D Mutta en siis ollut ap
Vierailija kirjoitti:
Jos se naama siinä aktiivisissa näkyy niin silloin sen takana on myös viestiketju. Että senkun klikkaat auki niin näet heti että valehteleeko se ukko vai ei. Mut jos selitykset on tuota tasoa että purkaa eston huvikseen mut ei missään tapauksessa ole yhteyksissä..no osaat arvata itsekin mistä on kyse.
Ei näy mitään viestejä. Normaali mese ja se viljutus kuva. Jos se naama on käynyt mieheni meseä stalkkaamassa voiko se jäädä siihen riviin sitten ja näkyä aktiivisena?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei näy mitään viestejä. Normaali mese ja se viljutus kuva. Jos se naama on käynyt mieheni meseä stalkkaamassa voiko se jäädä siihen riviin sitten ja näkyä aktiivisena?
Rivissähän näkyy aktiivisena kaikki kaverit, joilla on sillä hetkellä face tai mese auki. Vaikka ei sun boksissa kävisikään. Sellaisetkin kaverit, joiden boksia ei koskaan ole edes avannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rivissähän näkyy aktiivisena kaikki kaverit, joilla on sillä hetkellä face tai mese auki. Vaikka ei sun boksissa kävisikään. Sellaisetkin kaverit, joiden boksia ei koskaan ole edes avannut.
Mutta ne jotka ei ole avattu tai ei pidetä yhteyttä eivät näy etummaisina. Ja naama ei ole mieheni fb kavereissa.
Saiko joku selvää aloituksen sisällöstä. Tulee mieleen, että ap ei käy ihan täysillä.
AP. Viestiketjun voi salata. Miehesi kiusaa sinua. Jos nainen on usein miehesi mesessä näkyvillä niin kyllä ne viestittelee. Ei se itsekseen siellä ole. Ja nainen käy miehesi meseä katsomassa jos se pärstä liikkuu usein. Nyt pistät miehesi koville. Ota puhelin ettei ehdi poistaa viestiketjua.
Siis voi tulla just noin esiin. Blokkasin yhden henkilön yli vuosi sitten ja kuukausi sitten päästin hänet pois blokista. Ja ihmetyksekseni huomasin että hänen naamansa komeili siinä active vai recent vai mikä se nyt oli. Anyway, joku kohta messenger-sovelluksessa, vaikka ei siis tosiaan yli vuoteen oltu tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Siis voi tulla just noin esiin. Blokkasin yhden henkilön yli vuosi sitten ja kuukausi sitten päästin hänet pois blokista. Ja ihmetyksekseni huomasin että hänen naamansa komeili siinä active vai recent vai mikä se nyt oli. Anyway, joku kohta messenger-sovelluksessa, vaikka ei siis tosiaan yli vuoteen oltu tekemisissä.
Johtuu siitä kun päästit pois. Mutta ei pitäisi tulla jatkuvasti etunäkymään niikuin ap kertoo. On mullakin listalla paljon ihmisiä mutta eivät näy aktiivisena etummaisena. Ja ap miehen historian vuoksi epäilisin ettei savua ilman tulta.
Tämä tarina on nyt puutteellinen. Aloita alusta. Kuka se nainen on ja mistä mies tuntee hänet? Onko heillä ollut suhde aiemmin? Miksi mies on estänyt hänet? Tämä ketju alkoi keskeltä kertomusta, vaikea hahmottaa kokonaisuutta... Klikkasitko sitä meseketjua siis auki edes?
Klikkasin äsken auki fb meseni. Siinä ylhäällä on vaakasuorassa ihmisiä rivissä ns aktiivisina, sellaisia tyyppejä, joihin en ole koskaan ollut missään yhteydessä. Vaakasuoraan allekkain taas on käymäni keskustelut tai saamani viestit.
Vierailija kirjoitti:
Klikkasin äsken auki fb meseni. Siinä ylhäällä on vaakasuorassa ihmisiä rivissä ns aktiivisina, sellaisia tyyppejä, joihin en ole koskaan ollut missään yhteydessä. Vaakasuoraan allekkain taas on käymäni keskustelut tai saamani viestit.
Mesessä ei koskaan näy etusivulla kuin niitä joihin on ollut mesen kautta yhteydessä. Vaakasuorassa ovat nämä kaikki suurinpiirtein siinä järjestyksessä kuinka läheisesti ovat viestineet tai olleet mesessä. Alekkain on kaikki mesen kautta yhteyttä pitävät vaikka eivät olisi aktiivisia.
Tyyppejä joihin ei koskaan ole ollut yhteydessä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mesessä ei koskaan näy etusivulla kuin niitä joihin on ollut mesen kautta yhteydessä. Vaakasuorassa ovat nämä kaikki suurinpiirtein siinä järjestyksessä kuinka läheisesti ovat viestineet tai olleet mesessä. Alekkain on kaikki mesen kautta yhteyttä pitävät vaikka eivät olisi aktiivisia.
Tyyppejä joihin ei koskaan ole ollut yhteydessä ei ole.
Kyllä mulla ainakin on tällä hetkellä kolmantena vaakarivillä sellainen, jonka kanssa en koskaan ole ollut tekemisissä mesessä, ja kauempana pari muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyyppejä joihin ei koskaan ole ollut yhteydessä ei ole.Kyllä mulla ainakin on tällä hetkellä kolmantena vaakarivillä sellainen, jonka kanssa en koskaan ole ollut tekemisissä mesessä, ja kauempana pari muuta.
Ja lisään vielä, että yks jonka kanssa en ole viestinyt yli vuoteen, hyppää siihen vaakariville aina ekaksi, jos on aktiivinen.
Vihaat sitä että nainen on puoleensavetävä, toisin kuin sinä joka olet luotaantyöntävä ja kateellinen. Ihmisviha on niin helppo naamioida naisvihaksi. Todennäköisesti kadehdit myös miehiä.