Miesystävän mese. Mitä ihmettä?
Mieheni pyyso katsomaan keneltä tuli viesti kun olk ite estynyt. Huomasin samalla että Ihmiset rivillä oli yhden sellaisen naama jonka mieheni esti aiemmin. Tämä naama oli myös aktiivinen rivissä tokana. Mies väittää ettei ole yhteydessä ollut mesen kautta. Mutta purkannut eston. Voiko muka joku estetty johon ei pidä yhteyttä tulla noin vain esiin? Itsellä ei ainakaan näy kuin ne joiden kanssa on vaihtanut viestejä ja ensin on ne joiden kanssa enemmän. Olenko luulosairas?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
niin varmasti pyysi katsomaan, itse katsoit salaa ja nyt yrität täällä valehdella.
Kyllä pyysi. Sen jälkee kun juuri tämä naama yritti miestäni työssä ja muualla ja lähenteli usein ravintolassa ja mies jäi kiinni. Olemme päättäneet olla täysin avoimia. Hän voi lukea viestini ja muuta ja minä hänen. Ihmettelen vain miten tuo naama on kaveri rivillä. Eivät ole kavereita.
Yleensä ne luulot osoittautuu todeksi. Mihin se viesti olisi hävinny kun se piti heti katsoa...mies halusi jäädä kiinni?
Kerro mistä mesestä nyt on oikein kyse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
niin varmasti pyysi katsomaan, itse katsoit salaa ja nyt yrität täällä valehdella.
Kyllä pyysi. Sen jälkee kun juuri tämä naama yritti miestäni työssä ja muualla ja lähenteli usein ravintolassa ja mies jäi kiinni. Olemme päättäneet olla täysin avoimia. Hän voi lukea viestini ja muuta ja minä hänen. Ihmettelen vain miten tuo naama on kaveri rivillä. Eivät ole kavereita.
Ei se ole oikeasti ole mitään amerikantiedettä. Miehesi on vaihtanut viestejä tämän naaman kanssa.
Miksi kysyt asiasta tällä palstalla? Ei me ihan tosi tiedetä, kysy mieheltäsi ovatko ns. estetyn kanssa taas viestiväleissä. Olisiko siinä ideaa, häh? Toisaalta mitäs se sulle kuuluu, kenen kanssa tuo mies meseilee.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä ne luulot osoittautuu todeksi. Mihin se viesti olisi hävinny kun se piti heti katsoa...mies halusi jäädä kiinni?
Odotti viestiä tyttäreltään. Mies sanoi ettei huomannut eikä tiennyt siitä naamasta.
FBn Messe gerisssä.
Minä tekisin piruuttani niin että blokkaisin tämän naisen uudelleen miehen kännykästä (jos nyt kerran vaikuttaa siltä että on otettu blokkilistalta pois). Siinä voivat sitten hetken ihmetellä ja seuraavaksi kun mies taas pyytää sinua katsomaan jotain voit samalla vilkaista onko blokkaus taas purettu.
Fakta toki on että jos joku henkilö on blokattu messengerissä (fb) niin tuota henkilöä ei todellakaan näy aktiiviset rivillä tmv.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
He ovat siis työtovereita? Meillä on mesessä työpaikan ryhmä jossa jaeteen ei niin työhön liittyviä kuvia ja videoita ja siinä näkyy nyt viimeksi jakaneen naama.
Mulla ainakin näkyy kaveririvillä ei-kavereita, joiden puhelinnumero on mun puhelimen muistissa. Siis jos ovat aktiivisena facessa.
Minusta tuo on jo ihan riittävä syy päättä suhde, jos se aiheuttaa tuollaista epävarmuutta. Tuskin sinä halua elää tuollaista elämää jossa joutuu koko ajan epäilemään? Vai menetkö illalla hyvin mielin nukkumaan?
Vierailija kirjoitti:
Mulla ainakin näkyy kaveririvillä ei-kavereita, joiden puhelinnumero on mun puhelimen muistissa. Siis jos ovat aktiivisena facessa.
Piti oikein käydä katsomassa ja näihän se on.
Ihan iinku olisi pyytänyt 😂 jos oli jtn salattavaa. Tässä tarinassa on enemmän aukkoja, kuin reikäjuustossa.
En ikinä seurustelisi sellaisen tyypin kanssa, joka tänne tulee kyselemään tuollaisia. Oletko 15-vuotias?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piti oikein käydä katsomassa ja näihän se on.
Ei ole mieheni puhelimessa. Eikä missään. Mutta kokoajan niiden kavereiden ekana tai tokana joiden kanssa juttelee mesessä. Ei ole estetty. Mies kuitenkin väittää ettei ole laittanut mitään viestiä eikä se toinenkaan. Mies myös väittää että se tulee siksi kun se toinen käy hänen mesessä. Mutta en usno. Mies ei myöskään saa sitä pois. .Minä luulen että niillä on joku suhde.
Miksi se pyytäisi sua kattomaan viestejään, jos siellä jotain salaista on?
Parhaat panothan on niiden ihmisten kanssa, joita vihaa! Grrr!
Vierailija kirjoitti:
Miksi se pyytäisi sua kattomaan viestejään, jos siellä jotain salaista on?
Kun ei kuulemma edes tiennyt että se naama näkyy siinä samassa rivissä muiden aktiivisten kaveteiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä mies jäi kiinni jos tämä naama yritti ja lähenteli vaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä mies jäi kiinni jos tämä naama yritti ja lähenteli vaan?
Mesettämisestä tämän kanssa ainakin. Poisti sitten ja laittoi estot. Sanoo nyt purkaneensa eston huvikseen mutta sanoi että ei ole missään tekemisissä missään enää. Voiko olla että se naama tullut vaan jonkun fb takia siihen eikä siksi että ovat yhteydessä? Mies on paljon mesessä ja kertoo kenen kanssa. Pitää puhelinta kokoajan mukanaan.