Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sellaista sinun lapsellasi ei ole, mitä suurimmalla osalla samasta ikäluokasta on?

Vierailija
20.09.2018 |

Meillä ei ole 12v pojalla playstationia/wiitä/muita pelikoneita (paitsi pöytäkone) koska hän ei itse halua. Kun "kaikilla" kavereilla on aina ne uusimmat härpäkkeet joilla saa pelata niin on itsekin ymmärtänyt että saa sitten tilalle jotain kivaa sillä rahalla mikä niihin koneihin ja peleihin menisi.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tietokonetta eikä tablettia. Kännyllä on pärjännyt. Ainut vaan mikä rassaa kun koulusta tulee kotitehtäviksi esim powerpoint esitysten tekemisiä koneella. Sitten pitää lainata isosiskon konetta mistä taas ei sisko tykkää... Ja tietty tappelua ja hammastenkiristelyä. Sisarrakkautta. :)

Voiko koulu muuten vaatia, että kotona pitää olla kone millä saa tehtäviä tehtyä? Meillä ei ole mitään yhteistä tietokonetta. Hyvin ollaan pärjätty.

Kyseessä siis 14 v peruskoululainen poika.

Vierailija
22/30 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tietokonetta eikä tablettia. Kännyllä on pärjännyt. Ainut vaan mikä rassaa kun koulusta tulee kotitehtäviksi esim powerpoint esitysten tekemisiä koneella. Sitten pitää lainata isosiskon konetta mistä taas ei sisko tykkää... Ja tietty tappelua ja hammastenkiristelyä. Sisarrakkautta. :)

Voiko koulu muuten vaatia, että kotona pitää olla kone millä saa tehtäviä tehtyä? Meillä ei ole mitään yhteistä tietokonetta. Hyvin ollaan pärjätty.

Kyseessä siis 14 v peruskoululainen poika.

Koulu ei voi vaatia koneen hankkimista. Tämän kouluissa on tietokoneita, joita voi käyttää opiskelutarkoituksiin. Myös kirjastoissa on mahdollista käyttää konetta ilmaiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Revittyjä farkkuja. Näyttää teinin mielestä todella typerältä ja olen samaa mieltä :D

Muoti näyttää usein typerältä kalkkisten mielestä.

Nykyiset kalkkikset käytti itse revittyjä pillifarkkuja 80-luvun lopulla.

En tiedä yhtään, joka olisi käyttänyt. Itse ole nuoresta lähtien pitänyt sääntönä, että vaatteen tulee olla puhdas ja EHJÄ, jotta se päällä voi mennä julkiselle paikalle. t. 45v kalkkis

No sä oot ollu sitten kalkkis jo 15-vuotiaana.

terkuin 46v

Vierailija
24/30 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa huonetta. 

Vierailija
25/30 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Revittyjä farkkuja. Näyttää teinin mielestä todella typerältä ja olen samaa mieltä :D

En tiedä yhtään, joka olisi käyttänyt. Itse ole nuoresta lähtien pitänyt sääntönä, että vaatteen tulee olla puhdas ja EHJÄ, jotta se päällä voi mennä julkiselle paikalle. t. 45v kalkkis

No sä oot ollu sitten kalkkis jo 15-vuotiaana.

terkuin 46v

Jos ehjät ja puhtaat vaatteet ovat kalkkiksen tunnusmerkki, olen enemmän kuin mielelläni kalkkis.

terkuin 22v

Vierailija
26/30 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tein 80-luvun lopulla paljon muutakin, mitä en enää aikuisena tekisi. Kaikki eivät jumitu ikuisesti teinitapoihin.

Vierailija
27/30 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäviä😔

Vierailija
28/30 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika 8v ja kaikilla kavereillaan on fidget spinnerit mutta omani ei halua.

Vierailija
29/30 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteistä perhettä. Ei ole uusioperhe siis, mutta ei aivan ydinperhekään. Saman katon alla asuu muutakin väkeä. En ala kertomaan tarkemmin tunnistusriskin vuoksi, on meinaan sen verran harvinaisempi kuvio että :D ei sentään kuitenkaan mitään isä ja kolme äitiä tmv.

Vierailija
30/30 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reikiä tai paikkoja hampaissa. Poika 18v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän