Onko lihavampi siskosi kaikessa ahneempi kuin hoikempi sisaresi?
Kommentit (10)
Itseasiassa näin kyllä on. En oo ikinä ennen ajatellut asiaa.
Lihava veljeni ja hänen lihava vaimonsa kadehtivat. 200 000€ vuositulot eivät meinaa elämiseen riittää. Itse pärjään 14 000:lla.
Joo-o, nyt kun kysyit, niin kyllä Mä olen ahneempi kun laiha sisko😂
Meillä toisin päin. Siskoni on aina ollut suorastaan laiha, mutta hän kadehtii minua, pulleampaa sisartaan, joka olen ikäni töitä tehnyt. Hänen työhistoriansa on ehkä parin vuoden mittainen keski-iässä.
Hän haluaisi kaiken ja ilmaiseksi, vanhemmiltamme tietenkin. Ei itse ole tekemässä asioiden eteen mitään.
Aika outoa muuten tämä lihavuus=ahneus ja laihuus=vaatimattomuus-ajattelu. Eihän se nyt noin voi mennä.
Minulla ja siskollani ahneus liittyy puhtaasti ruokaan, ei mihinkään muuhun elämän osa-alueeseen. Itse olen se ahne sisko joka on vähällä syödä tarjoiluvaditkin, tosin olen myös se laihempi sisko 🤔
Ei, päinvastoin. Siskoni on lihava ja veljeni hoikka, mutta ehdottomasti veli on se ahneempi henkilö (enkä siis sano tätä pahalla, ihana tyyppi on hänkin). Ja niin olen kyllä mäkin, vaikka olen myös hoikka. Siskoni on mielestäni kaikkea muuta kuin ahne ihminen, oikeastaan ihan kaikissa asioissa, sillä en osaa häntä nähdä edes ruoan suhteen varsinaisesti ahneena - lihomisen taustalla kun on syömishäiriökäyttäytymistä, kilpirauhasen vajaatoimintaa, aineenvaihduntaongelmia yms.
Jätä se sika - ansaitset parempaa!
Lihavuus kuvastaa ahneutta sekä vallanhimoa ja juurikin näin asit ovat menneet tyttäriemmekin osalta ;( Toinen vain haluaa kaiken itselleen häikäilemättömästi toruistakaan huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Joo-o, nyt kun kysyit, niin kyllä Mä olen ahneempi kun laiha sisko😂
Kippis sille 🍻
Olin tulossa kirjottaan ihan samaa 😂😂😂
Kyllä. Ahne on ihan rahan ja tavarankin perään.