Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävä käyttäytyy välinpitämättömästi

Vierailija
20.09.2018 |

Olen sanonut, että käytös tuntuu minusta pahalta. Ystävä ei ole käytöstään muuttanut. Monessa mielessä kiva tyyppi, mutta nyt on vain tullut mitta täyteen. Mikä ajatus voisi nyt auttaa minua päästämään irti huonosta ystävyyssuhteesta?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ajatuksesta te olette saaneet lohtua silloin, kun ystävyys on päättynyt?

Vierailija
2/9 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavoin välinpitämättömästi? Minulle välinpitämättömyys on pakokeino/suoja mekanismi jos en osaa olla jonkun ihmisen kanssa. Yleensäkkin taustalla on joitakin asioita mistä ei oo osattu puhua avoimesti. Tulee hankala olo ja en osaa teeskennellä ystävää enää jos mieli sanoo muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä tavoin välinpitämättömästi? Minulle välinpitämättömyys on pakokeino/suoja mekanismi jos en osaa olla jonkun ihmisen kanssa. Yleensäkkin taustalla on joitakin asioita mistä ei oo osattu puhua avoimesti. Tulee hankala olo ja en osaa teeskennellä ystävää enää jos mieli sanoo muuta.

Yhteydenpito on alkanut tökkiä. Alussa kaveri oli tosi mukava, mutta jossain vaiheessa käytös alkoi muuttua. Enkä ole saanut mitään kunnollista selitystä, jos olen asiasta kysynyt.

Vierailija
4/9 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä.

Vierailija
5/9 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä.

Joka tapauksessa en enää itse jaksa miettiä mistä on kyse. Minulle riittää. Ystävän erikoinen toiminta on alkanut vaikuttaa minuun liian paljon. Ei se riittä, että hän vaikuttaa seurassa mukavalta, jos yhteydenpito on hirveän hankalaa.

Vierailija
6/9 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä alapeukutetaan? Olisi kiva kuulla perusteluja.

Vierailija
7/9 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa! Olin hyvin pitkään iloinen ystävyydestämme.

Vierailija
8/9 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ihan vaan se ajatus, että hän ei ole mikään aito ystävä, jos kohtelee sua välinpitämättömästi eikä edes välitä muuttaa sitä, vaikka olet ottanut asian suoraa puheeksi ja kertonut sen tuntuvan susta pahalta. 

Mua auttoi omalla kohdallani tuo ajatus ja se, kun tajusin, että mun pitää arvostaa itseäni ja vaatia arvoistani kohtelua. Se ei ole itsekästä, se ei tee musta hankalaa/vaikeaa/liian vaativaa ihmistä tms, vaan jokaisen ihmisen pitäisi toimia niin. Totesin, että olen mieluummin vähän yksinäinen (silloin kun ystävyyssuhteeni päättyi niin mulla ei ollut kuin pari muuta ystävää ja he asuivat kaukana) kuin pidän yllä huonoja ihmissuhteita, jotka tuovat elämääni enemmän negatiivista kuin positiivista. Nyt noin 3 vuotta myöhemmin olen edelleen tyytyväinen päätökseeni ja yksinäisyyskin on helpottanut, sillä tutustuin noin 2 vuotta sitten kahteen samassa kaupungissa asuvaan tyyppiin ja nykyään olemme aika erottamaton kolmikko. Ja näissä ystävyyssuhteissa kaikki kohtelee toisiaan aidosti hyvin ja rakastavasti :)

Tsemppiä sulle!

N29

Vierailija
9/9 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ihan vaan se ajatus, että hän ei ole mikään aito ystävä, jos kohtelee sua välinpitämättömästi eikä edes välitä muuttaa sitä, vaikka olet ottanut asian suoraa puheeksi ja kertonut sen tuntuvan susta pahalta. 

Mua auttoi omalla kohdallani tuo ajatus ja se, kun tajusin, että mun pitää arvostaa itseäni ja vaatia arvoistani kohtelua. Se ei ole itsekästä, se ei tee musta hankalaa/vaikeaa/liian vaativaa ihmistä tms, vaan jokaisen ihmisen pitäisi toimia niin. Totesin, että olen mieluummin vähän yksinäinen (silloin kun ystävyyssuhteeni päättyi niin mulla ei ollut kuin pari muuta ystävää ja he asuivat kaukana) kuin pidän yllä huonoja ihmissuhteita, jotka tuovat elämääni enemmän negatiivista kuin positiivista. Nyt noin 3 vuotta myöhemmin olen edelleen tyytyväinen päätökseeni ja yksinäisyyskin on helpottanut, sillä tutustuin noin 2 vuotta sitten kahteen samassa kaupungissa asuvaan tyyppiin ja nykyään olemme aika erottamaton kolmikko. Ja näissä ystävyyssuhteissa kaikki kohtelee toisiaan aidosti hyvin ja rakastavasti :)

Tsemppiä sulle!

N29

Kiitos, hyviä ajatuksia! 💕

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi