Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettääkö mies?

Kunnes kuolema erottaa
20.09.2018 |

Mies on alkanut käydä joka päivä suihkussa, vaikka minulle sanoi, ettei kannata, niin vanhan talon kylppäri ehtii kuivua. Lisäksi lähtee hyvissä ajoin töihin, vaikka ennen lähti todella viime tipassa. Kun olin töissä, oli herännyt yövuoron jälkeen jo aamu 10, syyksi sanoi ostavansa minulle lahjan (synttärit oli tulossa), vaikka tiesi mitä haki ja paikka oli alle kahden kilometrin päässä kotoa ja itse olin kuitenkin viiteen töissä, joten miksi jättää yöunet kolmeen tuntiin? Mies ei enää tee sängyssä aloitetta.
En tiedä miten päin olisin, jos kysyn suoraan, ei tietenkään myönnä.
Hänellä on uusi naispuoleinen työkaveri, siksi pelkään käytöksen muuttumista ihan kamalasti. Puhelintaan ei kuitenkaan salaile.
Anteeksi sekava teksti. Olen paniikissa. Mitä teen?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihastunut! Seurailepa tilannetta.

Vierailija
2/14 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla vain ihastunutkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on menoa se. No, toivottavasti ei.

Koita olla oma itsesi ja pidä lippu korkealla, vaikka tilanne onkin epämukava. Jos mies on tyytyväinen suhteeseenne, hän tuskin hölmöilee ja jos taas ajautuu tekemään jotain, voit huokaista helpotuksesta päästessäsi eroon sellaisesta roskasta.

Vierailija
4/14 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei ihmiset keskustele toistensa kanssa mieltä painavista asioista!? Jos minua tai miestäni on häirinnyt joku asia toisessa, niin ne asiat on aina keskuteltu läpi. Miksi kukaan haluaa elää epävarmuudessa?

Vierailija
5/14 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko mun on varmaan ottaa asia puheeksi ihan oman mielenterveyteni takia, vaikka ei hän mitään myönnäkkään. Ahdistaa ja itkettää koko ajan, kun pelkään menettäväni hänet.

Ap

Vierailija
6/14 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
7/14 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäkö teet? Sovit miehesi kanssa avoimen suhteen, niin ei tarvitse käyttää henkistä energiaansa noin lapselliseen stressaamiseen. Meillä on vain yksi elämä - ja sitä paitsi: seksi on iloinen asia.

Vierailija
8/14 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mitä teet ? et yhtään mitään! Kyllä se toinen nainen jossain vaiheessa ilmottelee itsestään :D varsinkin sitten kun miehesi lyö liinat kii eikä anna hälle enää mitään. Silloinhan nämä toiset naiset älähtää ja ilmottavat kaiken vaimolle. 

Vierailija
9/14 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä pitkä suhde takana, lapsia? Miten suhteesanne on viime aikoina mennyt?

Vierailija
10/14 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
11/14 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta meillä on mennyt hyvin. Ei lapsia ja 14 vuotta seurustelua, joista kaksi naimisissa. Välillä yhteistä aikaa on ollut vaikea löytää työvuorojen takia, mutta suhde ei ole koskaan ollut väljähtynyt. Paljon läheisyyttä ja toisen huomioon ottamista..

-Ap

Vierailija
12/14 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettää! Mihin tarvitset seksiä?

Vierailija
13/14 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettää aivan vit un varmasti.