Miten suhtauisit jos kuulisit parin kuukauden tapailun jälkeen että mies on (ennen tapaamistanne)
nainut naisia ihan mielettömiä määriä jotain 100+. Antaisitko mennä kiertoon jos kuitenkin muuten tuntuu hyvältä?
Kommentit (28)
En luottaisi tuollaiseen mieheen. Juu on ihan normaalia harrastaa irtosuhteita, mutta se jos elämäntehtävä on ollut vain p*llun metsästys, niin miksi se yhtäkkiä loppuisi?
Ei se haittaa. Kunhan sillä ei ole sukupuolitauteja eikä lapsia siellä täällä.
kaksi kysymystä:
1. Mistä ja miten saisin tuon asian tietooni?
2. Minkä ikäisestä miehestä olisi kysymys?
Vierailija kirjoitti:
Hmm ihan normiluku tinder sukupolvella. Mieluummin niin, että on villin vaiheen jo läpikäynyt, niin ei sitten suhteessa haikaile enää sen perään.
Minulla on ollut arviolta 80-90 seksikumppania, enkä ole koskaan käyttänyt Tinderiä. Kokemukset ovat kertyneet 40 vuoden aikana, joten en pidä tuota edes paljona. Tasaisesti jakautuneena tuo tarkoittaisi noin kahta seksikumppania/vuosi, mutta käytännössä väliin mahtuu yksi avioliitto ja yksi muutaman vuoden parisuhde ennen nykyistä, ja yhden yön jutut/FWBt/hoidot ovat kasaantuneet niiden välisille sinkkuajoille.
Miettisin pari kertaa. Muutaman ihmisen olen tavannut, joilla seksikumppanimäärä on tuota luokkaa, ja yksikään heistä ei ole ollut kovin tasapainoinen, onnellinen tai parisuhdekelpoinen. Näihin tuppaa liittymään tiettyä pakkomielteisyyttä, holtittomuutta ja sitoutumiskyvyttömyyttä. Yli 50 alkaa patologinen merkki pitkään sinkkuilleella, pääasiassa parisuhteissa olleella huomattavasti vähäisempikin määrä voi olla huono merkki. Jos on oikeasti se harvinainen poikkeus jolla on pääkoppa kunnossa vielä noilla lukemilla, niin itse numero ei toki ole mikään este.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun exän kanssa oli tällainen tilanne. Luku kuulosti isolta, mutta en mä siitä mitään sen kummempaa ajatellut. Oli elänyt muutaman vuoden sinkkuna ja kerennyt ennen sitäkin sähläämään monenlaista. Hän oli komea mies, joten en lukua epäillyt.
Ero tuli muista syistä."Hän petti."
Ei tietääkseni. Halusi lapsia ja mä en. Oli parempi laittaa kirjat eri osoitteisiin.
Vierailija kirjoitti:
nainut naisia ihan mielettömiä määriä jotain 100+. Antaisitko mennä kiertoon jos kuitenkin muuten tuntuu hyvältä?
Kyllä tuo tulis esiin jo aiemmin koska ainutkaan mies ei osaa olla moisesta hiljaa.En huoli mitään jakorasiaa.
En harrasta tapailuvaiheessa seksiä joten mitään vahinkoa ei ehtisi ajanhukan lisäksi taphttua.
Kai tämän teet vaikka kyseessä olisi vähemmänkin touhunut kaveri?