Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liikkeellä oleva kamala flunssa...

Vierailija
20.09.2018 |

Ensin alkaa kurkkukivulla, sitten tulee kamala kuiva yskä, joka muuttuu loppuvaiheessa limaiseksi. Tuntuu että henki ei kulje ja yskänkohtaukset ovat ihan kamalia. Lima on junttautunut niin syvälle eikä irtoa, vaikka on mitkä pulloonpulloonpuhalluskeinot ja limaa irottavat yskänlääkkeet käytössä, samoin avaavat suihkeet. Tosi inhottava tauti. Onko muilla vai tikahdunko yksin tähän yskään? Ja joo, lääkäriaika varattu.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

D vitamiinin ottamisesta ei ole hirveästi hyötyä, jos sen yhdistää vähärasvaiseen tai rasvattomaan ruokavalioon. Huomasin tämän, kun siirryin runsasrasvaiselle ja vähähiilariselle ruokavaliolle. Ja multa on siis tutkittu ihan verikokein tämä asia.

Vierailija
22/27 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

D vitamiinin ottamisesta ei ole hirveästi hyötyä, jos sen yhdistää vähärasvaiseen tai rasvattomaan ruokavalioon. Huomasin tämän, kun siirryin runsasrasvaiselle ja vähähiilariselle ruokavaliolle. Ja multa on siis tutkittu ihan verikokein tämä asia.

Mä epäilen itse että tämä johtuu mun elimistön stressitilasta. Olen ollut aika kovien paineiden alaisena pari vuotta, töissä ja samaan aikaan gradua, sitten avioero, taloudelliset paineet ja treenaamisen aloittaminen.

Jostain syystä luulen, että flunssakierre on osa kokonaisuutta jossa mun keho ei yksinkertaisesti enää jaksa.

En vaan oikein tiedä miten kierteen saa poikki, koska töitä on pakko tehdä että saa rahaa, ja gradu pitää saada valmiiksi, että työt jatkuvat. Olen siis se, joka nyt sairastanut pari vuotta oltuaan terveenä tosi pitkään ennen sitä. :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä epäilen itse että tämä johtuu mun elimistön stressitilasta. Olen ollut aika kovien paineiden alaisena pari vuotta, töissä ja samaan aikaan gradua, sitten avioero, taloudelliset paineet ja treenaamisen aloittaminen.

Jostain syystä luulen, että flunssakierre on osa kokonaisuutta jossa mun keho ei yksinkertaisesti enää jaksa.

En vaan oikein tiedä miten kierteen saa poikki, koska töitä on pakko tehdä että saa rahaa, ja gradu pitää saada valmiiksi, että työt jatkuvat. Olen siis se, joka nyt sairastanut pari vuotta oltuaan terveenä tosi pitkään ennen sitä. :/

Stressi tottakai vaikuttaa asioihin, kortisolit ja sitärataa. Pystyisitkö tekemään ruokavaliollesi jotain? Vähentämään huonoja hiilihydraatteja, parantamaan suolistopuutarhaa kaikilla hyvillä hapatuksilla (hapankaali esim), syömällä ituja/versoja? D vitamiini rasvan kanssa. Hiivan häätö?

Vierailija
24/27 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumaliste kun väki uhriutuu ja leikkii marttyyriä ja tulee sairaina töihin että "kun olen niin maailman tärkein ja pätevin ihminen", eli ovat niin itsekkäitä ääliöitä että tartuttavat sitten kaikki muut paikalla olijat! :-/

Vierailija
25/27 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostetaas ylös ketju vuodelta 2018. Olin itsekkin silloin kamalassa flunssassa. Seuraavan kerran olin kipeä kun sairastuin koronaan maaliskuun alussa 2020.

Olen ollut terve sen jälkeen mutta tunnen ahdistusta siitä minkälaiseksi yhteiskuntamme on mennyt. Koronapolitiikka synnyttää nyt suurimman pahoinvoinnin ihmisille.

Vierailija
26/27 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
27/27 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiannettu.

Ei teillä ole ikinä ollut flunssaa, olette kuvitelleet kaiken.

Mikään ei ole todellista.

Kaikki on terveitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme