Ärsyttävä Anna Puu eilisessä Idolsissa
Ihan kakat meinaa tulla housuun kun pitää mennä valepuvussa Jonen eteen. 😱
Kommentit (7)
Pyh! Keskittyisivät ohjelman oikeaan tavoitteeseen sen sijaan, että tekevät siitä Kingi 3:n. Lopetin sarjan katsomisen ensimmäisen jakson jälkeen..
Anna Puun uusi kriitikoiden jumaloima ja jopa Rumban kriitikon ylistämä levy ei näytä myyvät läheskään odotetulla tavalla. Biisitkin tasapaksua shontaa. Siksi Annan on tyrkytettävä itseään joka paikassa esille, tv:ssä ja lööpeissä. Tämäkin Idols-feikkaus täysin käsikirjoitettu: piti mennä sinne uikuttamaan mitäänsanomaton kappaleensa ja viedä oikeilta kilpailijoilta aikaa ja tilaa ruudusta :(
Joo sorry Annan fanit, katkeralta kuulostaa, myönnän. En vaan voi sille mitään etten voi sietää minä-minä -tyyppisiä itsekkäitä sarjapettäjiä kun Anna Puu.
Mun mielestä toi eilinen juttu vaikutti niin käsikirjoitetulta, Jonen ja muidenkin reaktio sen jälkeen kun Anna oli laulanut jotenkin.. näytti niin tekaistulta. Miksi näin olis? En tiedä
Täysin kopioitu idea ulkomailta. Ei sitten osata keksiä mitään omia ideoita, vaan kopioidaan nolo valepukutemppu ulkomaiden Voice of -ohjelmasta, jotta yritetään vähän onkia pari katsojaa lisää. Suorastaan surkeaa. Ketään ei enää kiinnosta mikään Idols tai muu turhake-show.
Mitä lisäarvoa nuo typerät valepuku-jutut tuovat ohjelmalle? Eikö näitäkin ole ollut jo ennen? Jollei ohjelmaa sinänsä pidetä tarpeeksi kiinnostavana, miksi sitä ylipäänsä tehdään?
Jone on pelottava oikeesti. Häntä kannattaakin pelätä.