Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävä Anna Puu eilisessä Idolsissa

Vierailija
20.09.2018 |

Ihan kakat meinaa tulla housuun kun pitää mennä valepuvussa Jonen eteen. 😱

https://www.is.fi/viihde/art-2000005833999.html

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jone on pelottava oikeesti. Häntä kannattaakin pelätä.

Vierailija
2/7 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyh! Keskittyisivät ohjelman oikeaan tavoitteeseen sen sijaan, että tekevät siitä Kingi 3:n. Lopetin sarjan katsomisen ensimmäisen jakson jälkeen..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna Puun uusi kriitikoiden jumaloima ja jopa Rumban kriitikon ylistämä levy ei näytä myyvät läheskään odotetulla tavalla. Biisitkin tasapaksua shontaa. Siksi Annan on tyrkytettävä itseään joka paikassa esille, tv:ssä ja lööpeissä. Tämäkin Idols-feikkaus täysin käsikirjoitettu: piti mennä sinne uikuttamaan mitäänsanomaton kappaleensa ja viedä oikeilta kilpailijoilta aikaa ja tilaa ruudusta :(

Joo sorry Annan fanit, katkeralta kuulostaa, myönnän. En vaan voi sille mitään etten voi sietää minä-minä -tyyppisiä itsekkäitä sarjapettäjiä kun Anna Puu.

Vierailija
4/7 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä toi eilinen juttu vaikutti niin käsikirjoitetulta, Jonen ja muidenkin reaktio sen jälkeen kun Anna oli laulanut jotenkin.. näytti niin tekaistulta. Miksi näin olis? En tiedä

Vierailija
5/7 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin kopioitu idea ulkomailta. Ei sitten osata keksiä mitään omia ideoita, vaan kopioidaan nolo valepukutemppu ulkomaiden Voice of -ohjelmasta, jotta yritetään vähän onkia pari katsojaa lisää. Suorastaan surkeaa. Ketään ei enää kiinnosta mikään Idols tai muu turhake-show.

Vierailija
6/7 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lisäarvoa nuo typerät valepuku-jutut tuovat ohjelmalle? Eikö näitäkin ole ollut jo ennen? Jollei ohjelmaa sinänsä pidetä tarpeeksi kiinnostavana, miksi sitä ylipäänsä tehdään?

Vierailija
7/7 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jatkoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan