Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äiti, miksi et tee poliisiasiaa alaikäisen lapsesi ahdistelusta?

Vierailija
20.09.2018 |

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syynähän on yleensä häpeä. Syyttävä sormi kääntyy yleensä jossain vaiheessa seksuaalisen ahdistelun/väkivallan uhriin, tai jos ei suoraan syytellä, vähintään uhri nähdään jotenkin tahriintuneena.

Vierailija
2/19 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi v*ttu mikä sika!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

15-vuotiaan äiti näki heti, että jotakin on tapahtunut. Naisen onnistui lypsää totuus irti lapseltaan vasta kun hän lupasi, ettei tapahtuneesta tehtäisi ilmoitusta.

Vierailija
4/19 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla osin sitäkin, että tuollainen känniääliöiden ahdistelu on ollut niin surullisen yleistä jo menneinäkin vuosikymmeninä ja turhan tuttua näille äideille. On tapahtunut minullekin kun olin teini.

Ja tuossa tosiaan pelkona oli myös seuruakset miehen tyttärelle =(lasu).

Vierailija
5/19 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi v*ttu mikä sika!

Mutku panetti. Se on nykyään ihan hyvä syy.

Vierailija
6/19 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syynähän on yleensä häpeä. Syyttävä sormi kääntyy yleensä jossain vaiheessa seksuaalisen ahdistelun/väkivallan uhriin, tai jos ei suoraan syytellä, vähintään uhri nähdään jotenkin tahriintuneena.

Kenen syyttävä sormi?

Vierailija
7/19 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi v*ttu mikä sika!

Sit kehtaa sanoo omalle lapselle et panetti.

Vierailija
8/19 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi v*ttu mikä sika!

Mutku panetti. Se on nykyään ihan hyvä syy.

Jep, eikös se yks rehtorikin lausunut jotain sen suuntaista?

Ja sitten ihmetellään miksi moni nainen on nykyään mieluummin yksin kuin parisuhteessa.

Vierailija
9/19 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenen syyttävä sormi?

Muiden ihmisten, niiden, joiden tietoon asia tulee. Onko se sattumaa, että seksuaalisen väkivallan kokeminen on asia, joka yleensä pidetään salaisuutena? Ei taida olla. Helpompaa on kertoa tulleensa pahoinpidellyksi kuin raiskatuksi. Väitätkö, ettet ole koskaan törmännyt asiaan?

Vierailija
10/19 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin n. 12-13-vuotias kun joku täysin tuntematon mies ahdisteli minua Turun kauppatorin laidalla. Ohikulkevat ihmiset (lähinnä miehiä) vain naureskelivat. En uskaltanut kertoa tapahtuneesta kenellekään, ajattelin että minussa on joku vika, tein jotain värin.

Vierailija
11/19 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin n. 12-13-vuotias kun joku täysin tuntematon mies ahdisteli minua Turun kauppatorin laidalla. Ohikulkevat ihmiset (lähinnä miehiä) vain naureskelivat. En uskaltanut kertoa tapahtuneesta kenellekään, ajattelin että minussa on joku vika, tein jotain värin.

Tässä oiva esimerkki siitä häpeästä.

Vierailija
12/19 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla osin sitäkin, että tuollainen känniääliöiden ahdistelu on ollut niin surullisen yleistä jo menneinäkin vuosikymmeninä ja turhan tuttua näille äideille. On tapahtunut minullekin kun olin teini.

Eikös lasu ole ihan oikea seuraus? Vai onko oikein antaa lapsen asua raiskari-isän kanssa?

Vierailija
13/19 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös lasu ole ihan oikea seuraus? Vai onko oikein antaa lapsen asua raiskari-isän kanssa?

Se lasu tuo vaan ikävä kyllä aika paljon negatiivisia seurauksia sille syyttömälle lapselle. Helpointa on jos äiti itse heittää isän pihalle tai isä tajuaa itse häipyä ilman lapseen kohdistuvia lastensuojelun kuulusteluja ja koukeroita.

Vierailija
14/19 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se lasu tuo vaan ikävä kyllä aika paljon negatiivisia seurauksia sille syyttömälle lapselle. Helpointa on jos äiti itse heittää isän pihalle tai isä tajuaa itse häipyä ilman lapseen kohdistuvia lastensuojelun kuulusteluja ja koukeroita.

Kun näitä asioita tupataan salailemaan, niin on parempi, että lastensuojelu hoitaa hommat.

Vierailija
15/19 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koeta edes yrittää asettua ko tilanteeseen mukaan. Teini ei halua kaverilleen mitään kuormittavaa, negaa, pahaa. Vannottaa siksi äitinsäkin hiljenemään.

ps. isähän ei ole raiskarii, ainakaan tässä tapauksessa

Vierailija
16/19 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sillä ajatellaan suojeltavan lasta suuremmalta pahalta. Tavallaan ajatellaan, että pääsi säikähdyksellä ja sen pystyy käymään läpi. Mutta poliisikuulustelut ja oikeudenkäynti ja lehtikirjoittelut, some-juoruilu ja muu julkisuus tuntuu liian pahalta.

Harva jättää raiskaukset ilmoittamatta..

Vierailija
17/19 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

15-vuotiaan äiti näki heti, että jotakin on tapahtunut. Naisen onnistui lypsää totuus irti lapseltaan vasta kun hän lupasi, ettei tapahtuneesta tehtäisi ilmoitusta.

Tässä on paha dilemma. En itse haluaisi pettää lapselleni antaamaani lupausta, vaikka se lain mukaan olisi oikein. Miksi uhraisin luottamuksen ja oman lapseni toisten puolesta?

Vierailija
18/19 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on paha dilemma. En itse haluaisi pettää lapselleni antaamaani lupausta, vaikka se lain mukaan olisi oikein. Miksi uhraisin luottamuksen ja oman lapseni toisten puolesta?

En minäkään tuossa tilanteessa tekisi ilmoitusta poliisille, minä en lapseni luottamusta voisi pettää. Ja näin olen toiminutkin erinäisissä asioissa, asiat voi onneksi hoitaa niin monella tapaa.

Vierailija
19/19 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän miehen tytär toimi vaikeassa tilanteessa urheasti 👍

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi