Pystyykö miehet olemaan panematta sen jälkeen, kun nuolevat ja kiihottavat naista?
Eli seuraako teidän huushollissa suuseksistä naiselle aina yhdyntä?
Meillä tuntuu, että jöpöttelee joka kerta niin kovana ja pyytää saada tyydytystä, että kyllä sitä hänelle annan. Itsekin siinä voi saada toisen ja tykkään olla lähekkäin lopuksi. Jännä, että se tunne on niin voimakas. Jos mä annan miehelle suikkarin, en välttämättä "tarvitse" sitä o:ta ja nautintoa itselleni joka kerta. Nautin tavallaan siitäkin, kun näen miten hän nauttii.
Mies sanoo, ettei siinä tilanteessa pysty olemaan laukeamatta vaan on pakko nussia, tai jos ei jostain syystä voida yhtyä, sitten hänen on käytävä kädellä, tai mun helpottaa hänen oloa kädellä tai suulla.
Kommentit (18)
Pystyy mutta alkaa sattua ihan helvetisti ja tuntuu ettei seisokki laske ollenkaan. 9/10 kerrasta tulee lauettua tavalla tai toisella. Kaikkein ihaninta tietysti olis joka kerta päästä nuolemisen jälkeen naisen sisään. Mua kiihottaa se kun saa nousta siitä suoraan päälle.M27
Tottakai pystyy olemaan panematta ja olen monesti ollutkin, hoitanut vaan vaimolle vähän rentoutusta. Sen kun 20-30 minuuttia lipoo kieli puuduksissa niin oma kiihotus on jo kaukana taka-alalla. Panemaanhan sitä usein vielä kuitenkin joutuu, koska vaimo haluaa lisää. Itselle aika mitään sanomaton sessio josta ei juuri tyydytystä saa, jos homman nimi on vain nuolla ja panna, pelkkää antamista minun puoleltani 6-0.
Komppaan aikaisempia. Kun kiihotuksen aste on riittävän kova ja homma keskytyy syystä
jos toisestakin, se oikeasti kiristää pusseista todella ilkeästi. Jollain tavalla paineet pitää purkaa. Ei tietysti väkisin toisen kanssa yhtymällä mutta voi sen hoitaa sitten vaikka omin käsin vessan lavuaariin tjsp.
Taisi tulla selväksi jo, että tuollainen tilanne oikeasti tuottaa miehellesi aito fyysistä kipua. Miehesi on ollut siis ihan rehellinen. Tottakai jokaisen miehen primääriunelma on tyhjentää pussit sinne pimpulan pohjille, se tuntuu useimmista kaikkein parhaimmalta. Pointti on kuitenkin, että tyhjentäminen mitä ilmeisimmin pitää tehdä edes jollain tavalla. Näin miehen ”mekaniikka” vain yksinkertaisesti toimii. Ilmeisesti kiihottuessa mies tekee satsin valmiiksi, sekoittaa siittiöt nesteeseen ja on valmis ampumaan satsin ulos. Jos tätä ampua ei tapahdu, mälli jää jumiin ja se sitten tuntuu ilkeältä kiristävältä tunteelta. Sinällään miehelle ei ole mitään eroa sillä, miten ampu tulee. Pääasia että tulee, vähintään vaikka omin käsin.
Vierailija kirjoitti:
Pystyy mutta alkaa sattua ihan helvetisti ja tuntuu ettei seisokki laske ollenkaan. 9/10 kerrasta tulee lauettua tavalla tai toisella. Kaikkein ihaninta tietysti olis joka kerta päästä nuolemisen jälkeen naisen sisään. Mua kiihottaa se kun saa nousta siitä suoraan päälle.M27
Paras emäntä onkin sellainen härnäävä emäntä. Edgettävä emäntä. Hoitaa lähelle tuloa moneen kertaan, niin että mies tulee kivusta hulluksi. Sitten avaa hyytelön ja antaa miehen työntyä sinne. Aijaijai ei montaa työntöä tartte kun lentää ja lujaa. Isoja kekoja. Varsinkin jos vaivaa yrittää, tässä yksi vinkki miten saa hevosenmällejä miehestä irti.
meillä mies kyllä pystyy, muttei tykkää. Kyllä, kuten tuolla on kerrottu, niin tarve on tyhjentää pussit =). Mutta kyllä hän varsin usein tarjoilee minulle suuseksikivaa, orgasmiin saakka. Ja usein tämän jälkeen annan hänelle suihinoton tai käsihoidon, muutamia kertoja - pyynnöstä- hän on runkannut niin että minä vain katselen, ja päästänyt soosit karvoille tai kummulle.
Minä käytännössä aina pystyn, mutta joku toinen varmaan ei. Että totuus on varmasti jossain siellä välissä ja riippuvainen monista eri seikoista.
Itse väsyn vartin jälkeen fyysisesti, eli omat kieli/sormitekniikat vaatii osin voimia ja osassa niistä ei esimerkiksi oma hengittäminen ole kaikkein helpointa. Sitten jos talvella nainen haluaa vielä peittoa päälleen, niin homma on vielä kertaluokkaa hankalampaa, kun omat olot on kuin koiralla kuumassa autossa helteellä.
Eli silloin kun sitä harrastetaan, niin se ei ole meillä mikään pimpin kostutushetki, vaan oma sessionsa, jonka haluan suorittaa niin, että toinen kadottaa ajan ja paikantajunsa.
Samaa toivon naisen ajattelevan suihinotosta, että se asia hoidetaan kunnia-asiana maaliin saakka parhaalla mahdollisella intohimolla, eikä lopeteta siinä vaiheessa kun se alkaa juuri kohteesta tuntua huikealta.
Kyllä mä ainakin oon niin valmis ja halukas ottamaan miehen sisään siinä vaiheessa kun hän on kielellään ja sormillaan tarjoillut mulle nautintoa, orkkuun asti tai lähelle sitä. Se orgasmi tulee sit yleensä ekoilla työnnöillä ja mies on ollut jo kauan niin pystyssä, että häneltäkin tulee nopeasti, mikä on kanssa ihanaa ja sen jälkeen vaan makoillaan ja pussaillaan.
Nyt kun miettii, ei oo varmaan koskaan käynyt niin, ettei me oltais rakasteltu sen jälkeen, kun hän on mua nuollut. Uskon että häntä varmasti kivistää, sen verran tanakasti hällä seisoo koko nuolemisen ajan. Minustakin se paneminen tuntuu silloin parhaalta. Monet kerrat on yhdytty myös mun antaman suuseksin lopuksi...
Tuosta edgettämisestä tuli mieleen, että meillä kykenee ainakin jonkun aikaa, ja mulle on kiihottavaakin katsoa, kun toinen siinä kärvistelee terska ihan punaisena kulli kattoa kohti. Härnään häntä, ettei saa runkata niin että laukeaa, hän vetelee kyllä, muttei loppuun asti. Lopulta, kun annan hänen työntyä sisään, mälliä tulee todella paljon, eikä sykkeille ja murahtelulle meinaa tulla loppua. Se, että mies ei ollenkaan laukeaisi, en usko, että hän siinä onnistuisi, nyrkkiin purskahtaisi.
Vierailija kirjoitti:
Tuosta edgettämisestä tuli mieleen, että meillä kykenee ainakin jonkun aikaa, ja mulle on kiihottavaakin katsoa, kun toinen siinä kärvistelee terska ihan punaisena kulli kattoa kohti. Härnään häntä, ettei saa runkata niin että laukeaa, hän vetelee kyllä, muttei loppuun asti. Lopulta, kun annan hänen työntyä sisään, mälliä tulee todella paljon, eikä sykkeille ja murahtelulle meinaa tulla loppua. Se, että mies ei ollenkaan laukeaisi, en usko, että hän siinä onnistuisi, nyrkkiin purskahtaisi.
Oon se kuka tuon ekan edgetysjutun kirjotti. Eli totta tosiaan. Miehenä tää on kaikkein paras käsittely, mitä ainakin mulle voi antaa. Härnää niin, että kassit ja kulli oikein sattuu. Nuppi on liila ja sylkee jo pisaraa. Suuhun en suosittele ottamaan tuon päätteeksi, se mällin irtoamisvoimakkuus ja määrä on niin suuri, että emäntä oikeasti meinasi tukehtua. Siitä ei tykänny. Mutta tosiaan sitten kun näkee, että mies kärsii, avaa jalkovälin ja ei tosiaan tartte kuin muutama työntö niin oikein kasseista vihlasee kun puurot irtoaa. Orkun ja tärinän voimakkuus ja kesto on myös uskomaton. Miehenkin orkku voi kestää sen minsan. Tuon jälkeen myös se helpotus kun kipu ja kivistys on ohi. Huh. Niin ja tosiaan, jos vauvaa yrittää. Tässä hyvä kikka. Niin ja jos vauvaa EI yritä niin kannattaa olla ehkäisy kunnossa.
Pystyy. Mulla oli yks fuckbuddyn tapainen joskus ja se rakasti nuolla pillua. Ihan siis sai työntää pois jalkovälistä kun oli jatkuvasti valmiina nuolemaan. Yleensä halus vaan nuolla, panon sain joskus. Hänelle tuntui riittävän nuoleminen vallan mainiosti.
Meillä käy yleensä niin ett kun nainen saa kielihoidon tai sormetuksella orkun..on hän niin herkkä sen jälkeen ettei intiimi alueille voi koskee..ja yleensä vielä uni voittaa..
Oo siinä sitten...
Kun vois luottaa ett huomenna mä saan nauttii.. mutt se on haavetta vain..
Pystyy tietenkin ja enpä ole huomannut mitään kipua värkeissä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä käy yleensä niin ett kun nainen saa kielihoidon tai sormetuksella orkun..on hän niin herkkä sen jälkeen ettei intiimi alueille voi koskee..ja yleensä vielä uni voittaa..
Oo siinä sitten...
Kun vois luottaa ett huomenna mä saan nauttii.. mutt se on haavetta vain..
Harmi. Ihan sama meillä mutta toisinpäin. Suhteen alussa vielä luulin, että kun olen oikein huolella suuhoidon loppuun asti miehelle antanut, varmasti saan viimeistään seuraavana päivänä jotain vastapalvelusta, kiimasena ootin. Sain todeta joka kerran, että eipäs tulekaan. Kun mun mies on tyydytetty, hän ei edes pyytämällä ryhdy mihinkään koska itseä ei enää huvita, vastaa vaan ”ei nyt jaksa”.
Minäkin sitten lopulta vastasin hiljattain saman kun hän pyysi suikkaria, ”en nyt jaksa”.
Ennen kiihotti suihinottokin, nyt ei yhtään. Varmaan samoin käy monelle miehelle jotka nuolee pillua monet kerrat mutta ei sitten itse saakaan mitään. Lakkaa kiihottamasta. Se on syyn ja seurauksen biologinen laki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oo siinä sitten...
Kun vois luottaa ett huomenna mä saan nauttii.. mutt se on haavetta vain..Harmi. Ihan sama meillä mutta toisinpäin. Suhteen alussa vielä luulin, että kun olen oikein huolella suuhoidon loppuun asti miehelle antanut, varmasti saan viimeistään seuraavana päivänä jotain vastapalvelusta, kiimasena ootin. Sain todeta joka kerran, että eipäs tulekaan. Kun mun mies on tyydytetty, hän ei edes pyytämällä ryhdy mihinkään koska itseä ei enää huvita, vastaa vaan ”ei nyt jaksa”.
Minäkin sitten lopulta vastasin hiljattain saman kun hän pyysi suikkaria, ”en nyt jaksa”.Ennen kiihotti suihinottokin, nyt ei yhtään. Varmaan samoin käy monelle miehelle jotka nuolee pillua monet kerrat mutta ei sitten itse saakaan mitään. Lakkaa kiihottamasta. Se on syyn ja seurauksen biologinen laki.
Varmasti moni mies kuten minäkin, voi samaistua tuohon :(
Harmi että toisilleen tässä asiassa hyvin sopivat kumppanit eivät kohtaa tosielämässä. Nimim. paljon nuollut ja vähän saanut.
Jos ei ole itse saanut orgasmia/-eja hiljattain, niin kyllä haluan itsekin laueta. Muuten voin muutaman antaa suuseksillä ilomielin ilman mitään toiveita ”vastavuoroisuudesta”.
Pystyykö? Tietenkin, eihän tässä eläimiä olla.
Onko se kivaa? Ei. Koska riittävästi kiihottuneena penikseen/kasseihin ihan fyysisesti sattuu, jos ei pääse laukeamaan.